Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    - Sønderjydskes svaghed er måske, at når de får pres mod sig, så losser de bare bolden op, og hvis man er god til at matche dem på den fysiske del, så har de svært ved at få deres spil igang. Så vi skal matche dem fysisk og spille rundt om dem, så de kommer til at løbe efter os, tilføjer Hallgrimur Jonasson.

    rart at vide at vores fysiske stærke spillere som Falk,Emil,Ari,Azer bare skal matche SDJ. så skal det hele nok gå
    fornemmer jeg lidt ironi i dit indlæg Når vi så har kværnet dem fysisk, skal vi bare "være klar" og undgå grimme personlige fejl

    http://www.bold.dk/nyt/jonasson-skal...erjyske-fysisk
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      FS mener at Lucas Jensen starter inde idag

      http://www.fyens.dk/sport/Hallgrimur...rtikel/2793287
      Føj for en svag midtbane , og atter Falk som angriber ... Suk
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        Er du på stadion ?
        skal bare lige vide hvor man skal stille sig :-)
        Desværre; så undskylder den nemme melding:-) Er i Kbh.

        Comment


          #49
          Respekt for optimismen, men no way in hell vi vinder i dag med det hold...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Respekt for optimismen, men no way in hell vi vinder i dag med det hold...
            Er SønderjyskE's bedre? Nej vel?

            Comment


              #51
              Håber det bedste, men hvis Kirke starter inde, så sidder jeg lidt med en fornemmelse af at Sønderjyske laver 1-2 mål, hvor vi kan pege vores store beskidte fingre efter Kirke.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Er SønderjyskE's bedre? Nej vel?
                Nej mange gør sønderjyske bedre end de er. De var spillet ned af et lidt kriseramt agf-hold i sidste runde og var svineheldige med at få 3 point med derfra. Runden før kørte Randers rundt med dem i samtlige 90 minutter også inklusiv de minutter de var 11 mod 11. Vi har helt afgjort ikke spillet godt på det sidste og det er helt sikkert en svækkelse at vi må undvære AK og Makrini i dag, samtidig med festersen fortsat ikke er frisk til at starte inde, men sønderjyske imponerer ikke mig. Bevares de har da haft gode kampe ligesom os, men de har fandme også spillet kampe, hvor de har fået flere point end de var berettiget til!!

                Comment


                  #53
                  Er der nogle der kender en god side til at streame danske kampe, hvor det er i acceptabel kvalitet?

                  Comment


                    #54
                    Er Matti ikke med i truppen?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                      Er Matti ikke med i truppen?
                      Jo jo han er med, men næppe i spil til en startplads. Han skal i kampform

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Håber det bedste, men hvis Kirke starter inde, så sidder jeg lidt med en fornemmelse af at Sønderjyske laver 1-2 mål, hvor vi kan pege vores store beskidte fingre efter Kirke.
                        Ak og 2 mere var på Eydes, til frokost. Den ene en rødhåret kirke tror jeg og en ung mørk håret høj gut. Uden og vide en dyt om det tænker jeg ik man spiser frokost ude, når man har kamp om aftenen?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af jOB Se indlæg
                          Ak og 2 mere var på Eydes, til frokost. Den ene en rødhåret kirke tror jeg og en ung mørk håret høj gut. Uden og vide en dyt om det tænker jeg ik man spiser frokost ude, når man har kamp om aftenen?
                          Og hvorfor gør man så ikke det?

                          Det kan jeg virkelig ikke se noget galt i...sorry. De skal jo have mad, trods alt - selv på en kampdag. Og hvis maden er "ok", er der vel ikke noget til hinder for, at det indtages "ude i byen" (heller ikke selvom de evt. skal spille kamp om aftenen)?
                          Last edited by obforever; 25-09-2015, 14:57.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Kan så også være AK med to venner han kender, der ikke spiller fodbold.

                            Og eftersom han er skadet og ikke skal spille i aften, kan han vel godt spise i byen med nogle venner.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Kan så også være AK med to venner han kender, der ikke spiller fodbold.

                              Og eftersom han er skadet og ikke skal spille i aften, kan han vel godt spise i byen med nogle venner.
                              Ja selvfølgelig, tænkte bare hvis det var kirke. Kunne man så ligge i det er at han heller ikk spiller?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af jOB Se indlæg
                                Ja selvfølgelig, tænkte bare hvis det var kirke. Kunne man så ligge i det er at han heller ikk spiller?
                                Njar han er da vidst udtaget til truppen. Men 1. Du er ikke sikker på det er kirke.
                                og 2. De spiste frokost? Hvori ligger problemet helt præcist

                                Comment

                                Working...
                                X