Jeg kan ikke åbne OBs hjemmeside med firefox, men med IE virker det.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forum opdateret
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlægHar lige prøvet Firefox og den virker der. Er OB. DK også blevet opdateret samme tid som forum?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså lykkedes det for mig at logge på hjemesiden i Chrome på min Iphone4s, men stadig ikke på pc i Chrome
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægVær opmærksom på at Chrome på iOS benytter Safari's browserview. Altså det er kun det "uden om" hjemmesiden, at Google kan levere på iOS. Så om du bruger Safari eller Chrome på din iPhone, så er det præcis det samme (bortset fra at Chrome rent faktisk er langsommere, da Apple kun giver Safari mulighed for at køre med fuld speed på JavaScript-delen).Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg du har helt sikkert ret. Jeg fatter ikke 1 meter af hvad du siger jeg er "bare" træt af at "skidtet" ikke fungere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægVirker fint i Chrome her. Husker login og det hele. Og går ud fra, at det er forum du har problemer med? :-) For jeg har nemlig kun at gøre med forummet. Selve ob.dk har jeg ikke noget med at gøre, da det ligger på en helt anden server.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg kan fint åbne forum i Chrome og safari ved at skrive OB.dk/forum på pc og iPhone. Jeg kan ikke åbne OB's hjemmeside...undtagen i Chrome på min iphone. Så du har ret antager jeg...det er helt sikkert ikke på din server problemet er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægSuper :-) Så er det OB du skal have fat i.Believe OB
Comment
Comment