Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ja.. Det har vi da. Jeg ved godt det er hårdt at indse lige nu, men som sagt.. Ser man bort fra Centerforsvaret og måske målmanden.. Så har vi sgu et godt hold.

    De kampe vi taber, dem taber vi med reserverne på banen... Og igen i dag.
    Gu har vi da ej. Vi har ikke noget HOLD. Vi har et forsvar og midtbane alternativer, der enten er på, eller spiller på 1. Divisionsniveau.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det giver da ingen mening. Vi kan ikke have et godt hold, når forsvar og målmand (og midtbane) ikke er godt. Vi har nogle gode spillere på nogle pladser, men intet godt hold. Et godt hold hænger sammen som en helhed.

      Comment


        Det er mig en gåde at man på dette niveau ikke kan ramme en medspiller i feltet på et indlæg upresset - Lund!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Gu har vi da ej. Vi har ikke noget HOLD. Vi har et forsvar og midtbane alternativer, der enten er på, eller spiller på 1. Divisionsniveau.

          MvH ChrisOB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Ja.. Det har vi da. Jeg ved godt det er hårdt at indse lige nu, men som sagt.. Ser man bort fra Centerforsvaret og måske målmanden.. Så har vi sgu et godt hold.

            De kampe vi taber, dem taber vi med reserverne på banen... Og igen i dag.
            Et godt hold gøres ikke af 5-6 gode spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det er mig en gåde at man på dette niveau ikke kan ramme en medspiller i feltet på et indlæg upresset - Lund!
              Mangler lidt kvalitet ja.. Men har viljen og giver sig 100%..
              Det kan man ikke sige om alle

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Klart midtbanen også. Vi er nød til at have 3 stk på Makrini niveau for at blive et godt hold igen
                Helt enig, og det skal der komme på sigt, men mindre kan også gøre det lige nu. Midterforsvaret støttende af en middel midtbane.. Det koster mange mål, og det er ikke for sjov at alle scorer minimum 2 mål på os hver gang.

                Azer er forfærdelig.. Igen igen igen igen igen igen igen igen igen!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er mig en gåde at man på dette niveau ikke kan ramme en medspiller i feltet på et indlæg upresset - Lund!
                  Der er jo en grund til, at han røg på bænken i Slagelse i foråret. Vi får det vi har købt.

                  Comment


                    JJT ind Azer ud

                    Comment


                      og falk kan heller ikke ramme målet - jeg er ked af at sige det: han er langt fra topformen!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Helt enig, og det skal der komme på sigt, men mindre kan også gøre det lige nu. Midterforsvaret støttende af en middel midtbane.. Det koster mange mål, og det er ikke for sjov at alle scorer minimum 2 mål på os hver gang.

                        Azer er forfærdelig.. Igen igen igen igen igen igen igen igen igen!
                        Og igen igen igen igen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JJT ind Azer ud
                          Azer skal videre - han er en mega-alibi spiller - spil bare med JJT fra nu af - det kan ikke blive værre!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            og falk kan heller ikke ramme målet - jeg er ked af at sige det: han er langt fra topformen!
                            Muligt. Men han kæmper og kæmper.. At han så ikke lykkedes er en anden ting...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Azer skal videre - han er en mega-alibi spiller - spil bare med JJT fra nu af - det kan ikke blive værre!
                              1000000000000% enig

                              Comment


                                Enig.. Azer skal væk. JJT kan ligeså godt få resten af sæson, han er ikke bare bedre end Azer, men hvad ville det ikke gøre for hans udvikling?

                                Comment

                                Working...
                                X