Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDesler er helt sikkert fin, og det bliver forhåbentlig ikke mange kampe (ikke ment som at Desler ikke er god nok)
Fra vinter kunne det være Hall, når vi forhåbentlig får en ny til det centrale. ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægAhhhh, har set kampen to gange. Syntes bestemt ikke vi var heldige. Tørnæs tager ikke noget han ikke skal, og de har i mine øjne ingen kæmpe chancer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægIkke hvis vi kommer ud med så lallet et indstilling som idag. Så taber vi 100% også til Viborg.
Ved godt vores defensiv var skandaløs. Det er dog Emil Larsen er for mig er den OB'er der pissede mig mest af idag og det siger ikke så lidt. Han så virkelig ugidelig ud i alt hvad han foretog sig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja - vi kan også vende den om og sige hvor skal desler ellers spille?? Man kunne selvfølgelig smide ham ind centralt - men på kanterne er der rimeligt fyldt op, angrebet har vi også rigeligt med folk til - så falk skal vel ikke derop for at gøre plads til desler.....Og er han fit skal han spille - hans energi er sgu savnetTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPå længere sigt i stedet for Falk, men den er svær nu her når han er tilbage... Delvis for Falk, delvis back måske... Der bliver alligevel lige en periode hvor han skal i gang igen, så reserve for vores højre side...
Hvordan man kan sælge Høegh og derefter hans erstatning - uden at hente en ny ind.....jeg fatter det ALDRIG
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægPå længere sigt i stedet for Falk, men den er svær nu her når han er tilbage... Delvis for Falk, delvis back måske... Der bliver alligevel lige en periode hvor han skal i gang igen, så reserve for vores højre side...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment