Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reserveliga: EfB-OB - 2. november 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Efter en svær start hvor Esbjerg netter og har et par andre chancer har vi overtaget begivenhederne og scoret to rigtig rigtig flotte kasser, og det er i virkeligheden kun flot målmandsspil af Esbjerg sker per en, der gør at vi ikke fører 3 eller 4-1.
    Synes Matti har spillet en flot halveg. Han er uhyre fejlfri i afleveringsspillet og er også kommet frem til et par kvalificerede afslutninger. Det med stor autoritet han går ned som bagerste mand når vi skal bygget spillet op nede fra, og fordeler boldene. Esbjerg forsøger at presse højt, men vi spiller os rimelig nemt igennem det.
    Desler har også spillet godt og har et godt samarbejde med Barrett på venstrekanten, som kommer fint frem og det er jo også de to der har stået for målene. Barrett var dog noget fejlplaceret i starten hvor Lasse Riise fik meget plads og også havde assistent til HHA's mål.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Efter en svær start hvor Esbjerg netter og har et par andre chancer har vi overtaget begivenhederne og scoret to rigtig rigtig flotte kasser, og det er i virkeligheden kun flot målmandsspil af Esbjerg sker per en, der gør at vi ikke fører 3 eller 4-1.
      Synes Matti har spillet en flot halveg. Han er uhyre fejlfri i afleveringsspillet og er også kommet frem til et par kvalificerede afslutninger. Det med stor autoritet han går ned som bagerste mand når vi skal bygget spillet op nede fra, og fordeler boldene. Esbjerg forsøger at presse højt, men vi spiller os rimelig nemt igennem det.
      Desler har også spillet godt og har et godt samarbejde med Barrett på venstrekanten, som kommer fint frem og det er jo også de to der har stået for målene. Barrett var dog noget fejlplaceret i starten hvor Lasse Riise fik meget plads og også havde assistent til HHA's mål.
      Tjek!
      Radza i øvrigt kommet ind på mål og den sagnomspundne Nermin Fejzic kommet ind i angrebet for AK.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
        Tjek!
        Radza i øvrigt kommet ind på mål og den sagnomspundne Nermin Fejzic kommet ind i angrebet for AK.
        Eller er det i stedet for Anders Thomsen? Jeg kan godt have set forkert på rygnummeret.

        Comment


          #19
          Jacob Buus fra U19 kommer ind i stedet for Barrett.
          Og Esbjerg scorer et kludemål til 2-2.

          Comment


            #20
            Uh, Yao skal på banen. Spændende!
            Det var i øvrigt Thomsen og ikke AK, der gik ud i pausen.

            Comment


              #21
              Det er Esbjerg, der har spillet, men OB har lige været farlige på kontra. Endnu en god redning af Esbjergs keeper.

              Noget af en rokade, da Yao kom ind: Hasan Kuracay skiftet ud, Magnus Pedersen ind på hans plads i midterforsvaret, Lucas Jensen ned på højre back og Desler over på højre midt.

              Comment


                #22
                Indlæg fra Yao fra venstre side og AK header bolden i nettet. 3-2.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Indlæg fra Yao fra venstre side og AK header bolden i nettet. 3-2.
                  En ny duo født

                  Comment


                    #24
                    Høgstad (U19) er kommet ind for Desler.

                    Comment


                      #25
                      75 min i benene idag efter 35-40 min igår..
                      Tror sgu han er klar til en startplads i weekenden mod Viborg

                      Comment


                        #26
                        Hvis Matti spiller med så ro og autoritet, undrer det mig noget at han ikke blev valgt mod BIF.

                        Super spændende med Yao!

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Hvis Matti spiller med så ro og autoritet, undrer det mig noget at han ikke blev valgt mod BIF.

                          Super spændende med Yao!

                          MvT
                          Yes... Men mon dog at han er klar til SL fra day1? Vi må se om det lykkedes at signe med ham..

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Hvis Matti spiller med så ro og autoritet, undrer det mig noget at han ikke blev valgt mod BIF.

                            Super spændende med Yao!

                            MvT
                            Man må næsten antage at det er fordi Kent ikke mener han er rolig nok i forhold til SL.

                            Men nu er der andre ting hvor jeg ikke kan forstå KN's valg.
                            Men igen, nu ser han dem også træne dagligt.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Yes... Men mon dog at han er klar til SL fra day1? Vi må se om det lykkedes at signe med ham..
                              Nah, er han nok ikke. Men ville være fedt at have lidt i gryden der kan simre og smages til, så det kan blive klar til den store buffet.

                              MvT - (undertegnede er sulten under udformningen af dette indlæg, men meningen kan vel gennemskues)
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Hvis Matti spiller med så ro og autoritet, undrer det mig noget at han ikke blev valgt mod BIF.

                                Super spændende med Yao!

                                MvT
                                Nu skal man også tage modstanderen i betragtning, men der er i hvert fald sket meget med Mattis form. Jeg så reserveholdskamp med ham lige da vi skrev med ham, og der kunne man godt se han manglede noget. I dag var der meget mere fart og sikkerhed i hans spil. Han er ikke så dominerende i 2. Halveg som i første, men overordnet set spiller han en rigtig god kamp og er sammen med Deslrr de bedste i dag. AK scorer, men lignede ikke en mand der gav alt hvad han har i sådan en kamp her.
                                Lucas Jensen slipper fri mange gange, men synes stadig han mangler lidt. Han spiller ikke dårligt, men det er altså ikke superligaklasse.
                                Barrett bliver skiftet rimelig hurtigt ud. Han står stærkt i den tid han er inde, fordi vi dominerer 1. Halveg totalt, og han er altså god offensivt og scorer et flot mål. Til gengæld så han ikke godt ud i starten hvor de kom igennem hos ham 3 gange til store chancrr indenfor 10 min.
                                Greve spiller rimelig anonymt i dag. Han er med i meget når vi spiller hurtigt fremad banen, men han havde ikke nogle afgørende fødder i dag.
                                Yao kommer ind og laver en flot assist. Herefter kører vi den rimelig sikkert hjem, og han har mest defensive pligter, som han opfylder fint.
                                Derudover synes jeg ham Høgsted havde et stærkt indhop også. Han har et godt drive fremad banen og virker hurtig og aggressiv.
                                Resten af holdet vil jeg ikke komme ind på yderligere. Det var jævne præstationer hele vejen rundt, dog vil jeg sige Anders Thomsen var lidt uheldig med at Esbjergs keeper stod en stærk kamp. Han havde to rigtig store chancer, hvor hans afslutninger oftest ville ende i kassen, men han var sgu ret reaktionsstærk på stregen, den keeper de havde fisket frem der.

                                Comment

                                Working...
                                X