Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opråb til ledelsen
Collapse
X
-
Det siger jeg ikke jeg ville hvis jeg kunne skifte 20 mand. Men jeg er realistisk i forhold til udskiftning af truppen og fremtiden mange herinde er meget kloge men på ingen måde konstruktive.
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægLidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
Leave a comment:
-
å er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.
Og ja, du bliver klogere.
MvH ChrisOB
Det jo altid nemt at kritisere andre. Jeg synes du mangler at komme både navne og argumenter bag din kritik. En stamme af middelmådige spillere kan også vinde suppen det viste FCN da ihvertfald.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægEndnu en gratis sæson hvor vi bare skal undgå nedrykning.....nej den bliver ikke ved med at gå. Godt klar over du sigter mod den nye struktur fra næste sæson men holdet har nu været under nedbrydning, oprydning og opbygning i så mange år at man ikke kan blive ved med at snakke om en gratis sæson.
Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg var meget optimistisk mht Azer i hans første sæson, men jeg tror ikke på ham mere. For langsom i tanke og handling. Hallgrimur er ikke mere end middelmådig, og ikke den leder vi skal have. Ari kan til nøds gå an på VB. Ellers enig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægLidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Og ja, du bliver klogere.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEnig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
Drachmann, Kløve, Dalgaard, Marc Pedersen, Pereira, ja de har vel slået til allesammen... det hælder klart mest til dygtig scouting...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSønderjyske har sagt farvel til rygraden, i hvert fald en stor del af den, med navne som Lodberg, Paulsen, HH, samt sagt farvel til deres topscorer som så godt nok kun var lejet...
Men jeg er da enig, Sønderjyske har klaret vinduet bedre end vi har, men det er ingen brugbar undskyldning for vores kollaps...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægEnig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
Leave a comment:
Leave a comment: