Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• cstoltze
    replied
    Det siger jeg ikke jeg ville hvis jeg kunne skifte 20 mand. Men jeg er realistisk i forhold til udskiftning af truppen og fremtiden mange herinde er meget kloge men på ingen måde konstruktive.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
    Hvis du vil bygge et hold op omkring HJ , LN , Azer og LJ så bliver denne sæson ikke den sidste med et skrøbeligt hold .

Leave a comment:

• cstoltze
    replied
    å er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

Og ja, du bliver klogere.

MvH ChrisOB

Det jo altid nemt at kritisere andre. Jeg synes du mangler at komme både navne og argumenter bag din kritik. En stamme af middelmådige spillere kan også vinde suppen det viste FCN da ihvertfald.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Endnu en gratis sæson hvor vi bare skal undgå nedrykning.....nej den bliver ikke ved med at gå. Godt klar over du sigter mod den nye struktur fra næste sæson men holdet har nu været under nedbrydning, oprydning og opbygning i så mange år at man ikke kan blive ved med at snakke om en gratis sæson.
    Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk
    Det er sgu for nemt at kalde det for endnu en mellemsæson blot fordi man ikke magtede at lave den rette trupsammensætning da vinduet lukkede .

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg var meget optimistisk mht Azer i hans første sæson, men jeg tror ikke på ham mere. For langsom i tanke og handling. Hallgrimur er ikke mere end middelmådig, og ikke den leder vi skal have. Ari kan til nøds gå an på VB. Ellers enig.
    Det var mig ubegribeligt at man forlængede med Azer , han har ikke udviklet sig for 2 øre i OB på trods af rigeligt med kampe . Han ligger stadig på samme tarvelige niveau som han gjorde i Vejle.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Lidt logik i galskaben. Man kan vel kalde dette en gratis sæson. Vi skal ikke slutte sidst alt andet end det. Hvad har vi så. Jo vi har vel en stamme at bygge på om man vil eller ej. OL og Hj LN og As samt MP så har vi MEM Desler Azer JJT Greve LJ foran har vi AK Festersen og Zohore. Kan vi supplere med bare 3 klasse signinger til næste sæson så begynder det at lysne. De spillere jeg har nævnt er dem der burde kunne bruges som en base i en trup i suppen og ja både azer og Ari er på min liste.
    Endnu en gratis sæson hvor vi bare skal undgå nedrykning.....nej den bliver ikke ved med at gå. Godt klar over du sigter mod den nye struktur fra næste sæson men holdet har nu været under nedbrydning, oprydning og opbygning i så mange år at man ikke kan blive ved med at snakke om en gratis sæson.
    Desværre så er valget truffet for længst...JH mente vi kunne klare os igennem sæsonen med denne trup og dermed blev det desværre til endnu en sæson der bare skal overstås uden alt for mange skrammer....suk

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Jeg var meget optimistisk mht Azer i hans første sæson, men jeg tror ikke på ham mere. For langsom i tanke og handling. Hallgrimur er ikke mere end middelmådig, og ikke den leder vi skal have. Ari kan til nøds gå an på VB. Ellers enig.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Så er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

Og ja, du bliver klogere.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• cstoltze
    replied

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De har trods alt opnået målsætningen ;-) .
    Vil nok snarere sige SIF via deres manglende handler , hvilket de betaler prisen for nu .
    Godt eksempel, det kostede dem ja...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
    Lagde du mærke til dem vi tabte til 4-0..? Hvor mange nye de har, og hvad nummer de er i stillingen..?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    HH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
    Tjoo, men han har jo trods alt haft en del indhop, og var anfører for klubben, det er jo en mand der har betydet ret meget for Sønderjyske, ingen grund til at tale hans betydning ned...

Drachmann, Kløve, Dalgaard, Marc Pedersen, Pereira, ja de har vel slået til allesammen... det hælder klart mest til dygtig scouting...

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    HH spillede kun meget lidt i Sønderjyske til sidst. Drachmann og Kløve har til gengæld slået til med det samme, hvilket enten er held eller dygtig scouting. Der var i hvert fald ikke positivitet på forum, da det rygtedes at vi var interesserede i de to.
    Jeg var med på den bølge, men Drachmann og Kløve har godt nok overrasket mig positivt i SE. Om de kunne have haft samme succes i OB, er jo ikke til at vide.

MvT

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sønderjyske har sagt farvel til rygraden, i hvert fald en stor del af den, med navne som Lodberg, Paulsen, HH, samt sagt farvel til deres topscorer som så godt nok kun var lejet...

Men jeg er da enig, Sønderjyske har klaret vinduet bedre end vi har, men det er ingen brugbar undskyldning for vores kollaps...

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig. Jeg synes for alvor at vi netop nu er gået igang med den del af processen som er spændende, formningen af et nyt hold. I forhold til tidligere transfervinduer, så synes jeg dette har været forholdsvis godt. Zohore på fast aftale, AK, Festersen, Makrini, Lund, måske Matti? Der er nogle åbenlyse mangler, men jeg tror heller ikke på at man bare køber et helt nyt hold, og får dem til at spille sprudlende fra start. Det næste års tid bliver rigtig spædende, selvom tålmodigheden er opbrugt for de fleste. Jeg tror stadigvæk på det, og Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien i klubben. (Noget større projekt, end bare at købe og sælge spillere.)
    Hvad bygger du dette på : Jesper Hansen har været dygtig til at stabilisere økonomien . ?

Leave a comment:

Working...
X