Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: EfB - OB, man 14/9 2015 kl 19.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/chokeret-ob-a...levet-det-foer

    Vi har ellers set dig før Jonasson ...

    Så vi tabte andenboldene, duellerne, kæmpede ikke, stod forkert og arbejdede ikke for hinanden mens vi ikke kunne holde organisationen og havde håbløse boldtab ... Men i det mindste faldt spillerne ikke fra hinanden ...

    hvem har fortjent deres løn???
    har han dårlig hukommelse? Hvad skete der lige i Aalborg for ikke så længe siden?.....men nej der er vel ingen grund til at lære af den slags

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Mange bekymrende statistikker: Næstfærrest afslutninger, 3. mindst boldbesiddelse.
      Det hold, der har tilladt flest skud imod os. Og flest skud inden for rammen.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Overskrift fra bold.dk Chokeret OB-anfører: Aldrig oplevet det før

        Det lyder da helt utroligt Haddi, har du virkelig allerede glemt det lort i lavede i Aalborg?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Tænk at man kunne ansætte en sportschef som er dårligere end TC, PH og TB. Mon NT er igen med et eksperiment, for hvornår man ikke længere kan overleve i rækken pga. elendig sportsdirektør.
          Ret skal være ret; PH var i en helt anden liga end de andre.

          Det ser ud til at det var en fatal beslutning at afprøve om vores nuværende defensiv kunne bære, i hvert fald indtil vinter. Jeg tænkte at KN måske kunne se noget defensivt potentiale i spillertruppen vi dødelige ikke kunne, men ak.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/chokeret-ob-a...levet-det-foer

            Vi har ellers set dig før Jonasson ...

            Så vi tabte andenboldene, duellerne, kæmpede ikke, stod forkert og arbejdede ikke for hinanden mens vi ikke kunne holde organisationen og havde håbløse boldtab ... Men i det mindste faldt spillerne ikke fra hinanden ...

            hvem har fortjent deres løn???
            Han er jo bare endnu en islænding med et anførerbind, der frustreret står og snakker kaudervælsk efter en kamp, og ikke fatter hvad der foregik...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det hold, der har tilladt flest skud imod os. Og flest skud inden for rammen.

              MvH ChrisOB
              Den hæfter jeg mig lidt ved, det er roden til at ondt med alle de chancer...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Overskrift fra bold.dk Chokeret OB-anfører: Aldrig oplevet det før



                Det lyder da helt utroligt Haddi, har du virkelig allerede glemt det lort i lavede i Aalborg?
                En EM kval der blev fejret lige voldsomt nok, måske...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Den hæfter jeg mig lidt ved, det er roden til at ondt med alle de chancer...
                  Nu er det jo sådan, at når vores forsvar er så graciøse bare at flytte sig for modstanderen, åbne op for skud, bakke, spille modstandere onside, forære dem chancer inde i det lille felt, ikke følge mand, lave ankelbolde, lade sig kyse, miste orienteringen, stå og glo, så er det også utroligt nemt at komme til at føre sådanne lident flatterende statistikker.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    En EM kval der blev fejret lige voldsomt nok, måske...
                    Tjaa måske han har fejret at hans holdkammerater kvalificerede Island til EM . Haddi selv har ikke spillet i lang tid .

                    Men generelt er Haddi bare ikke god nok , som ventet.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                      Ret skal være ret; PH var i en helt anden liga end de andre.

                      Det ser ud til at det var en fatal beslutning at afprøve om vores nuværende defensiv kunne bære, i hvert fald indtil vinter. Jeg tænkte at KN måske kunne se noget defensivt potentiale i spillertruppen vi dødelige ikke kunne, men ak.
                      Præcis samme argumentation overgav jeg mig til, men det ser lige så slemt ud, som jeg førhen frygtede. JH og KN har lavet en fatal fejlvurdering.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Nu er det jo sådan, at når vores forsvar er så graciøse bare at flytte sig for modstanderen, åbne op for skud, bakke, spille modstandere onside, forære dem chancer inde i det lille felt, ikke følge mand, lave ankelbolde, lade sig kyse, miste orienteringen, stå og glo, så er det også utroligt nemt at komme til at føre sådanne lident flatterende statistikker.

                        MvH ChrisOB
                        Ret enkelt : manglende kvalitet . Men hey hvem kunne have forudset det ??
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvem tjekker op på om Esbjerg har fået spilletilladelse til Victor Palsson og Bjørn Paulsen:)

                          Glæder mig til at se den ukrainske målmand i næste kamp. Tørnes kan vel ikke lastes for noget. Men med 12 mål imod på fire kampe har han næppe afsmittende selvtillid med på banen.

                          Håber vi med Koval endelig har fået en målmand, der tager bolde, man havde set inde - og så holder et højt bundniveau derfra.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ret enkelt : manglende kvalitet . Men hey hvem kunne have forudset det ??
                            Det med at "forudsige" må man jo ikke. Man skal jo liiiige give dem chancen, før man kommer med høtyve og fakler... Det KU jo være, at nogle af vores 1. divisions niveau forsvarsspillere lige pludselig sprang ud som mastodonter...

                            Lur mig ikke om vi vinder over Viborg - og får en snitter i Haderslev, og Haddi, som den gode og observerende kaptajn, han er, igen bliver chokeret over, at han selv og hans kollegaer synes at have en "off-switch", når modstanderne vover at starte en kamp godt...

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Hvem tjekker op på om Esbjerg har fået spilletilladelse til Victor Palsson og Bjørn Paulsen:)

                              Glæder mig til at se den ukrainske målmand i næste kamp. Tørnes kan vel ikke lastes for noget. Men med 12 mål imod på fire kampe har han næppe afsmittende selvtillid med på banen.

                              Håber vi med Koval endelig har fået en målmand, der tager bolde, man havde set inde - og så holder et højt bundniveau derfra.
                              Bliver du aldrig træt af at fokusere på det positive og se fremad med "perspektiv" ;-)

                              Synd for Tørnæs, at han skal stå bag så ringe et forsvar; og det tror jeg også Koval kommer til at mærke et par gange eller 5 i løbet af dette efterår. Håber da, han kan indgyde noget respekt; men heller ikke han er en mirakelmager, der kan omtransformere vores 1. Divisions forsvar og dårlige ledere til mere, end de er...

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                En EM kval der blev fejret lige voldsomt nok, måske...
                                Er færdig af grin

                                Comment

                                Working...
                                X