Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matti Lund træner med

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Set på Tipsbladet lige nu øverst er vist i forza.dk

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
      Set på Tipsbladet lige nu øverst er vist i forza.dk
      Så vidt jeg kan se stammer det fra nyheden de bragte lige før transfervinduet lukkede.

      Comment


        #63
        Korrekt, my bad, havde ikke lige set det....😜

        Comment


          #64
          Vedr Matti, så er jeg lidt i et dilemma:
          Case 1: vi signer Matti, alle er glade bortset fra JJT, som nu har en stor konkurrent til spilletid (samme type)
          Case 2: Matti bliver IKKE signet og JJT får mere spilletid. Alle er glade, bortset fra Matti....

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Vedr Matti, så er jeg lidt i et dilemma:
            Case 1: vi signer Matti, alle er glade bortset fra JJT, som nu har en stor konkurrent til spilletid (samme type)
            Case 2: Matti bliver IKKE signet og JJT får mere spilletid. Alle er glade, bortset fra Matti....
            Deraf kan man så konkludere, at alle andre end JJT og Matti er fulstændig lige glade med, om vi signer ham eller ej.....

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
              Deraf kan man så konkludere, at alle andre end JJT og Matti er fulstændig lige glade med, om vi signer ham eller ej.....
              Prøv lige at regn efter igen

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Vedr Matti, så er jeg lidt i et dilemma:
                Case 1: vi signer Matti, alle er glade bortset fra JJT, som nu har en stor konkurrent til spilletid (samme type)
                Case 2: Matti bliver IKKE signet og JJT får mere spilletid. Alle er glade, bortset fra Matti....
                Case 1_1: Matti spiller fantastisk og holder JJT ude af holdet hele sæsonen - derfor et JH en klaphat!
                Case 1-2: Matti falder totalt igennem og koster kassen de næste 4 år: JH er en klaphat
                Case 2_1: JJT får spilletid men falder igennem - JH skulle have signet Matti: Han er derfor en klaphat
                Case2_2: JJT får masser af spilletid og gør det kanon - men da Makrini har karantæne mangler vi Matti: JH er en klaphat.

                Konklusion: Godt jeg ikke er sportsdirektør ;-)

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlæg
                  Case 1_1: Matti spiller fantastisk og holder JJT ude af holdet hele sæsonen - derfor et JH en klaphat!
                  Case 1-2: Matti falder totalt igennem og koster kassen de næste 4 år: JH er en klaphat
                  Case 2_1: JJT får spilletid men falder igennem - JH skulle have signet Matti: Han er derfor en klaphat
                  Case2_2: JJT får masser af spilletid og gør det kanon - men da Makrini har karantæne mangler vi Matti: JH er en klaphat.

                  Konklusion: Godt jeg ikke er sportsdirektør ;-)
                  Endelig en der fatter "The big picture"

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlæg
                    Case 1_1: Matti spiller fantastisk og holder JJT ude af holdet hele sæsonen - derfor et JH en klaphat!
                    Case 1-2: Matti falder totalt igennem og koster kassen de næste 4 år: JH er en klaphat
                    Case 2_1: JJT får spilletid men falder igennem - JH skulle have signet Matti: Han er derfor en klaphat
                    Case2_2: JJT får masser af spilletid og gør det kanon - men da Makrini har karantæne mangler vi Matti: JH er en klaphat.

                    Konklusion: Godt jeg ikke er sportsdirektør ;-)
                    Nåååå, hvis du alligevel ikke kan gøre noget rigtigt, er det heller ikke nødvendigt at gøre dig selvbebrejdelser, når det går dårligt... det kan gøre livet også temmelig behageligt.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlæg
                      Case 1_1: Matti spiller fantastisk og holder JJT ude af holdet hele sæsonen - derfor et JH en klaphat!
                      Case 1-2: Matti falder totalt igennem og koster kassen de næste 4 år: JH er en klaphat
                      Case 2_1: JJT får spilletid men falder igennem - JH skulle have signet Matti: Han er derfor en klaphat
                      Case2_2: JJT får masser af spilletid og gør det kanon - men da Makrini har karantæne mangler vi Matti: JH er en klaphat.

                      Konklusion: Godt jeg ikke er sportsdirektør ;-)

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Endelig en der fatter "The big picture"


                        Ja, den er jo ikke ligefrem så svær, det er jo nu engang bare sådan det er, og som det er i resten af samfundet... og som det også er hvis man vender dem om, og skriver "det går jo nok" i stedet for "derfor er JH en klaphat"

                        Godt jeg ikke er Statsminister - Godt jeg ikke er landstræner - Godt jeg ikke er sportsdirektør - Godt jeg ikke er, find selv på flere i den uendelige lange række...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Jeg lavede da sådan en fin opdatering på facebook, da det kom frem at Matti var blevet løst fra kontrakten og krævede "at han kom hjem til OB".

                          Der er jo mere i det, end at han bare er en Odense-dreng. Vi vil jo alle gerne se de lokale med hjertet i klubben få succes for OB. Det vil jeg også gerne.

                          OG jeg synes også, at Matti skal signes - under den betingelse, at han kan styrke truppen. Det mener jeg iøvrigt gælder næsten alle spillere. Hvis muligheden for en klar forstærkning er der på fri transfer, skal muligheden da undersøges. Det gælder også for Matti.
                          Er han blot på niveau med fx. Azer, så tror jeg bare, jeg vil ønske Matti rigtigt meget held og lykke i jagten på en ny klub. Så kan han være nok så meget Odense-dreng. De bedste skal spille - Odense-drenge eller ej.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg


                            Ja, den er jo ikke ligefrem så svær, det er jo nu engang bare sådan det er, og som det er i resten af samfundet... og som det også er hvis man vender dem om, og skriver "det går jo nok" i stedet for "derfor er JH en klaphat"

                            Godt jeg ikke er Statsminister - Godt jeg ikke er landstræner - Godt jeg ikke er sportsdirektør - Godt jeg ikke er, find selv på flere i den uendelige lange række...
                            det er jo bare en stilling som mange har en mening om - ligesom vores kære landstræner - det er altså bare en del af jobbeskrivelsen, at der er en del der mener alt hvad man foretager sig er forkert/ og eller at de kunne gøre det bedre selv. Kan man ikke klare det så er det jo ikke et job for en.
                            Og selv om JH nok godt ved han ikke er den mest populære mand blandt fans - så lever han nok fint med det - forestiller mig ikke han sidder dagligt og følger med i hvor godt eller skidt han gør det i fans'nes øjne.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              For nogle enkelte vil Jesper Hansen være en narrehat, uanset hvad han præsterer, ja. Men det synes jeg ikke, der er noget specielt nyt eller underligt i. I en fodboldmæssig virkelighed, kunne jeg f.eks påstå, at det er betydeligt nemmere for en sportsdirektør at få ris, hvis hans indkøb ikke præsterer, end han kan få kredit/ros, hvis hans indkøb rent faktisk præsterer. I Jesper Hansens tilfælde starter han i minus, p.g.a tidligere handler og det mange opfatter som en fundamental mangel på rettidig omhu.

                              Det ku' han rette lidt op på ved at hente OB-drenge, der på forhånd synes at have en betydelig større chance for at præstere end f.eks blonde knoldesparkere fra Jylland.

                              Når nu ret mange nærmest tigger ham om at finde pengene til at hente Matti, så kan jeg vel godt forestille mig, der ikke vil være ret mange, der vil bebrejde ham, hvis Matti så ikke præsterer. (Jeg kunne så fristes til at sige, at mange så hellere kaster sig over træneren, end de vil kaste sig over Matti eller JH; hvilket jeg også selv personligt vil opfatte som en del af den omtalte fodboldmæssige virkelighed, der eksisterer på godt og ondt, om man kan li' det eller ej)


                              Edit: http://www.bt.dk/fodbold/i-aften-kan...ort-hukommelse

                              Her omtaler Kvist f.eks den fodboldmæssige virkelighed, der nogle gange kan opstå; om man kan li' det eller ej. Er enig i den eller ej. Man skal bare acceptere det - eller finde noget andet at beskæftige sig med. Fodbolden har også en kort hukommelse, hvis han f.eks præsterer.

                              MvH ChrisOB
                              Jamen, det er da svært at være uenig med Kvist i det han siger; han lyder ca. lige så fornuftig som sin mor Birthe, som jeg til daglig er kollega med - hun er meget nede på jorden, nærmest fynsk i det:-)

                              Men de udsagn gælder vel for spillerne - altså at de må acceptere brok mv. Eftersom jeg ikke får penge eller træning for at skrive her, så behøver jeg vel ikke indordne mig under de samme præstationskrav - eller hvad? Har lidt svært ved at se relevansen i forhold til forum-debat.

                              På et fodboldforum, når vi snakker fan til fan, må man vel godt holde lidt fast i om det er rimeligt, at ligegyldigt hvad der sker, så er Jesper Hansen en klaphat. Jeg kunne ikke drømme om at bestemme, hvad folk skal mene, men derfor kan jeg vel godt diskutere med folk, f.eks. om 1) det nødvendigvis går ad lort til i OB, fordi vi f.eks. ikke fik en forsvarsgeneral ind i dette vindue (jeg synes ikke, det er noget godt tegn eller positivt, men omvendt ser jeg det ikke ubetinget som en katastrofe) eller 2) er vores sportsdirektør en idiot, fordi han ikke signer en spiller, som ingen kender niveauet på? (ja, han har bommet på andre spillere - f.eks. Thomas Mikkelsen - men hvad har det egentlig med Matti at gøre?)

                              Comment


                                #75
                                De har jo netop muligheden for at se Matti an i disse dage og virkelig følge ham på tæt hold..
                                Og jeg tror seriøst at Matti ville sige ja til en kort kontrakt for bare at få muligheden til at komme ind i varmen.
                                Hvor svært/dyrt kan det lige være at give ham en 3 måneders kontrakt??

                                Comment

                                Working...
                                X