Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferønsker og muligheder vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set det helt store i ham...men dermed ikke sagt, at det så er den endegyldige sandhed :D
    Nej tak .. Vil have en som forstærker os , samtidig med at der er fremtidsperspektiv og gerne lederevner i .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #62
      I vinterens vindue skal der tilføres mindst 2 mand til forsvaret . Der skal hentes en mand til venstre kant . Og måske til højre , da Falk frit kan forhandle til anden side lige om lidt . Og så skal der allerede nu kigges efter en brugbar 1. keeper frem mod sommeren .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        I vinterens vindue skal der tilføres mindst 2 mand til forsvaret . Der skal hentes en mand til venstre kant . Og måske til højre , da Falk frit kan forhandle til anden side lige om lidt . Og så skal der allerede nu kigges efter en brugbar 1. keeper frem mod sommeren .
        Jeg er ikke enig i højre kanten.

        For så bliver der ikke plads til Desler.
        Men ellers har du i store træk ret.

        Mens vi henter ind skal der jo også nogle ud, og der ser jeg Diarra som en af de klart vigtigste.
        Han er simpelthen ikke andet end fyld, han er slet ikke god nok til at være i en klub som OB.

        Han har maks niveau til 2 div.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg er ikke enig i højre kanten.

          For så bliver der ikke plads til Desler.
          Men ellers har du i store træk ret.

          Mens vi henter ind skal der jo også nogle ud, og der ser jeg Diarra som en af de klart vigtigste.
          Han er simpelthen ikke andet end fyld, han er slet ikke god nok til at være i en klub som OB.

          Han har maks niveau til 2 div.
          Der er og skal være plafs til Desler , ser ham gerne inde centralt sammen med Makrini .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Der er og skal være plafs til Desler , ser ham gerne inde centralt sammen med Makrini .
            Det synes jeg ville være en fejl, da han har vist rigtig flot gennembrudsevne på den kant - noget som virkelig kan give en ny dimension til det offensive spil, samtidig med, at han har stået sollidt i det defensive arbejde og dermed har gjort Lund "bedre".

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det synes jeg ville være en fejl, da han har vist rigtig flot gennembrudsevne på den kant - noget som virkelig kan give en ny dimension til det offensive spil, samtidig med, at han har stået sollidt i det defensive arbejde og dermed har gjort Lund "bedre".
              Enig. Men hvis Falk forlænger skal der jo findes en ny plads til ham..

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                I vinterens vindue skal der tilføres mindst 2 mand til forsvaret . Der skal hentes en mand til venstre kant . Og måske til højre , da Falk frit kan forhandle til anden side lige om lidt . Og så skal der allerede nu kigges efter en brugbar 1. keeper frem mod sommeren .
                Tvivler på at vinterens vindue bliver så vildt som du håber/forventer.. Ikke at jeg ikke håber du får ret
                Vi har så mange i truppen nu at vi nok kun henter en venstrekant hvis Emil sælges.. Højrekanten bliver der ikke købt noget til
                Men lidt til forsvaret ville være dejligt. 1 er vel et krav og ønsket er 2..

                Ud til vinter skal JBL,Diarra og Emil
                Kryger er en fin billig back up og Kirkeskov er også fin som backup vel..

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tvivler på at vinterens vindue bliver så vildt som du håber/forventer.. Ikke at jeg ikke håber du får ret
                  Vi har så mange i truppen nu at vi nok kun henter en venstrekant hvis Emil sælges.. Højrekanten bliver der ikke købt noget til
                  Men lidt til forsvaret ville være dejligt. 1 er vel et krav og ønsket er 2..

                  Ud til vinter skal JBL,Diarra og Emil
                  Kryger er en fin billig back up og Kirkeskov er også fin som backup vel..
                  Det er efterhånden nogle år siden jeg havde forventninger til OB , det er blevet afløst af forhåbninger . End ikke pokalkampe mod hhv Brøndhøj og Fredericia gav anledning til at have forventninger .

                  Det jeg remsede op er selvfølgelig det optimale imo , at vi så må nøjes med langt mindre er vel 98,47 % sikkert .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Enig. Men hvis Falk forlænger skal der jo findes en ny plads til ham..
                    Falk kan da sagtens spille Emil's kant, hvis vi antager at Falk forlænger og Emil forsvinder.

                    Var det ikke det U-21 landsholdet gjorde i test kampene op til U-21 Em, hvor Desler lå højre midtbane/kant og Falk lå venstre?

                    Eller er det noget jeg helt husker galt?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Falk kan da sagtens spille Emil's kant, hvis vi antager at Falk forlænger og Emil forsvinder.

                      Var det ikke det U-21 landsholdet gjorde i test kampene op til U-21 Em, hvor Desler lå højre midtbane/kant og Falk lå venstre?

                      Eller er det noget jeg helt husker galt?
                      Det er i hvertfald vigtigt at man finder en anden type end Emil på den venstrekant = én der evner og gider at arbejde defensivt. Så kan Ari komme til at se lidt bedre ud på den venstre back, så han ikke skal lave 1½ mands defensive arbejde. Lige nu er Emil jo intet værd - hverken offensivt, som ellers tidligere har gjort, eller defensivt - men det har han jo aldrig gjort.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Falk kan da sagtens spille Emil's kant, hvis vi antager at Falk forlænger og Emil forsvinder.

                        Var det ikke det U-21 landsholdet gjorde i test kampene op til U-21 Em, hvor Desler lå højre midtbane/kant og Falk lå venstre?

                        Eller er det noget jeg helt husker galt?
                        Der er jo som udgangspunkt mange der "kan" spille kant.. Men hvor godt?
                        De gange jeg har set Falk på venstre kant har han ikke været vildt imponerende..
                        Og når det virkelig fungerer med Falk på højrekant er der vel ingen grund til at lave om på det??

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det er i hvertfald vigtigt at man finder en anden type end Emil på den venstrekant = én der evner og gider at arbejde defensivt. Så kan Ari komme til at se lidt bedre ud på den venstre back, så han ikke skal lave 1½ mands defensive arbejde. Lige nu er Emil jo intet værd - hverken offensivt, som ellers tidligere har gjort, eller defensivt - men det har han jo aldrig gjort.
                          Aris største problem er da i min optik ikke, at han defensivt overbebyrdet/udfordret. Det er da, at han er dårlig til at skille sig af med bolden under pres. As in dårligst i ligaen.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Aris største problem er da i min optik ikke, at han defensivt overbebyrdet/udfordret. Det er da, at han er dårlig til at skille sig af med bolden under pres. As in dårligst i ligaen.

                            MvH ChrisOB
                            Presset, som du omtaler, bliver ikke mindre af, at Emil nærmest intet bidrager med noget defensivt - eller ser du det helt anderledes?

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Presset, som du omtaler, bliver ikke mindre af, at Emil nærmest intet bidrager med noget defensivt - eller ser du det helt anderledes?
                              Har svært ved at se, at Emils manglende evner til at bakke op defensivt, har nogen indvirkning på Skulas manglende overblik og evne til at tænke hurtigt, når vi har bolden og modstanderne presser højt. Men det kan være du kan forklare det for mig, sådan rent taktisk?

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Har svært ved at se, at Emils manglende evner til at bakke op defensivt, har nogen indvirkning på Skulas manglende overblik og evne til at tænke hurtigt, når vi har bolden og modstanderne presser højt. Men det kan være du kan forklare det for mig, sådan rent taktisk?

                                MvH ChrisOB
                                Det er vel klart nok, at hvis kæderne ikke hænger ordentligt sammen, og Emil står og småsover på modstanderens banehalvdel, at det er sværere for Ari at spille sig ud af problemer.

                                Comment

                                Working...
                                X