Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MvT's Brokkasse ;-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det ved jeg ikke hvordan du udleder af det...følsom, måske...skrøbelig..nej.
    Jeg skal da beklage hvis jeg er kommet til at træde nogen over tæerne, det var absolut ikke hensigten og det var heller ikke ment som en negativ kommentar til nogens indlæg. Det er helt ok at hade at tabe, men jeg indrømmer blankt at "jeg hader BIF fans" etc giver mig en fornemmelse af at ordet betydning bliver "misbrugt" eller alternativt at det har fået en anden betydning i tidens løb...uanset hvad så bliver det ikke et ord jeg kommer til at bruge i flæng,
    Tror nu ikke du trådte nogle mere over tæerne end hade indlægget gjorde . Jeg vil da også mene udfaldet er lidt over grænsen også selvom jeg får det fysisk dårligt når jeg ser og hører JH udtale sig og jeg nærmest hele vejen har været enormt kritisk overfor ham . Men jeg syntes du overreagerede i din henledning til Hitler . Men okay du lægger nok bare mere vægt i ordet end nogle af os andre .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Er stadig mega knotten over at FCK kan slippe for det der grimme SPORT på deres trøjer, og vi ikke kan.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Jeg er rasende over, at vi har Lasse Kryger i vores trup. Det har altid undret mig, at han kan tjene penge på at spille fodbold. Godt for ham!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af los2a Se indlæg
          Jeg er rasende over, at vi har Lasse Kryger i vores trup. Det har altid undret mig, at han kan tjene penge på at spille fodbold. Godt for ham!
          Jeg kan nævne flere navne i truppen jeg undrer mig mere over og gerne vil af med....
          Og jeg bliver ikke chokeret hvis man forlænger med Kryger næste sommer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg kan nævne flere navne i truppen jeg undrer mig mere over og gerne vil af med....
            Og jeg bliver ikke chokeret hvis man forlænger med Kryger næste sommer
            Enig. Han er en fin 4. angriber, som kan smides ind til at styrke luftrummet i begge ender. Han skal bare aldrig være back - og kun kant hvis det er for at forsvare et resultat hjem til sidst.

            Comment

            Working...
            X