Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd RFC - OB 26/10/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd RFC - OB 26/10/2015

    opstilling;

    Koval
    Lund Nielsen Jonasson Skulason
    Falk JJT El Makrini Larsen
    Zohore Festersen

    glædeligt at ari ikke er rykket op på midten - og at JJT får chancen fra start - bliver spændende at følge ham.

    Lige nu sælger jeg den gerne for uafgjort - tror desværre vi får klø......

    #2
    Kom så OB stang en ål.

    Comment


      #3
      Virkelig spændende med JJT. Ham har jeg godt nok store forventninger til - det bliver rigtig spændende at følge.

      Dejligt med Zohore i front, han er inde i hans bedste stime nogensinde.. Og den må godt fortsætte.

      Endnu mere spændende med Emil; Hvilket niveau han finder i dag? Jeg kan ikke huske hans sidste gode kamp.. Han har godt nok være ringe de sidste mange kampe. Desværre for ham og os.
      Last edited by Kogtbaby88; 26-10-2015, 18:53.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        opstilling;

        Komakker for Rlnd Nielsen Jonasson Skulason
        Falk JJT El Makrini Larsen
        Zohore Festersen

        glædeligt at ari ikke er rykket op på midten - og at JJT får chancen fra start - bliver spændende at følge ham.

        Lige nu sælger jeg den gerne for uafgjort - tror desværre vi får klø......
        Nej, nej, JJT bliver den rigtige makker for El Makrini, Greve kommer ind for Emil og scorer til 3:1 for os i 87. min. (Oh, jeg glemte: Koval overbeviser i en fantastisk kamp med flere verdensklasseredninger.)
        Come on, boys!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nej, nej, JJT bliver den rigtige makker for El Makrini, Greve kommer ind for Emil og scorer til 3:1 for os i 87. min. (Oh, jeg glemte: Koval overbeviser i en fantastisk kamp med flere verdensklasseredninger.)
          Come on, boys!
          solgt! :)

          Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Virkelig spændende med JJT. Ham har jeg godt nok store forventninger til - det bliver rigtig spændende at følge.

            Dejligt med Zohore i front, han er inde i hans bedste stime nogensinde.. Og den må godt fortsætte.

            Endnu mere spændende med Emil; Hvilket niveau han finder i dag? Jeg kan ikke huske hans sidste gode kamp.. Han har godt nok være ringe de sidste mange kampe. Desværre for ham og os.
            Det gjorde han i August inden transfervinduet lukkede

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              solgt! :)

              Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)
              Nix , bliver ikke i dag vi holder 0'et .. Har lige som Andlox tippet 3-1 til striwerne
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                opstilling;

                Koval
                Lund Nielsen Jonasson Skulason
                Falk JJT El Makrini Larsen
                Zohore Festersen

                glædeligt at ari ikke er rykket op på midten - og at JJT får chancen fra start - bliver spændende at følge ham.

                Lige nu sælger jeg den gerne for uafgjort - tror desværre vi får klø......
                skidt nyt for Matti men lækkert for JJT og alle os der håber han bliver en stjerne

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  solgt! :)

                  Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)
                  Randers målet var naturlig offside. (Dårlig dommer). ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Fedt fedt fedt med JJT!

                    Comment


                      #11
                      Nu har jeg gentagende gange set varmluftballonen Thomas Christensen på tribunerne i transmissioner af vores kampe.....please en eller anden sig han ikke længere har noget at gøre med ledelsen af OB
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Nix , bliver ikke i dag vi holder 0'et .. Har lige som Andlox tippet 3-1 til striwerne
                        nøjes med at smide mine penge efter en zohore scoring ;) vil ikke bette mod OB og jeg kan simpelthen ikke se os vinde i dag.....men kæft hvor jeg håber jeg tager fejl

                        Comment


                          #13
                          tak til Lasse....fandme tæt på at gå galt allerede der

                          Comment


                            #14
                            falk for fanden du skal sgutte drible så tæt på eget mål...

                            Comment


                              #15
                              Yes! Yes!
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X