Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    sidst OB holdt clean sheed var mod VFF...sådeeeeh
    Tjaa vi napper en 2-1 sejr . Falk & Fester , med mål og assist til hinanden .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nej det kan kun blive en fordel.. Så burde
      vi kunne holde dem nede på 2-3 mål
      Efterårsdepression?
      ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Der bliver talt meget om Deble. Personligt frygter jeg mest Mikkel Rask på dødbolde - tror han give os problemer. Kan i hvert fald ikke se hvem der skal kunne dække ham med succes.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Efterårsdepression?
          ;-)
          For mig personligt pt er det lige så hårdt nu som under TB
          Resultaterne er selvfølgeligt lidt bedre men ærgelsen over at have så godt et angreb og pisse det hele væk pga et elendigt forsvar gør det lige så svært..
          Under TB vidste jeg i det mindste at pengene var minimale og mulighederne små..
          Det her skyldes bare dårlig ledelse

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Der bliver talt meget om Deble. Personligt frygter jeg mest Mikkel Rask på dødbolde - tror han give os problemer. Kan i hvert fald ikke se hvem der skal kunne dække ham med succes.

            MvT
            Zohore?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              For mig personligt pt er det lige så hårdt nu som under TB
              Resultaterne er selvfølgeligt lidt bedre men ærgelsen over at have så godt et angreb og pisse det hele væk pga et elendigt forsvar gør det lige så svært..
              Under TB vidste jeg i det mindste at pengene var minimale og mulighederne små..
              Det her skyldes bare dårlig ledelse
              det er lige så for hårdt for alle andre tror jeg...personligt ser jeg dog mere håb for fremtiden nu end under TB. Vi har et stærkt angreb, midtbanen er ligeledes blevet forbedret på en vital plads. Forsvar inkl. målmand er mere status quo. Der mangler få lidt stærkere spillere før vi har et mere komplet hold. Håbet ER lysegrønt
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Der bliver talt meget om Deble.
                Personligt frygter jeg mest Mikkel Rask på dødbolde - tror han give os problemer. Kan i hvert fald ikke se hvem der skal kunne dække ham med succes.

                MvT
                Hvis vi har nogen som kan det bliver det vel en opgave for Kryger, the "universel" soldier. Mæske derfor tænker Kent om ham for søndag. Manden er åbenbart Kents "æglæggende uld-mælk-so". ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Kryger er eneste mulighed
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    For mig personligt pt er det lige så hårdt nu som under TB
                    Resultaterne er selvfølgeligt lidt bedre men ærgelsen over at have så godt et angreb og pisse det hele væk pga et elendigt forsvar gør det lige så svært..
                    Under TB vidste jeg i det mindste at pengene var minimale og mulighederne små..
                    Det her skyldes bare dårlig ledelse
                    Resultaterne under Troels var vel fine i hans 1. halvsæson.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det er lige så for hårdt for alle andre tror jeg...personligt ser jeg dog mere håb for fremtiden nu end under TB. Vi har et stærkt angreb, midtbanen er ligeledes blevet forbedret på en vital plads. Forsvar inkl. målmand er mere status quo. Der mangler få lidt stærkere spillere før vi har et mere komplet hold. Håbet ER lysegrønt
                      Jo jo. Det er det da. Jeg håber også at JH får justeret ydeligere til vinter så tingene bliver lidt sjovere

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Resultaterne under Troels var vel fine i hans 1. halvsæson.
                        Dem har jeg da lykkeligt glemt

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          For mig personligt pt er det lige så
                          hårdt nu som under TB
                          Resultaterne er selvfølgeligt lidt bedre men ærgelsen over at have så godt et angreb og pisse det hele væk pga et elendigt forsvar gør det lige så svært..
                          Under TB vidste jeg i det mindste at pengene var minimale og mulighederne små..
                          Det her skyldes bare dårlig ledelse
                          Jeg er lidt mere positiv. Hvis vi henter kun en rigtig god cf i vintervinduet ser det ret god ud. El Makrini på midtbane er en stor skridt fremad, Desler er tilbage og hvis nu Matti kan vise noget kan vi har pludselig et stabilt hold med en fantastisk angreb. Der bliver naturlig nok byggestedet på vb men det ser jeg ikke som stor problem. Et stabiliseret hold med denne offensive vil kompensere det let.
                          Og hvis det bliver så svingende? Vi er jo vant til hårde tider og tænker at vi til mindst må ikke være bange at nedrykke i denne sæson. Og det er en meget beroligende tanke for mig.
                          Ser det alt mere spændende da vi har en ombygningssituation med mange udløbende kontrakter i næste sommer på den ene side men konturer af holdets ny ansigt på den anden side med Fester, Zohore, AK, El Makrini, Desler, Greve, JJT, Lund, måske Matti og måske, måske, måske Falk.
                          Så: skål og på en god fremtid. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg er lidt mere positiv. Hvis vi henter kun en rigtig god cf i vintervinduet ser det ret god ud. El Makrini på midtbane er en stor skridt fremad, Desler er tilbage og hvis nu Matti kan vise noget kan vi har pludselig et stabilt hold med en fantastisk angreb. Der bliver naturlig nok byggestedet på vb men det ser jeg ikke som stor problem. Et stabiliseret hold med denne offensive vil kompensere det let.
                            Og hvis det bliver så svingende? Vi er jo vant til hårde tider og tænker at vi til mindst må ikke være bange at nedrykke i denne sæson. Og det er en meget beroligende tanke for mig.
                            Ser det alt mere spændende da vi har en ombygningssituation med mange udløbende kontrakter i næste sommer på den ene side men konturer af holdets ny ansigt på den anden side med Fester, Zohore, AK, El Makrini, Desler, Greve, JJT, Lund, måske Matti og måske, måske, måske Falk.
                            Så: skål og på en god fremtid. :-)
                            Jeg er da bestemt også optimistisk omkring fremtiden. Der er helt sikkert fremskridt at spore..
                            Men jeg lever også i nuét og her er altså ikke det store at råbe hurra for. Man kan selvfølgelig altid finde lyspunkter som fx vores farlige angreb, Falk's høje niveau, Desler's comeback og JJT's spilletid. Og det er fedt at følge.. Og grunden til at jeg stadig ser alle 94 min hver weekend enten på stadion eller i fjernsynet...
                            Men Jesper Hansen's inkompetence får altså stadig mine frustrationer frem når målene flyver ind over stregen og det meste af holdet sejler pga vores historiske ringe forsvar. Det var jo så tydeligt at det ikke ville gå.. Jeg ved godt at vi har diskuteret det her 1000 gange og alle er trætte af emnet...
                            Men det irriterer mig stadig at hver optakt til kamp(i mit sind) er fyldt med frygt og man allerede er igang med at rationalisere et evt nederlag.. Er det igen idag vi taber med 3-4 stykker og er til grin i fodbold Danmark..
                            Jeg savner at glæde mig helt vildt og have troen på at vi vinder.. Den er der bare ikke pt..

                            Undskyld på forhånd til dem som mener jeg skal tørre øjnene og spise en Mariekiks Men Its just how i feel... Og jeg håber selvfølgelig at det begynder at vende i weekenden..

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er da bestemt også optimistisk omkrin
                              g fremtiden. Der er helt sikkert fremskridt atselvom.
                              Men jeg lever også i nuét og her er altså ikke det store at råbe hurra for. Man kan selvfølgelig altid finde lyspunkter som fx vores farlige angreb, Falk's høje niveau, Desler's comeback og JJT's spilletid. Og det er fedt at følge.. Og grunden til at jeg stadig ser alle 94 min hver weekend enten på stadion eller i fjernsynet...
                              Men Jesper Hansen's inkompetence får altså stadig mine frustrationer frem når målene flyver ind over stregen og det meste af holdet sejler pga vores historiske ringe forsvar. Det var jo så tydeligt at det ikke ville gå.. Jeg ved godt at vi har diskuteret det her 1000 gange og alle er trætte af emnet...
                              Men det irriterer mig stadig at hver optakt til kamp(i mit sind) er fyldt med frygt og man allerede er igang med at rationalisere et evt nederlag.. Er det igen idag vi taber med 3-4 stykker og er til grin i fodbold Danmark..
                              Jeg savner at glæde mig helt vildt og have troen på at vi vinder.. Den er der bare ikke pt..

                              Undskyld på forhånd til dem som mener jeg skal tørre øjnene og spise en Mariekiks Men Its just how i feel... Og jeg håber selvfølgelig at det begynder at vende i weekenden..
                              Kan forstå det meget god og tror før hver kamp på en sejr og det er ikke rart at blive skuffet sååå ofte. Især når vi går ned som i den en eller anden kamp i sidste tid. Og det er en mærkeligt følelse at man kan næsten ikke glade sig i fuld begejstring selvom vi scorer til 1:0 på grund af usikkerhed i hensigt af vores svage defensive og spørgsmålet hvem dumper denne gang.
                              Men alligevel: lad os kigge på de fremskridte og de perspektiver.
                              Og selvom jeg hader at tabe: så længe holdet "dør i støvlerne" hvis vi taber er det ikke skøn men jeg vil være tilfreds og stolt og det er "helt o.k."
                              Og om Mariekiks? Vil anbefale hellere den en eller anden øl og gammeldansk. ;-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Kan forstå det meget god og tror før hver kamp på en sejr og det er ikke rart at blive skuffet sååå ofte. Især når vi går ned som i den en eller anden kamp i sidste tid. Og det er en mærkeligt følelse at man kan næsten ikke glade sig i fuld begejstring selvom vi scorer til 1:0 på grund af usikkerhed i hensigt af vores svage defensive og spørgsmålet hvem dumper denne gang.
                                Men alligevel: lad os kigge på de fremskridte og de perspektiver.
                                Og selvom jeg hader at tabe: så længe holdet "dør i støvlerne" hvis vi taber er det ikke skøn men jeg vil være tilfreds og stolt og det er "helt o.k."
                                Og om Mariekiks? Vil anbefale hellere den en eller anden øl og gammeldansk. ;-)
                                Du er sgu altid dejlig positiv andlox

                                Comment

                                Working...
                                X