Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Sønderjyske 17-10-15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Sønderjyske 17-10-15

    Spændende kamp, og nu måske med et twist mere, Sønderjyske tester Traoré, der var med fra start for deres reserver i dag... http://www.bt.dk/superligaen/soenderjyske-tester-tidligere-superliga-profil
    Spændende om han gør comeback i Suppen, og så lige imod os, men mon ikke der er lidt med formen...

    Ellers må man sige det er to svingende hold der mødes, den er svær at spå om, følges de seneste ugers rytme ja så av av, for så er det Sønderjydernes tur, men indbyrdes skylder vi dem et hak... men svær kamp...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Haderslev er altid svære at spå om... ikke mindst i år, hvor de virkelig har fået tingene på skinner. Jeg vælger dog Jahatten til dette opgør, og tror på en sejr. Det skylder vi dem...

    mvh

    MaxHH

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Haderslev er altid svære at spå om... ikke mindst i år, hvor de virkelig har fået tingene på skinner. Jeg vælger dog Jahatten til dette opgør, og tror på en sejr. Det skylder vi dem...

      mvh

      MaxHH
      hvem skylder hvem hvad?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        hvem skylder hvem hvad?
        Vi (OB) skylder dem (Haderslev) et nederlag, efter de 4-0 sidst... kan godt se det var kluntet formuleret... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Vi (OB) skylder dem (Haderslev) et nederlag, efter de 4-0 sidst... kan godt se det var kluntet formuleret... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Rimelig lang optakt... ;-)

          Hvor ville jeg ønske, vi skulle spille her i weekenden. Så må drengene bare huske, hvordan de greb kampen mod Nordsjælland an og gå i flæsket på dem!

          Så gode er de heller ikke.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            En svær kamp , som jeg glæder mig til . Jeg møder op med troen på en sejr bla fordi der må være en hel OB trup som er sultne efter at veksle den øretæve vi fik i Haderslev.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Man kan sidde og vende og dreje sådan et opgør til man er helt tovlig i hovedet, og der bliver ved med at være evt. fordele eller ulemper der dukker op... Den er meget 50/50, måske en uafgjort, selvom det ikke lige er det udfald disse to hold gør sig i...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Rimelig lang optakt... ;-)

                Hvor ville jeg ønske, vi skulle spille her i weekenden. Så må drengene bare huske, hvordan de greb kampen mod Nordsjælland an og gå i flæsket på dem!

                Så gode er de heller ikke.

                MvH ChrisOB
                Lang?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Lang?

                  Mvh

                  MaxHH
                  Ja vi skal først spille om godt 14 dage... ;-)

                  Min tur til kluntet formulering...

                  :-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #10
                    Nu er det ikke længden der er afgørende. Men tror da bestemt man lige nævner sådan en 0-4 før man går på banen. Det er sådan en kamp spillerne vil elske at hævne. Håber Desler får lidt minutter sidst i kampen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Rimelig lang optakt... ;-)

                      Hvor ville jeg ønske, vi skulle spille her i weekenden. Så må drengene bare huske, hvordan de greb kampen mod Nordsjælland an og gå i flæsket på dem!

                      Så gode er de heller ikke.

                      MvH ChrisOB
                      det forekommer mig at vi også sagde det før kampen i Haderslev sidste gang det gik som bekendt anderledes. Jeg ærgrer mig også over landskamppausen, det havde været en god mulighed for at ride videre på den gode fornemmelse fra FCN kampen. Det er en helt åben kamp, men kan vi eje den samme effektivitet og beslutsomhed som i fredags er chancerne absolut gode for en revanchesejr
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Haderslev har i flg. bold.dk droppet Kalilou Traoré. Han er sendt videre efter en kamp for deres reserver
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det forekommer mig at vi også sagde det før kampen i Haderslev sidste gang det gik som bekendt anderledes. Jeg ærgrer mig også over landskamppausen, det havde været en god mulighed for at ride videre på den gode fornemmelse fra FCN kampen. Det er en helt åben kamp, men kan vi eje den samme effektivitet og beslutsomhed som i fredags er chancerne absolut gode for en revanchesejr
                          Jeg ved ikke, om pausen er sådan et stort problem. Pausen giver os også muligheden for, at Matti kommer tættere på holdet, og vi får et alternativ for Azer på midtbanen.
                          Og hvis holdet faktisk skulle glemme inden for 2 uger, at de skal gøre op noget imod Sønderjyske og vi står i en revanche-situation... så godnat.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg ved ikke, om pausen er sådan et stort problem. Pausen giver os også muligheden for, at Matti kommer tættere på holdet, og vi får et alternativ for Azer på midtbanen.
                            Og hvis holdet faktisk skulle glemme inden for 2 uger, at de skal gøre op noget imod Sønderjyske og vi står i en revanche-situation... så godnat.
                            det er ikke noget problem...slet ikke endda. Det er den mentale optur der må være lettere at ride videre på. Når det er sagt så bør alle der var med til ydmygelsen i Haderslev være super motiveret for at vise at det var en fejl også der nu er "pay back time"
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Haderslev har i flg. bold.dk droppet Kalilou Traoré. Han er sendt videre efter en kamp for deres reserver
                              Jeg kender ikke aftalen på forhånd, men tænker han har gjort det stinkende ringe, siden han allerede er sendt hjem efter 2 træninger og en kamp. Vi har trods alt haft vores Ivorianer på prøvetræning i over en uge og givet ham 2 kampe

                              Comment

                              Working...
                              X