Det er jo spændende. Godt at se lidt konsekvens fra trænerens side ovenpå specielt Emils forfærdelige halveg sidst. Greve har været god i stort set hele det her efterår og fortjener chancen. Derudover er det jo rigtig spændende at se hvad vores nye keeper har at byde på. Spændende kamp vi har i vente!!
Det ser godt ud. Jeg kunne havde forestillet mig også JJT på midtbanen, men Azer og Makrini er godt indspillet med hinanden. Ligner Ari er fortid på midtbanen, og det er god så.
3 point for en glædelig weekend!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Så ingen grund til at kamme over i harme i Optakt-tråden over at Koval nok var endnu en JH-fejl - lidt mindre sorger på forskud og det hele bliver lidt mindre trist
Last edited by claudes1; 19-09-2015, 14:37.
Årsag: Kovaltråd = Optakt-tråd
Så ingen grund til at kamme over i harme i Optakt-tråden over at Koval nok var endnu en JH-fejl - lidt mindre sorger på forskud og det hele bliver lidt mindre trist
(Men lad os alligevel håbe, at han udelader farlige skovture.. )
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Matti blev præsenteret på Stadion. #26 med mindre jeg husker forkert...
Er der boykot på Stiften?! Ualmindelig tam lydkulisse lige nu... En smule ærgerligt for Matti & Koval i hans debut....
Comment