Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EFB - OB, man 14. sep 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vi har et sulten hold. Tror Esbjerg får den tryner vi mangler at revancherer. Sagt på en anden måde, vi piller striberne af dem. 😈

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Magnus en mulighed, ja.

      Jeg ville nok prøve med Kirke (beholde Ari på VB). Kirke har en del kampe som højre back fra sin tid i Århus.

      Tror KN giver den til Diarra.

      Under alle omstændigheder en reminder til, at vi mangler bredde i det gode udvalg af forsvarsspillere.

      Jeg tror på Magnus napper back-pladse.

      Et andet bud kunne være Lucas Jensen som har spillet den nogle gange for reserverne så vidt jeg ved 😊

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg

        OB er notorisk gode til at sætte kriseramte klubber og spillere igang, ...
        Er det her egentlig bare en "urban legend" i OB eller er det sandt?

        Jeg så en statistik (et eller andet sted) for nyligt, som viste at flest trænere er blevet fyret efter et nederlag mod OB i forhold til andre klubber. (Det siger vel egentlig, at andre klubber forventer at vinde point mod OB?).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
          Jeg tror på Magnus napper back-pladse.

          Et andet bud kunne være Lucas Jensen som har spillet den nogle gange for reserverne så vidt jeg ved 
          Magnus spiller den nok hvis han er frisk efter sit trælår

          Comment


            #20
            Jeg tager chancen og gætter ud fra dagens træning på denne opstilling

            Tørnæs
            Momo HJ LN Kirke
            RF Makrini Ari EL
            AK Fester
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg tager chancen og gætter ud fra dagens træning på denne opstilling

              Tørnæs
              Momo HJ LN Kirke
              RF Makrini Ari EL
              AK Fester
              Det er en defensiv opstilling, hvilket passer mig fint. Esbjerg må gerne få lidt af initiativet, så længe de er så impotente i at angribe mod et etableret forsvar, som de har været længe. Vi skal bare ikke få omstillinger imod os.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det er en defensiv opstilling, hvilket passer mig fint. Esbjerg må gerne få lidt af initiativet, så længe de er så impotente i at angribe mod et etableret forsvar, som de har været længe. Vi skal bare ikke få omstillinger imod os.
                Defensiv af udseende, absolut ikke af gavn. Hvis det er opstillingen beder vi selv om det nederlag. Håbløst Kent Nielsen.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Så helst

                  Koval
                  Kirke HJ LN Ari

                  RF AB MM EL

                  RF AK

                  Eneste jeg er lidt i tvivl om er højre back, der kunne Magnus komme i spil.

                  Momo, der er jeg forbi.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Defensiv af udseende, absolut ikke af gavn. Hvis det er opstillingen beder vi selv om det nederlag. Håbløst Kent Nielsen.

                    MvH ChrisOB
                    Hvorfor?

                    Lige udover m Ari, som jeg heller ikke så gerne vil have på CM, hvad er så galt?
                    Last edited by anglicantian; 12-09-2015, 19:46.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hvorfor?
                      ja...hvorfor? Og hvorfor håbløst?
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Hvorfor?

                        Lige udover m Ari, som jeg heller ikke så gerne vil have på CM, hvad er så galt?
                        Asked - and answered. Plus Kirkeskov og Diarra på backs. Kirkeskov er for nedadgående. Det er decideret håbløst at have Skulason på den centrale midt. Han binder intet sammen, hverken offensivt eller defensivt. Så at I spørger "hvorfor" forstår jeg ikke.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Asked - and answered. Plus Kirkeskov og Diarra på backs. Kirkeskov er for nedadgående. Det er decideret håbløst at have Skulason på den centrale midt. Han binder intet sammen, hverken offensivt eller defensivt. Så at I spørger "hvorfor" forstår jeg ikke.

                          MvH ChrisOB
                          så må jeg naturligvis beklage mit "tåbelige" spørgsmål, men jeg anser KNs indsigt i truppen som værende væsentlig bedre en langt størstedelen af brugerne herinde..med få undtagelser naturligvis...
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            så må jeg naturligvis beklage mit "tåbelige" spørgsmål, men jeg anser KNs indsigt i truppen som værende væsentlig bedre en langt størstedelen af brugerne herinde..med få undtagelser naturligvis...
                            Din antagelse bygger vel så på at træneren er ufejlbarlig? Og så du den midtbane præstere imod AaB? Kontra den vi så mod FCK? Og er du helt overbevist om at præstationen i Aalborg var en ubetinget "One off"? Og så synes jeg ikke spørgsmålet er tåbeligt. Jeg forstår det bare ikke. Når I ved hvad mange rent faktisk mener om Skulason på den centrale midt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Skulason på central midt er jeg med på. Men om det er Kirke eller Ari på VB, er hip som hap for mig. Synes personligt Kirke bringer mere offensivt.

                              Lund har karantæne. Ser gerne Diarra på HB, Magnus var ikke prangende mod Tarup og vist også skadet.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Din antagelse bygger vel så på at træneren er ufejlbarlig? Og så du den midtbane præstere imod AaB? Kontra den vi så mod FCK? Og er du helt overbevist om at præstationen i Aalborg var en ubetinget "One off"? Og så synes jeg ikke spørgsmålet er tåbeligt. Jeg forstår det bare ikke. Når I ved hvad mange rent faktisk mener om Skulason på den centrale midt.

                                MvH ChrisOB
                                Nej, det er han ikke. Men han har nok nogle taktiske overvejelser omkring at spille med Ari, hvis det bliver ham. Det kunne være fordi han fylder mere defensivt, og vi reelt kommer til at spille en 4-2-2-2 m 2 meget defensive midt.

                                Comment

                                Working...
                                X