Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    no offence men jeg kan mærke begyndende tic's når du siger "ikke god nok" osv. Den vending er gennemtæsket på alle tænkelige måder...jeg synes den fortjener at blive stedt til hvile i en rum tid nu 😖😉
    Hvorfor? Når det er kernen i enhver kritik af JH og de spillere, denne har hentet? Men jeg kan da godt sige tingene lige ud. Jonasson er ikke "kun" ikke "god nok", han er helt horribelt dårlig til at være samlingspunkt.

    Så jeg vil godt være hater, og sige at den mand ikke fortjener at være anførerbindet i min klub. Dur ikke - væk.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Zohore, efterfulgt af Koval.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Koval
        Nu går fremad

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Hvorfor? Når det er kernen i enhver kritik af JH og de spillere, denne har hentet? Men jeg kan da godt sige tingene lige ud. Jonasson er ikke "kun" ikke "god nok", han er helt horribelt dårlig til at være samlingspunkt.

          Så jeg vil godt være hater, og sige at den mand ikke fortjener at være anførerbindet i min klub. Dur ikke - væk.

          MvH ChrisOB
          det er nu ikke nødvendigt at skære ud i pap, og bøje i neon, for mig hvad du mener HJ . Intentionen og håbet i mit indlæg var at folk (forumbugerne) kunne se det morsomme (og måske trække på smilebåndet) i min "frygt" for endnu en fløjkrig herinde. Derfor brugte jeg udtrykket "begyndende tic's" og tog div. emojis til hjælp. Jeg er da ,for at skære det ud i pap, fløjtende ligeglad med hvilke udtryk folk ønsker at bruge så lang tid de ikke der diskriminerende og direkte hadske, eller grænser til personlig forfølgelse. Jeg beklager hvis det ikke fremgår tydeligt nok, men det kan vel være vanskeligt at få den slags ned på papiret. Det må JEG så arbejde på...så er der sikkert noget andet du kan arbejde på i mens.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Koval for en kongekamp....

            Comment

            Working...
            X