Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum opdateret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
    Jeg har i dag - og den sidste lille uges tid - oplevet at en god del af trådene står som ulæste når jeg logger på, selvom der ikke har været nogle bevægelser siden sidst. Det kan selvfølgelig være forbigående, men tænkte I lige skulle vide det. :-)
    Logger du på fra den samme enhed, og oplever det? For jeg har samme oplevelse, hvis jeg veksler mellem telefon og bærbar, f.eks...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Har fået ny PC på job, kan selvfølgelig være det, men jeg logger jo altid på med min bruger herinde ..

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        Jeg har i dag - og den sidste lille uges tid - oplevet at en god del af trådene står som ulæste når jeg logger på, selvom der ikke har været nogle bevægelser siden sidst. Det kan selvfølgelig være forbigående, men tænkte I lige skulle vide det. :-)
        Jeg oplever så til gengæld, at alle trådene står som læst, selvom jeg ikke har læst i dem (men sådan har det nu hele tiden været), straks jeg trykker F5
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg oplever så til gengæld, at alle trådene står som læst, selvom jeg ikke har læst i dem (men sådan har det nu hele tiden været), straks jeg trykker F5
          Jeg har det lige modsat på min Iphone. Tråde jeg har læst til ende, sommetider kokser det lidt på hjemmesiden, og pludselig vil f.eks. De seks øverste tråde stå som ulæst, selvom jeg har læst alle tråde og svar i dem.. Det er dog sjældent, men en gang eller to i måneden er det i hvert fald.. Det er dog ikke noget større problem for mig.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg har det lige modsat på min Iphone. Tråde jeg har læst til ende, sommetider kokser det lidt på hjemmesiden, og pludselig vil f.eks. De seks øverste tråde stå som ulæst, selvom jeg har læst alle tråde og svar i dem.. Det er dog sjældent, men en gang eller to i måneden er det i hvert fald.. Det er dog ikke noget større problem for mig.
            det lyder som hos mig, måske lidt oftere end hos dig. Det er ikke noget problem for mig....værre er at jeg endnu ikke kan komme på hjemmesiden, OB har dog lover "at kikke på det"
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det lyder som hos mig, måske lidt oftere end hos dig. Det er ikke noget problem for mig....værre er at jeg endnu ikke kan komme på hjemmesiden, OB har dog lover "at kikke på det"
              Har du prøvet det med flere browser? Jeg kan ikke komme på hjemmesiden med Firefox og IE, men det virker med Google Chrome.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Har du prøvet det med flere browser? Jeg kan ikke komme på hjemmesiden med Firefox og IE, men det virker med Google Chrome.
                jeg skiftede fra IE til Chrome fordi der var log-in problemer med IE og OB var ikke synderligt interesseret i at hjælpe dengang. Jeg kan ikke åbne hjemmesiden hverken med IE, Chrome eller safari 😓
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Jeg fik også en mail fra OB at de "kigger på det" igår, derefter har jeg ikke hørt noget mere.
                  Anden idé at bruge google chrome har jeg desværre ikke .(Men det virker stadig med google chrome på min computer, prøvde det lige en gang).
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Jeg fik også en mail fra OB at de "kigger på det" igår, derefter har jeg ikke hørt noget mere.
                    Anden idé at bruge google chrome har jeg desværre ikke .(Men det virker stadig med google chrome på min computer, prøvde det lige en gang).
                    jeg er udpræget pc-mongol, så jeg er overladt til at håb det bedste og at OB kan afhjælpe problemet jeg kan end ikke åbne links på forum der skulle sende mig til hjemmesiden.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Jeg kunne godt bruge en smiley der tager sig til hovedet, kunne snildt have sendt en syv-otte stykker afsted under første halvleg af pokalen.
                      Last edited by RASH; 09-09-2015, 20:08.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg er udpræget pc-mongol, så jeg er overladt til at håb det bedste og at OB kan afhjælpe problemet jeg kan end ikke åbne links på forum der skulle sende mig til hjemmesiden.
                        Det er jeg også, men nogle gange finder en blind høne et korn:
                        Jeg har lige fundet en løsning for problemet. Jeg slettede cookien fra "OB" i browseren (Firefox). Nu kan jeg indlæse OB-side igen. Måske de ændrede noget og den "gamle" cookie var problemet. Håber det kan hjælpe dig også. Fra OB har jeg stadig ikke hørt noget nyt om emnet.
                        Last edited by andlox; 10-09-2015, 09:02.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Slettede også cookies i Chrome, nu virker ob.dk igen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det er jeg også, men nogle gange finder en blind høne et korn:
                            Jeg har lige fundet en løsning for problemet. Jeg slettede cookien fra "OB" i browseren (Firefox). Nu kan jeg indlæse OB-side igen. Måske de ændrede noget og den "gamle" cookie var problemet. Håber det kan hjælpe dig også. Fra OB har jeg stadig ikke hørt noget nyt om emnet.
                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Slettede også cookies i Chrome, nu virker ob.dk igen.
                            Jammen det er da så også det jeg skal forsøge så tak for tip...OB har jeg intet hørt fra endnu....igen igen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Er der nogen herinde der ved om der sker noget ved at rydde "historie og webstedsdats" på min iPhone for at slette cookies, så jeg måske kan åbne OB's hjemmeside igen 😮
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Er der nogen herinde der ved om der sker noget ved at rydde "historie og webstedsdats" på min iPhone for at slette cookies, så jeg måske kan åbne OB's hjemmeside igen 
                                Yes, det gør du inde på Indstillinger -> Safari.

                                Comment

                                Working...
                                X