Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Matti Lund træner med
Collapse
X
-
Matti: Jeg er blevet en voksen mand
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hjemvendt-ob-spiller-jeg-er-blevet-en-voksen-mand
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægMatti: Jeg er blevet en voksen mand
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hjemvendt-ob-spiller-jeg-er-blevet-en-voksen-mand
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægMatti: Jeg er blevet en voksen mand
Glæder mig til at se denne opstilling:
Koval
Lund - HJ - LN - Ari
Desler - El Makrini - Matti - Falk
AK - Festersen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDejligt at have Matti tilbage. Han er sgu bare en god fyr at have i truppen og jeg håber virkelig han igen rammer sit topniveau og et makkerskab med El Makrini på den centrale midtbane kunne godt blive interessant især når vi også får Desler tilbage på højrefløjen.
Glæder mig til at se denne opstilling:
Koval
Lund - HJ - LN - Ari
Desler - El Makrini - Matti - Falk
AK - Festersen
Han slog jo aldrig rigtigt igennem her i første omgang, mens det gik bedre i Lyngby og FCN efter det. Der husker jeg det som om han primært spillede en offensiv midt/10'er-rolle. Selvom han gjorde det ganske godt (og fik scoret en del mål) husker jeg alligevel, at jeg savnede den sidste spidskompetence fra ham for virkelig at blive en succes på den position.
Han er jo ikke den hurtigste spiller. Han har god teknik (uden den er noget særligt) - og det samme kan siges om hans blik for spillet og afslutninger. En dygtig fodboldspiller med allround-evner, der umiddelbart passer bedre til en 8'er-rolle. Man kan så læse, at han er blevet omskolet til primært at spille den position i Italien.
Er spændt på at se hvor godt han fungerer der. Som jeg husker ham kunne man godt frygte, at han måske er lidt for "flink" og mangler den aggressivitet i nærkampene som man gerne skulle have inde i maskinrummet. Jeg håber dog virkelig det bliver en succes.
Comment
-
Var der nogen der hørte Matti i tirsdagens udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.
Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægVar der nogen der hørte Matti i tirsdage
ns udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.
Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægVar der nogen der hørte Matti i tirsdagens udgave af Liga på P3? Jeg får småerotiske fornemmelser for ham når han taler om sin kærlighed til OB. Jeg tror sgu jeg er forelsket i ham.
Jeg håber virkelig han kan finde formen, gøre en forskel på holdet, og får forlænget sin kontrakt. Der findes få spillere derude med så stor kærlighed for Striwerne..
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Mr. LongJohn Se indlæg
Ærgerligt for OB, og ærgerligt for Matti, at han ikke kunne forstærke holdet. Sympatisk, OB'er og en god alder. Øv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
Comment