Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tror vi rammer ind i endnu et nederlag. Vores midterakse er ligaens suverænt svageste. Jeg synes det er skræmmende at den bedste OB kamp i sæsonen var i runde nr. 1, hvorvidt havde spillet sammen i 14 dage. Her efter 3-4 mdr. er spillet, gejsten og organisationen helt forsvundet.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
      Tror vi rammer ind i endnu et nederlag. Vores midterakse er ligaens suverænt svageste. Jeg synes det er skræmmende at den bedste OB kamp i sæsonen var i runde nr. 1, hvorvidt havde spillet sammen i 14 dage. Her efter 3-4 mdr. er spillet, gejsten og organisationen helt forsvundet.
      "undskyld mit franske" men det der er noget vrøvl...der er i langt de fleste kampe en god fight fra næsten alle mand. Der er klart begrænsninger i spillet, men indsats og attitude synes jeg ikke vi kan klandre holdet for
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Som det ser ud vil jeg sige vi står overfor sæsonens foreløbigt vigtigste kamp... og den farligste runde i Suppen i år...

        Det er nu vi skal holde os til, vinterpausen er så småt begyndt at lure, og så er den her runde en top vs. bund runde, og der kan komme et "knæk" som godt kan blive en træls en at kæmpe imod resten af efteråret, feks. ligner det jo meget 3 point til AaB mod Hobro, og FcN og Sdr. møder EfB og AGF... De sidste to kampe er så selvfølgelig noget mere åbne kampe, men AGF og EfB point ville sgu heller ikke være så fedt at se på, så vi SKAL have point mod BIF...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
          Kunne godt tænke mig at se denne opstilling

          Koval
          lund - HJ - LN - Ari
          Desler - Matti - Falk - Greve
          Festersen - AK

          Synes ofte vores spil bliver bedre, når falk placerer sig centralt og deltager i det opbyggende spil. Desuden 4 midtbanespillere, der kan arbejde begge veje.
          Er der en speciel årsag til, at du vil placere vores brandvarme angriber på bænken? (Zohore)
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Er der en speciel årsag til, at du vil placere vores brandvarme angriber på bænken? (Zohore)
            haha det må være en tanketorsk. Selvfølgelig skal han starte inde.

            Festersen - Zohore som angrebsduo.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Som det ser ud vil jeg sige vi står overfor sæsonens foreløbigt vigtigste kamp... og den farligste runde i Suppen i år...

              Det er nu vi skal holde os til, vinterpausen er så småt begyndt at lure, og så er den her runde en top vs. bund runde, og der kan komme et "knæk" som godt kan blive en træls en at kæmpe imod resten af efteråret, feks. ligner det jo meget 3 point til AaB mod Hobro, og FcN og Sdr. møder EfB og AGF... De sidste to kampe er så selvfølgelig noget mere åbne kampe, men AGF og EfB point ville sgu heller ikke være så fedt at se på, så vi SKAL have point mod BIF...
              så skal der satme andre boller på suppen end sidst!!! Spiller vi som mod Randers taber vi med min. 2
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #22
                AK stadig tvivlsom

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...er-traekker-ud

                Comment


                  #23
                  Vil så gerne tro på det, men en midtbane uden Makrini - og Brøndbys med en sulten Kahlenberg - det er bare skidt. Men hey, min negative spådom holdt heldigvis ikke imod Randers (selvom Borring naturligvis scorede); så på den anden side - lad os håbe. Krydser alt hvad krydses kan.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Vil så gerne tro på det, men en midtbane uden Makrini - og Brøndbys med en sulten Kahlenberg - det er bare skidt. Men hey, min negative spådom holdt heldigvis ikke imod Randers (selvom Borring naturligvis scorede); så på den anden side - lad os håbe. Krydser alt hvad krydses kan.
                    Havde gerne set HB Køge lige trække BIF igennem forlænget, men sådan skulle det ikke være.

                    Til gengæld! BIF har ingen ex-OB'ere, så de scorer ikke mod os

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Havde gerne set HB Køge lige trække BIF igennem forlænget, men sådan skulle det ikke være.

                      Til gengæld! BIF har ingen ex-OB'ere, så de scorer ikke mod os

                      MvT
                      Toppel på straffe?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Havde gerne set HB Køge lige trække BIF igennem forlænget, men sådan skulle det ikke være.

                        Til gengæld! BIF har ingen ex-OB'ere, så de scorer ikke mod os

                        MvT
                        Men har de nogen, der ikke har scoret endnu i denne sæson? Phiri? Kahlenberg?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Toppel på straffe?
                          Hahaha. Ja, det kunne sgu lige passe :O)

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Jeg så lige ganske lidt af træningen i dag, uden at der er noget specielt at berette om. Emil kunne jeg ikke se nogen steder. Sawaneh var heller ikke til at få øje på. Måske de begge er sendt til Afrika somewhere land.
                            AK så ubesværet ud under de sædvanlige småspil i starten. Jeg gætter på han er i truppen på søndag mod BIF
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg så lige ganske lidt af træningen i dag, uden at der er noget specielt at berette om. Emil kunne jeg ikke se nogen steder. Sawaneh var heller ikke til at få øje på. Måske de begge er sendt til Afrika somewhere land.
                              AK så ubesværet ud under de sædvanlige småspil i starten. Jeg gætter på han er i truppen på søndag mod BIF
                              Jinxede du lige en skade der? ;)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg så lige ganske lidt af træningen i dag, uden at der er noget specielt at berette om. Emil kunne jeg ikke se nogen steder. Sawaneh var heller ikke til at få øje på. Måske de begge er sendt til Afrika somewhere land.
                                AK så ubesværet ud under de sædvanlige småspil i starten. Jeg gætter på han er i truppen på søndag mod BIF
                                sawaneh er sendt hjem uden kontrakt

                                Comment

                                Working...
                                X