Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Jeg var med til en udebanture med De Stribede og det var en helt fantastisk dag. Sidste uge var jeg i Danmark og havde en meget fint eftermiddag i klubhuset før hjemmekampen mod Sønderjyske. For mig er det en meget fint fælleskab der og jeg er taknemmelig for denne kontaktmulighed og deres organistoriske arbejde f.ex. med udebanture. Synes det er helt fint at vi har der en klubhus hvor man kan møde før kampen. Specielt for mig, der jeg kommer fra Tyskland og kan ikke komme så ofte til Odense er det meget rart at have mulighed at møde andre OB-fans der.
Klar, det ville være fint hvis man kunne gøre nok mere med tifoer, forbedring af internetsiden og stemningsskabning på Stiften (Især det sidste er sometider en spørgsmål for mig: står på Stiften for at opleve noget, en emotional erfaring med at synge/supporte/støtte og forstå ikke så helt hvordan nogle fans kan være så rolig og stille der). Men for alt denne ting bruger man mennesker de hjælper og støtter, så det ville være fint hvis der være mere reklame for fanklubben og mere folk kommer til klubben at styrke en livlig fankultur.
Tænker det er ikke nyttig at skabe en anden fanclub. Det er vigtigt at koncentrere sine styrker og muligheder og at stå tilsammen fordi vi har en fælles lidenskab med OB.
Comment