Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opråb til ledelsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Entusiastens
    replied
    Jeg synes bestemt ikke vi mangler en type som HHA, han gør ikke en midtbane stærkere med bolden, tværtimod.
    Han er god i hovedspillet og generelt ved dødbolde og det er det.

Leave a comment:

• cstoltze
    replied
    Som jeg sagde tidligere kunne vi skifte 20 spillere gjorde vi det gerne. Hvem mener du holdet skal bygges op om. Helt nye spillere så snakker vi 4 sæsoner mere på vippen. Vi har en ok offensiv synes jeg. Den burde skræmme de fleste forsvar. Hårdt sagt mangler vi 3 mand. ULRIK LAURSEN. HHA . CHRIS SØRENSEN. Finder vi de 3 i næste transfer så vi godt på vej.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Hvis jeg fik penge for at se på spillere, så ville jeg også vide mere end de fleste om hvilke konkrete spillere, vi kan hente, men desværre er jeg ikke sportsdirektør i OB, men fan, så mit "job" er sådan set bare at pege på, hvad jeg synes, der mangler, og ikke ret meget andet.

Hvorfor mener du, at jeg er "forpligtiget" til at komme med forslag? Er jeg sportsdirektør i OB?

MvH ChrisOB

Jeg pointere blot hvor nemt det er at komme med kritik. Uden at stå til ansvar for kritikken. Jeg mener heller ikke OB er i god forfatning pt og har vel nærmest ikke været det siden vi slog pananthinakos 4-3 se der havde vi et hold. Alle løb de ekstra meter for hinanden. Jeg siger bare at en stamme af middelmådige spillere er bedre end ryggen på en regnorm. Jeg kunne også se en anden end JH og har tidligere sat navne på mulige kandidater. Jeg siger at 3 spillere i næste vindue af rette kvalitet kan styrke stammen af de middelmådige spillere. Dette kan skabe en stærkere enhed.
    Igen - hvorfor skal jeg "stå til ansvar" for min kritik, med mindre jeg har kastet direkte trusler imod Jesper Hansen? Jeg er kommet med en kritik, baseret på ret åbenlyse ting, der foregår ca. hver weekend efterhånden; hvor jeg mener, ansvaret for dette skal placeres henne. Jeg behøves ikke gøre andet. Jeg er ikke sportsdirektør i OB; det er Jesper Hansen, så hvorfor filan skal jeg "stå til ansvar" for min kritik? Hvad er dit argument? Hvorfor skal man komme med konkrete navne; når det ikke er mit arbejde at komme med dem?

Og så synes jeg dit argument med "en stamme af middelmådige spillere er bedre end ryggen på en regnorm" absolut ingen mening giver. Ja, du har givetvis ret, men at bruge dét som et argument for, at man skal bygge et fundament på middelmådige spillere er jo totalt hul i hovedet. Vi skal ikke bruge Jonasson, Skulason eller Azer til at bygge et fundament. Hvis vi skal have 3 nye spillere, så skal det være 3 spillere I STEDET for dem, ikke SAMMEN med dem.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• cstoltze
    replied
    Hvis jeg fik penge for at se på spillere, så ville jeg også vide mere end de fleste om hvilke konkrete spillere, vi kan hente, men desværre er jeg ikke sportsdirektør i OB, men fan, så mit "job" er sådan set bare at pege på, hvad jeg synes, der mangler, og ikke ret meget andet.

Hvorfor mener du, at jeg er "forpligtiget" til at komme med forslag? Er jeg sportsdirektør i OB?

MvH ChrisOB

Jeg pointere blot hvor nemt det er at komme med kritik. Uden at stå til ansvar for kritikken. Jeg mener heller ikke OB er i god forfatning pt og har vel nærmest ikke været det siden vi slog pananthinakos 4-3 se der havde vi et hold. Alle løb de ekstra meter for hinanden. Jeg siger bare at en stamme af middelmådige spillere er bedre end ryggen på en regnorm. Jeg kunne også se en anden end JH og har tidligere sat navne på mulige kandidater. Jeg siger at 3 spillere i næste vindue af rette kvalitet kan styrke stammen af de middelmådige spillere. Dette kan skabe en stærkere enhed.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er sgu for nemt at kalde det for endnu en mellemsæson blot fordi man ikke magtede at lave den rette trupsammensætning da vinduet lukkede .
    enig.

Men der er vel ikke ret meget andet at gøre. Første halvdel af sæsonen er jo "solgt" pga trupsammensætningen. Og de store mangler der er bliver der næppe gjort noget ved i vinterpausen.

og så står vi tilbage med endnu en blød "mellemvarer"

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Og jeg beder blot dig som kritiker og fodbold expert om at sætte navne på dine forstærkninger. Jeg kan sagtens finde en masse navne hvor dog ingen er realistiske i OB. Jeg er ganske sikker på at JH og alle andre kan det samme.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Og jeg beder blot dig som kritiker og fodbold expert om at sætte navne på dine forstærkninger. Jeg kan sagtens finde en masse navne hvor dog ingen er realistiske i OB. Jeg er ganske sikker på at JH og alle andre kan det samme.
    Stil det spørgsmål til Peter Graulund, Preben Elkjær, ja hvilken som helst "fodbold expert" og de vil ikke kunne svare på det. Men de andre klubber i Superligaen har bare været bedre end OB til at lave en stamme, købe og sælge spillere, dog med enkelte undtagelser. Vi bliver nød til at sige farvel og tak til Jesper Hansen, og så få en ny stærk mand ind på posten som har noget gennemslagskraft.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Og du mener ikke det kan være svært for mening mand at kende til spillere rundt omkring i verden som vil være mulige at hente til OB ?

I OB såvel som andre klubber i ligaen er der ansat folk med ansvaret for at sammensætte truppen så træneren har mulighed for at leve op til klubbens målsætning . I OB hedder manden med ansvaret Jesper Hansen .

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tak. Ham havde jeg sgu lige glemt også! Sikke dog en middelmådighed! ;-)

MvH ChrisOB
    Mtiliga, Parkhurst, Bechman, for at nævne lidt flere...

Leave a comment:

• cstoltze
    replied

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Som jeg skrev kritik af andre er nemt når krititikeren ikke selv skal eller vil bidrage med konkrete forslag til ændringer på problemet eller her pladserne. Man kan altid som kritikere pointere fejl men sjældent argumentere for løsningen på fejlen.
    Jeg har argumenteret for, hvad løsningen på fejlen er: Anskaf en bedre sportsdirektør; der kan finde bedre spillere. Det er dét, der er dennes job, lige så vel som en lagerchef ikke kun får penge for "forsøget". F.eks.

Kritik af andre er meget nem, når der vitterligt er noget at kritisere; så jeg kritiserer dig for at have en ret naiv forestilling om, hvad der foregår i OB.

Og med din vurdering af, at man kan bygge en stamme af de spillere, du nævner + din vurdering af "middelmådigheden" i FCN's guldstamme, så må jeg sige, at det ikke ser godt ud. Beklager.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• cstoltze
    replied
    Som jeg skrev kritik af andre er nemt når krititikeren ikke selv skal eller vil bidrage med konkrete forslag til ændringer på problemet eller her pladserne. Man kan altid som kritikere pointere fejl men sjældent argumentere for løsningen på fejlen.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det var satme noget af en påstand ..

Og så kan du lige tilføje Jesper Hansen i målet som en del af grundstammen .
    Tak. Ham havde jeg sgu lige glemt også! Sikke dog en middelmådighed! ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Okay, så du mener en stamme med spillere som Anders Christiansen, Nicolai Stokholm, Andreas Bjelland, Okore og Adu var "middelmådige". Wow. Du er vist ringere til at vudere, hvor gode spillere er, end jeg troede...

Jeg kritiserer, når din argumentation er helt ude i hampen. Og det er den altså her.

MvH ChrisOB
    Det var satme noget af en påstand ..

Og så kan du lige tilføje Jesper Hansen i målet som en del af grundstammen .

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    å er du i min optik ikke særlig god til at vudere spillere der er gode nok til at kunne bruges i en stamme.

Og ja, du bliver klogere.

MvH ChrisOB

Det jo altid nemt at kritisere andre. Jeg synes du mangler at komme både navne og argumenter bag din kritik. En stamme af middelmådige spillere kan også vinde suppen det viste FCN da ihvertfald.
    Okay, så du mener en stamme med spillere som Anders Christiansen, Nicolai Stokholm, Andreas Bjelland, Okore og Adu var "middelmådige". Wow. Du er vist ringere til at vudere, hvor gode spillere er, end jeg troede...

Jeg kritiserer, når din argumentation er helt ude i hampen. Og det er den altså her.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X