Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Sønderjydske 17/10/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg er så træt af den middelmådighed der præger holdet. Det kan sgu da ikke passe at man svinger sådan i kvalitet.
    Vi må konstatere at der er laaaaaangt til toppen og vi er ikke engangs på vej vi står totalt stille.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      mon ikke også hans hovedspil spiller en rolle her? vi vil gerne hælde nogle lange bolde frem - og han er endnu et mål man kan sigte efter
      Uden tvivl, men så skal han rykke højere op på banen, han spillede venstre back, jeg mindes ikke han var i feltet. Nøøj, jeg er skuffet over den kamp

      Comment


        #93
        Taber mentalitet..fra enden til anden

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
          Taber mentalitet..fra enden til anden
          Lige nøjagtigt!

          Comment


            #95
            Hvordan kan Lund finde på en så tåbelig aflevering ind mod midten - til en modstander. Og hvordan kan Absalonsen få lov at stå så fri.

            Men der var ikke et klart straffe. Bolden kom fra et sønderjyske hoved få cm foran Ari.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              Hvornår blev Sønderjyske snydt for straffe?
              skidt præstation i 2. Halvleg, ikke bare af os, selv vores bolddrenge var elendige.. Katastrofal dommerpræstation - igen. Sønderjyske skal have så mange advarsler for deres lortetacklinger og klamme tidsudtrækning. Kæft jeg brækker mig over den måde Sønderjyske greb de sidste 10 minutter an på. Og så er det virkelig, virkelig frustrerende, at den danske dommerstandard er så lav som den er. Føj
              Da Skulason tager bolden med hånden, helt oppe over hovedet ... klart straffe.
              Det er muligt at dommeren ikke var god, men vi kan ikke bruge ham som undskyldning ... i så fald kun med det ene øje :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Selvfølgelig noget pis, men men, spillet var sguŽ til mere end 0 point. Vi kendte bare ikke vores besøgelsestid.

                Comment


                  #98
                  suk. trist at vi igen taber.

                  men nøj hvor er den dommer standard herhjemme altså ringe

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                    Hvornår blev Sønderjyske snydt for straffe?
                    skidt præstation i 2. Halvleg, ikke bare af os, selv vores bolddrenge var elendige.. Katastrofal dommerpræstation - igen. Sønderjyske skal have så mange advarsler for deres lortetacklinger og klamme tidsudtrækning. Kæft jeg brækker mig over den måde Sønderjyske greb de sidste 10 minutter an på. Og så er det virkelig, virkelig frustrerende, at den danske dommerstandard er så lav som den er. Føj
                    Vi skal altså ikke bruge dommerpræstationen som undskyldning. Vi er håbløst ineffektive. Kampen skulle jo have været afgjort i det sidste kvarter af første halvleg, hvor vi havde chancerne til både 2 og 3 kasser. Når vores forsvar så fortsat er i gavehjørnet, så skulle det jo ende sådan.
                    Virker sgu også lidt bizart at det er Lasse Nielsen og Kryger der skal genere opspil i det sidste kvarter. Ingen af de herrer er altså de store kreative emner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      suk. trist at vi igen taber.

                      men nøj hvor er den dommer standard herhjemme altså ringe
                      Han kan dog ikke klandres for at være imod OB ... vi skal være meget glade for, at der ikke bliver dømt straffe ved Skulasons forsøg på håndbold.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Hvordan kan Lund finde på en så tåbelig aflevering ind mod midten - til en modstander. Og hvordan kan Absalonsen få lov at stå så fri.

                        Men der var ikke et klart straffe. Bolden kom fra et sønderjyske hoved få cm foran Ari.
                        Han havde hånden meget mærkeligt over hovedet. Herhjemme fra tv-skærmen var der kæmpe straffe. Måske han brugte armen for at veje op for sin ringe højde?
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Øv.

                          Nå men jagten på stabilitet fortsætter. Kom igen gutter!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Mit indtryk er at vi spiller en rigtig flot 1. Halveg og eneste kritik af denne er at vi ikke fører 2-0. Herefter har vi egentlig også fint styr på det indtil vi fejler og sønderjyske viser samme kynisme som sidst vi mødte dem. Herefter daler vores niveau og ved 2-1 står vi bare helt af helvede til fordi vi overhovedet ikke ser de sætter et hurtigt frispark igang. Det er rigtig ringe. Herefter har vi det svært , fordi sønderjyske er svære når de spiller på resultatet. Jeg har intet at sætte på indsatsen og jeg synes egentlig også vi i store dele af kampen spiller på den måde som sønderjyske skal slås på med hurtigt spil på den rigtige side af deres midtbane. Oliver Lunds fejl er selvfølgelig stor, men det er en af dem som af kent omtales som uundgåelige når nu vi er i den indledende fase af vores nye spilkoncept. Det er bare så fandens ærgerligt at tabe sådan en kamp. Jeg synes klart vi var det bedste hold på banen idag, og før vi giver dem 1-1 scoringen har sønderjyske ikke formået at spille sig frem til en skid overhovedet og udover de mål de får så har de intet. Pisse frustrerende!!
                            Vi skal bygge videre på det her spil for det skal nok bringe point med sig, sønderjyske har bare besluttet de vil scorer på alle deres chancer imod os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Mit indtryk er at vi spiller en rigtig flot 1. Halveg og eneste kritik af denne er at vi ikke fører 2-0. Herefter har vi egentlig også fint styr på det indtil vi fejler og sønderjyske viser samme kynisme som sidst vi mødte dem. Herefter daler vores niveau og ved 2-1 står vi bare helt af helvede til fordi vi overhovedet ikke ser de sætter et hurtigt frispark igang. Det er rigtig ringe. Herefter har vi det svært , fordi sønderjyske er svære når de spiller på resultatet. Jeg har intet at sætte på indsatsen og jeg synes egentlig også vi i store dele af kampen spiller på den måde som sønderjyske skal slås på med hurtigt spil på den rigtige side af deres midtbane. Oliver Lunds fejl er selvfølgelig stor, men det er en af dem som af kent omtales som uundgåelige når nu vi er i den indledende fase af vores nye spilkoncept. Det er bare så fandens ærgerligt at tabe sådan en kamp. Jeg synes klart vi var det bedste hold på banen idag, og før vi giver dem 1-1 scoringen har sønderjyske ikke formået at spille sig frem til en skid overhovedet og udover de mål de får så har de intet. Pisse frustrerende!!
                              Vi skal bygge videre på det her spil for det skal nok bringe point med sig, sønderjyske har bare besluttet de vil scorer på alle deres chancer imod os
                              Fejl kan ikke undgås , især ikke når niveauet ikke er prangende ;-)

                              Det er heller ingen hjælp at der ingen styrmand er i forsvaret , ej heller at midtbanen er ret så tam .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                John Bredahl er uddannet i det, og har pralt om hvor dygtig han er til det, ikke meget man har set til det i OB eller i Nordsjælland for den sags skyld.
                                Okay , ville nok skrue ned for charmen hvis jeg var ham ;-) ..

                                Kan iøvrigt huske da vi slog FCM 3-1 på 3 dødbolde , hvor Høegh udtalte at det havde de trænet i , udtalelsen faldt på en måde som om det ikke var noget de normalt træner i ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X