Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MvT's Brokkasse ;-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så er vi bare uenig her. Og jeg trækker intet tilbage..
    Dette er en brokketråd hvor folk får deres følelser ud. Det gjorde jeg..
    Så må MODS gøre noget hvis det overskrider grænsen
    Hvis jeg SKULLE gribe ind, ville det nok mere være "fede idiot"-delen, end "had"-delen jeg ville gøre det på... når nu det ER en ansat i klubben etc. Men der ER højt til loftet herinde, og du truer trods alt ikke med at kastrere hans kat uden bedøvelse eller lignende, så mon ikke alle overlever...?

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Hvis jeg SKULLE gribe ind, ville det nok mere være "fede idiot"-delen, end "had"-delen jeg ville gøre det på... når nu det ER en ansat i klubben etc. Men der ER højt til loftet herinde, og du truer trods alt ikke med at kastrere hans kat uden bedøvelse eller lignende, så mon ikke alle overlever...?

      Mvh

      MaxHH
      Fremragende "Super Moderator" arbejde

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvis man kigger i en ordbog, så står der: Had; en meget stærk følelse af fjendtlighed eller forbitret vrede over for en person man fx føler sig krænket af.

        Er det virkelig at gå så meget over stregen? Hvem kommer til skade ved det? Jeg tvivler på Jesper Hansen læser med herinde, så det kan da kun være hans disciple herinde som bliver "ramt".
        hvordan kan du føle dig personligt krænket af hvordan JH agere i fht. OB? Ordet had er så stærkt for mig at det giver associationer til Hitler og hans forhold til jøder...
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hvordan kan du føle dig personligt krænket af hvordan JH agere i fht. OB? Ordet had er så stærkt for mig at det giver associationer til Hitler og hans forhold til jøder...


          Come on manner

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Hvis jeg SKULLE gribe ind, ville det nok mere være "fede idiot"-delen, end "had"-delen jeg ville gøre det på... når nu det ER en ansat i klubben etc. Men der ER højt til loftet herinde, og du truer trods alt ikke med at kastrere hans kat uden bedøvelse eller lignende, så mon ikke alle overlever...?

            Mvh

            MaxHH
            Det håber jeg

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              hvordan kan du føle dig personligt krænket af hvordan JH agere i fht. OB? Ordet had er så stærkt for mig at det giver associationer til Hitler og hans forhold til jøder...
              Og så hoppede du lige overboard - i den anden retning... Helt ærligt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                hvordan kan du føle dig personligt krænket af hvordan JH agere i fht. OB? Ordet had er så stærkt for mig at det giver associationer til Hitler og hans forhold til jøder...
                Det er da heldigvis kun dit eget problem...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #98
                  Må man hade at tabe..?

                  Eller får det mon nogen til at tænke på den japanske kejser og hans forhold til befolkningen under krigen..?

                  Må man skrive, jeg elsker JH..? Et ord der rækker lige så yderligt som "hader" gør det..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    [/B]
                    Come on manner
                    Man kunne jo vende det om og spørge: du gør noget tåbeligt på arbejde og en kollega møder op og siger "jeg hader dig". Hvor tåbeligt er det, du har gjort for at retfærdiggøre hadet? Hvordan ville du have det med at blive konfronteret med at din kollega hader dig?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      hvordan kan du føle dig personligt krænket af hvordan JH agere i fht. OB? Ordet had er så stærkt for mig at det giver associationer til Hitler og hans forhold til jøder...
                      Du må godt nok være en følsom og skrøbelig sjæl .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Det ku måske tænkes, at fmprOB siger Come on p.g.a manners "Hitler"-trip??

                        Og vi her på forum er ikke kollegaer med Jesper Hansen. Vi er fans af en fodboldklub, som han er ansat til at føre fremad. En bedre sammenligning ville være, hvordan ville du ha det, hvis du havde en kollega, der er så inkompetent, at han trækker kvaliteten af firmaets arbejde ned?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Man kunne jo vende det om og spørge: du gør noget tåbeligt på arbejde og en kollega møder op og siger "jeg hader dig". Hvor tåbeligt er det, du har gjort for at retfærdiggøre hadet? Hvordan ville du have det med at blive konfronteret med at din kollega hader dig?
                          Var en kommentar for at bringer Hitler og Jøder ind i en næsten sammenligning af jeg i går skrev i raseri at jeg hadede JH lige nu..
                          Vil mener der er en lille bitte bitte forskel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Var en kommentar for at bringer Hitler og Jøder ind i en næsten sammenligning af jeg i går skrev i raseri at jeg hadede JH lige nu..
                            Vil mener der er en lille bitte bitte forskel
                            Fair nok - men du spillede stadig væk hadekortet - brug det ifølge mit eksempel på dig selv og skriv dit svar....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det ku måske tænkes, at fmprOB siger Come on p.g.a manners "Hitler"-trip??

                              Og vi her på forum er ikke kollegaer med Jesper Hansen. Vi er fans af en fodboldklub, som han er ansat til at føre fremad. En bedre sammenligning ville være, hvordan ville du ha det, hvis du havde en kollega, der er så inkompetent, at han trækker kvaliteten af firmaets arbejde ned?

                              MvH ChrisOB
                              Godt: vi laver et andet eksempel: FmprOB elsker Big Macs helt vildt - burgermageren hos den gyldne måge sløser med løg og pickles-mængden. Er det på sin plads at hade ham og udtrykke det offentligt på skrift? Ville det være OK at konfrontere manden med sit had? Er det i øvrigt ikke lidt tyndt at skrive at hade nogen, når man er helt anonym - burde han ikke gå direkte til JH og udtrykke sit had - for hvis han mener det, bør den rette vel få det at vide?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Godt: vi laver et andet eksempel: FmprOB elsker Big Macs helt vildt - burgermageren hos den gyldne måge sløser med løg og pickles-mængden. Er det på sin plads at hade ham og udtrykke det offentligt på skrift? Ville det være OK at konfrontere manden med sit had? Er det i øvrigt ikke lidt tyndt at skrive at hade nogen, når man er helt anonym - burde han ikke gå direkte til JH og udtrykke sit had - for hvis han mener det, bør den rette vel få det at vide?
                                Det der er, i en fodboldfans verden, simpelthen en værre omgang oversimplificeret og ligegyldig pladder.

                                Han er ikke forpligtiget til at gå direkte til nogen som helst, og jeg har i øvrigt selv argumenteret overfor ham, hvorfor man ikke bør "hade" nogen. Det ville være noget andet, hvis han direkte chikanerede Jesper Hansen. Så du blæser, igen, alting helt ud af proportioner.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X