Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum opdateret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg kan ikke åbne OBs hjemmeside med firefox, men med IE virker det.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Når jeg logger på med brugernavn, så starter alle mine maskiner på i mobiltilstand. Win10 både Edge og Chrome

      Comment


        #48
        så lykkedes det for mig at logge på hjemesiden i Chrome på min Iphone4s, men stadig ikke på pc i Chrome
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
          Har lige prøvet Firefox og den virker der. Er OB. DK også blevet opdateret samme tid som forum?
          Nej. Ob.dk har ikke noget at gøre med forum.ob.dk :-) Det er ude af mine hænder. Forummet kører på min server, og jeg står for dét. Selve ob.dk kører på en helt anden server hos OB's hjemmesideleverandør.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
            Når jeg logger på med brugernavn, så starter alle mine maskiner på i mobiltilstand. Win10 både Edge og Chrome
            Du kan trykke "Full site" i bunden af siden, hvis du er kommet til at skifte over på mobiltemaet.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              så lykkedes det for mig at logge på hjemesiden i Chrome på min Iphone4s, men stadig ikke på pc i Chrome
              Vær opmærksom på at Chrome på iOS benytter Safari's browserview. Altså det er kun det "uden om" hjemmesiden, at Google kan levere på iOS. Så om du bruger Safari eller Chrome på din iPhone, så er det præcis det samme (bortset fra at Chrome rent faktisk er langsommere, da Apple kun giver Safari mulighed for at køre med fuld speed på JavaScript-delen).

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Vær opmærksom på at Chrome på iOS benytter Safari's browserview. Altså det er kun det "uden om" hjemmesiden, at Google kan levere på iOS. Så om du bruger Safari eller Chrome på din iPhone, så er det præcis det samme (bortset fra at Chrome rent faktisk er langsommere, da Apple kun giver Safari mulighed for at køre med fuld speed på JavaScript-delen).
                😀 du har helt sikkert ret. Jeg fatter ikke 1 meter af hvad du siger 😂 jeg er "bare" træt af at "skidtet" ikke fungere.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                   du har helt sikkert ret. Jeg fatter ikke 1 meter af hvad du siger  jeg er "bare" træt af at "skidtet" ikke fungere.
                  Virker fint i Chrome her. Husker login og det hele. Og går ud fra, at det er forum du har problemer med? :-) For jeg har nemlig kun at gøre med forummet. Selve ob.dk har jeg ikke noget med at gøre, da det ligger på en helt anden server.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                    Virker fint i Chrome her. Husker login og det hele. Og går ud fra, at det er forum du har problemer med? :-) For jeg har nemlig kun at gøre med forummet. Selve ob.dk har jeg ikke noget med at gøre, da det ligger på en helt anden server.
                    jeg kan fint åbne forum i Chrome og safari ved at skrive OB.dk/forum på pc og iPhone. Jeg kan ikke åbne OB's hjemmeside...undtagen i Chrome på min iphone. Så du har ret antager jeg...det er helt sikkert ikke på din server problemet er 👍🏻
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg kan fint åbne forum i Chrome og safari ved at skrive OB.dk/forum på pc og iPhone. Jeg kan ikke åbne OB's hjemmeside...undtagen i Chrome på min iphone. Så du har ret antager jeg...det er helt sikkert ikke på din server problemet er 
                      Super :-) Så er det OB du skal have fat i.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                        Super :-) Så er det OB du skal have fat i.
                        helt sikkert, det har jeg dog prøvet før, og det virkede ikke som de var særligt interesserede i at snakke med mig dengang. 😱
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          iPhone6/Safari. Bulletin-logo i toppen, i stedet for OB-logo. Blot til info.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            iPhone6/Safari. Bulletin-logo i toppen, i stedet for OB-logo. Blot til info.

                            MvT
                            Så er det på igen :-)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                              Så er det på igen :-)
                              Der takkes og bukkes.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #60
                                Jeg har i dag - og den sidste lille uges tid - oplevet at en god del af trådene står som ulæste når jeg logger på, selvom der ikke har været nogle bevægelser siden sidst. Det kan selvfølgelig være forbigående, men tænkte I lige skulle vide det. :-)

                                Comment

                                Working...
                                X