Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Andre= Magge
    Blandt andre ja
    Var samme scenarie med Patrick Mortensen fra Lyngby .

    Kraft helved ... måske jeg skulle slå mig ned på scoutning ??
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Blandt andre ja
      Var samme scenarie med Patrick Mortensen fra Lyngby .

      Kraft helved ... måske jeg skulle slå mig ned på scoutning ??
      OB kunne godt bruge en.

      Comment


        23:48
        Michael Qureshi
        Præcis midnat kan vi breake ret vild historie på dansk spiller. Stay tuned på eb.dk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Blandt andre ja
          Var samme scenarie med Patrick Mortensen fra Lyngby .

          Kraft helved ... måske jeg skulle slå mig ned på scoutning ??
          Rådgiver måske?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja at man havde lagt billet ind længe. Og havde man i sidste uge givet Kiev et ultimatum så var han ikke landet.. Så han var stolt over sin is i maven

            Hvis pengekassen er slunken og vi måske har måttet give mere end vi ville for ham , kan det have indflydelse på manglende cf ??
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvis pengekassen er slunken og vi måske har måttet give mere end vi ville for ham , kan det have indflydelse på manglende cf ??
              Tror jeg faktisk ikke. Tror altså stadig der var penge i kassen hvis den rigtige spiller kom.. Det lød sådan

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvis pengekassen er slunken og vi måske har måttet give mere end vi ville for ham , kan det have indflydelse på manglende cf ??
                Så er spørgsmålet om det var det rigtige og gøre. Dog kunne vi ikke være tilfreds med kun 2 målmænd.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Måske har vi fået en træner som ikke stiller sig tilfreds med en Kyrger/Mikkelsen løsning ?
                  Det forklarer stadig ikke hvorfor han lukker og slukker længe før vinduet smækker i... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    COB til Horsens
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Slut...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        23:48
                        Michael Qureshi
                        Præcis midnat kan vi breake ret vild historie på dansk spiller. Stay tuned på eb.dk
                        Kæmpe bud på J Vestergaard fra 2 PL klubber
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kæmpe bud på J Vestergaard fra 2 PL klubber
                          90 mill

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Slut...
                            Prut

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Prut
                              at pille i...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Det er virkelig svagt af JH, at vi ikke får den centrale forsvarsspiller. Manden er simpelthen for konservativ og forsigtig, men han bukker og skraber vel for bestyrelsen, ingen banken i bordet her, tæring efter næring er hans opgave. Synes stadig jeg mangler at se, at manden rent faktisk har et godt netværk og kan scoute ordentligt. Det siges, han er grundig, men jeg tvivler på, at evnerne matcher grundigheden desværre.

                                Til det med pengene, vil jeg bare sige, at NT har lovet Kent investeringer i truppen, det hele falder tilbage på JH, der ikke er villig til at tage en chance. Han kunne snildt have bedt om et forholdsvis tung transfer af en cf til klubben, men mener angiveligt ikke, gevinsten vil være tilstrækkelig stor, til at risikere noget overfor bestyrelsen, anderledes kan jeg ikke tolke det. Rettidig omhu, desværre ikke, det fik jo Horsens til at krakelere til sidst, hvor er det lige de er idag?
                                Mener du helt oprigtigt, at JH har valgt at overhøre sin bestyrelse; eller mener du, at han har fået uklar besked om råderum, og så har valgt det sikre - ikke at bruge for mange penge?

                                Der er jo den mulighed - som på mig virker mest sandsynlig, med mindre JH får et mega los i røven ved først givne lejlighed - at Thorborg og co. simpelthen har sagt, at 1.prioritet er at begrænse underskuddet - måske endda nærme sig en balance. Det er jo sådan set ikke noget urimeligt krav at stille, når man tænker på, hvor meget Thorborg har lagt i de senere år. Det er tæring efter næring: No money, No funny.

                                Hvis det er kroner det handler om; så er spørgsmålet, om JH er dygtig nok til at få noget ud af lidt (mindre). Den synes jeg blæser lidt i vinden (selv om jeg sikkert er meget alene med den betragtning); generelt mener jeg også vinduet er bestået ok; hvis altså stram økonomi har været i førersædet.

                                Comment

                                Working...
                                X