Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt RFC OB . 26/10-2016
Collapse
X
-
Og det får han heller aldrig. Han er ikke god nok og bliver det heller aldrig. Hverken som forsvarer eller som 6'er..
At smide Makrini ville være komplet idiotisk da han suverænt er vores bedste midtbane spiller...
Greve kunne måske være en mulighed da han viste gode takter under Ove på den plads. Dog i et andet koncept.
Tror ikke jeg sagde noget om makrini ikke skulle være på midten. Sammen med momo. ville blot frem til at Defensivt er han det bedste 2 valg af dem vi har og da de næste 2 kampe vil foregå på vores banehalvdel mener jeg man skulle tage chancen nu. Men dejligt at andre mener der er bedre defensive midtbane spillere end makrini og momo i truppen. 😆
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlægI artiklen du linker til står der at AK er skadet: "Målmændene Michael Falkesgaard og Michael Tørnes er således stadig ude med skader, og det samme gør sig gældende for Anders K. Jacobsen."Last edited by manner; 26-10-2015, 04:54.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
JJT favorit til at tage pladsen ved Makrini i aften
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ds-mod-randers
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJJT favorit til at tage pladsen ved Makrini i aften
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ds-mod-randers
Orker ikke Kirkeskov på venstre back og Ari på midtbanen igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet bliver en kamp det er afgjort efter 20 min. Det har vi set så mange gange før... orker det næsten ikke.
Og så er vi ligepludselig blevet en del af nedrykker feltet
orker det næsten ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet frygter jeg også. Sådan en Esbjerg kamp all over igen..
Og så er vi ligepludselig blevet en del af nedrykker feltet
orker det næsten ikke817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi er tilbage ved den grå og kedelige del af ligaen med et nederlag , i så fald vil der være 6 point op til sjettepladsen ..
Men ser dog stadig fremgang i små doser og glæder mig til at JH og OB's ledelse står økonomisk bag deres Top 6 ambitioner næste sæson.
Oprydningen er ikke overstået endnu og alt for mange positioner er stadig dækket med 1.Div kvalitet. Det skal fikses over de næste 2 vinduer
Comment
Comment