Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Nej jeg gider ikke bruge tid på slagsmål. Det er bare min egen personlige opfattelse af størstedelen af brugerne herinde. Sad but true. Jeg kan også sagtens se at forsvaret er det svageste punkt, men vi skal jo også bare bygge et hold op i denne sæson. Det er først næste år det virkelig tæller med indførelsen af slutspillet. Så jeg er faktisk overvejede positiv og optimistisk.
    men du lægger jo i den grad op til det med sådan en kommentar. Så hvis ikke du er ude på at starte en længere person-fnidder tråd så hold dig da til bare at være glad for holdet - for det har du da lov til.

    Lige så vel som jeg har lov til at være kritisk og have en del forbehold over for truppen/JHs manglende handler.

    Og undskyld mig men hvad er det for en holdning? "vi skal bare bygge op i denne sæson"??? Ja det ender sgu nok der - men er da godt og grundigt træt af vi allerede 6-7 kampe inde i turneringen bare må give op og kigge endnu et år frem i tiden - fordi vores sportsdirektør ikke magtede at finde et ordenligt forsvar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nu er der jo ikke rygter at starte røre med på forum længere... noget skal man jo lune sig ved...
      du har ret - bare svært ikke at lade sig provokere i en sådan situation :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Jeg har faktisk også lidt blandet følelser omkring forsvaret.

        Jeg synes både at Lasse og Haddi har et rigtig højt topniveau.. Lasse viser oftere hans topniveau, hvor Haddi er lidt mere på den jævne side.. Én ting de har til fælles er deres bundniveau, de har begge spillet et par virkelig dårlige kampe for OB.

        Diarra har egentlig også et udemærket niveau, men jeg synes stadigvæk man skulle prøve ham af på den defensive midt, eller i værste tilfælde, højrebacken. Prøv Momo af i nogle af pokalkampene på de positioner.. Har han ikke et højere niveau der, så må han videre. Haddi er vel egentlig også bedst på midten?

        Oliver Lund har været en af sæsonens bedste efter min mening. Klassespiller i øjeblikket - og forhåbentlig fremover.

        Kirkeskov er også lidt svingende, men udemærket efter Kents ankomst. Ari er også en glimrende venstreback, men jeg synes han nærmer sig en bænkplads, hvis f.eks. Matti bliver signet.

        Min konklusion må være, at jeg synes vi har et forsvar til top 6-8, men vi har heldigvis også et top 3 angreb.. Derimod synes jeg at, hvis vi fik en rigtig god midterforsvarer ... Så ville vi fktisk se skræmmende gode ud. Alt efter hvilket niveau ham Maksym har.. Ellers mangler vi også en god keeper. :-)
        mht Diarra mener jeg du tager fejl - han har været her i 3 år - under skiftende trænere og det er aldrig lykkedes, ved der er en del der gerne vil have ham afprøvet på midten - men der er vel en grund til det endnu ikke er sket (undtagen den kamp mod.....bif?) Han skal videre - og se om ikke han kan finde en klub hvor der er fast spilletid - han er ikke god nok til OB.

        For mig at se er det største problem i forsvaret den manglende bredde - vi mangler noget backup - eller helst en til start 11 der så kunne skubbe Haddi eller Lasse ud på bænken. En smule konkurrence ville være godt - og så er det nu rart at der er en backup i tilfælde af skader og karantæner - som der jo vil komme

        Comment


          Jeg håber at Lasse er fast mand fremover, og det tror jeg også på... Og så håber jeg det kan gøre Hall bedre, om jeg også tror på det ved jeg ikke helt endnu, men der var da gode tegn på det mod FcK...

          Lasse er i mine øje den eneste der er god nok til at være 1-2 valg i et centralt forsvar, det kunne hænge sammen med han også er den eneste rene centrale forsvarer vi har, og synes kun det er Hall der banker på til at kunne blive det lige pt... Det synes jeg er stærkt bekymrende, at vi har 1œ mand på det niveau der kræves...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            mht Diarra mener jeg du tager fejl - han har været her i 3 år - under skiftende trænere og det er aldrig lykkedes, ved der er en del der gerne vil have ham afprøvet på midten - men der er vel en grund til det endnu ikke er sket (undtagen den kamp mod.....bif?) Han skal videre - og se om ikke han kan finde en klub hvor der er fast spilletid - han er ikke god nok til OB.

            For mig at se er det største problem i forsvaret den manglende bredde - vi mangler noget backup - eller helst en til start 11 der så kunne skubbe Haddi eller Lasse ud på bænken. En smule konkurrence ville være godt - og så er det nu rart at der er en backup i tilfælde af skader og karantæner - som der jo vil komme
            Jeg må nok også erkende jeg synes løbet så småt er ved at være kørt med ham... det er ikke stabilt nok med ham, og det er måske ikke så underligt med en meget spredt spilletid... Og modsat tidligere, hvor jeg ellers synes han havde de bedre præstationer, så kan han ikke holde sig "varm" på nogen af de to backs længere som han gjorde det dengang... der bliver ikke meget spilletid at hente der fremover, eller en vej til at holde ham i gang på...

            Og helt enig i det sidste... det må stå helt klart...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              du har ret - bare svært ikke at lade sig provokere i en sådan situation :)
              Du må åbenbart føle dig truffet så. Ellers kunne du være ligeglad. Desuden kan min positive holdning være lige så god som din.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                du har ret - bare svært ikke at lade sig provokere i en sådan situation :)
                Synes da også bare du skulle lade dig provokere, gjorde du ikke det havde du jo ikke fået det andet lidt mere seriøse indlæg med fra ham... Du vandt, og guld til OB skrev et indlæg på over 3 linjer... Så det klarede du egentlig meget godt
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Du må åbenbart føle dig truffet så. Ellers kunne du være ligeglad. Desuden kan min positive holdning være lige så god som din.
                  Nu kender jeg jo lidt til dine kommentarer herinde - og er godt klar over den er møntet på alle der har bare en smule kritisk tilgang til tingenes tilstand i OB - så ja jeg lod mig provokere - hvilket jo også tydeligt var meningen.

                  - og ja din positive (i mon optik lalleglade) tilgang er bestemt lige så valid som min kritiske tilgang - DET var ikke pointen, pointen var at du sviner folk med en anden opfattelse end dig.

                  Anyways - det nytter tydeligvis ikke at køre det her igennem EN gang til. Så vil i stedet ønske dig godnat - og fremover gøre mig umage for ikke at hoppe på limpinden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Synes da også bare du skulle lade dig provokere, gjorde du ikke det havde du jo ikke fået det andet lidt mere seriøse indlæg med fra ham... Du vandt, og guld til OB skrev et indlæg på over 3 linjer... Det klarede du egentlig meget godt
                    HAHA - ja det føles nu ikke som en sejr, må bare prøve at ignorere ham - småbørn og lign. gør angiveligt den slags for at få opmærksomhed, måske vi kan tie det ihjel.....men jeg tvivler ;)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      kunne man måske - men tror du virkeligt at grunden til vi ikke fik en ny forsvarer er fordi vi hentede AK lidt før? Håber godt nok ikke det er sådan landet ligger.
                      -Leger vi videre med den tankegang havde vi så heller ikke kunnet hente AK før tid medmindre KL pludselig blev solgt.
                      Jeg nægter simpelthen at tro på der ikke har været råd til en ekstra man i bagerst geled - men det er klart kigger man kun på Fenger og lign. til 6 mill ja så bliver det jo hurtigt for dyrt.
                      Hvorfor man så ikke hentede en? Ja det forstår jeg til stadighed ikke....truppen var måske ved at blive for stor - måske der er et manglende netværk til at finde en tilpas erstatning - til en rimelig penge. Måske har JH bare lim i lommerne.....I don't know
                      byttede gerne JBL og Diarra for en cf ....
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Nej jeg gider ikke bruge tid på slagsmål. Det er bare min egen personlige opfattelse af størstedelen af brugerne herinde. Sad but true. Jeg kan også sagtens se at forsvaret er det svageste punkt, men vi skal jo også bare bygge et hold op i denne sæson. Det er først næste år det virkelig tæller med indførelsen af slutspillet. Så jeg er faktisk overvejede positiv og optimistisk.
                        Vi bygger jo bare ikke op ... Hallgrimurs kontrakt udløber, Aris kontrakt udløber, Kovals kontrakt udløber samt Falks og Emils ... Og andre ... Givetvis bliver nogle forlænget men jeg vil gætte på at 4-5 startere i næste sæson er nye spillere .... Og som det ser ud nu så kan det sagtens blive 3-4 spillere i grundstammen der skal spilles ind på holdet/bygges op. Og de kommer jo nok ikke først i vinduet .. Så igen risikerer vi at spille 6/7 kampe før vi har start11 samlet og skal de så bruge 3 kampe på at blive spillet sammen så er 1/3 del af sæsonen gået og så gælder det sq om ikke at ligge i den tunge ende...

                        Derfor var det så vigtigt i dette vindue (sidste chance er vintervinduet) at få en langtidsholdbar keeper, et centerforsvar og en centermidten der er langtidsholdbar på plads ... Og det fik vi ikke ...
                        Jeg siger ikke JH raus .... Men det gør jeg i februar hvis ikke at de ting er på plads inden foråret starter op ...

                        Det er simpelhen ikke godt nok ikke at positionere sig i denne sæson hvis vi har ambitioner i næste sæson...
                        Last edited by Plum; 03-09-2015, 22:41.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          byttede gerne JBL og Diarra for en cf ....
                          Der skal jo være en køber for at kunne sælge...

                          mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Vi bygger jo bare ikke op ... Hallgrimurs kontrakt udløber, Aris kontrakt udløber, Kovals kontrakt udløber samt Falks og Emils ... Og andre ... Givetvis bliver nogle forlænget men jeg vil gætte på at 4-5 startere i næste sæson er nye spillere .... Og som det ser ud nu så kan det sagtens blive 3-4 spillere i grundstammen der skal spilles ind på holdet/bygges op. Og de kommer jo nok ikke først i vinduet .. Så igen risikerer vi at spille 6/7 kampe før vi har start11 samlet og skal de så bruge 3 kampe på at blive spillet sammen så er 1/3 del af sæsonen gået og så gælder det sq om ikke at ligge i den tunge ende...

                            Derfor var det så vigtigt i dette vindue (sidste chance er vintervinduet) at få en langtidsholdbar keeper, et centerforsvar og en centermidten der er langtidsholdbar på plads ... Og det fik vi ikke ...
                            Jeg siger ikke JH raus .... Men det gør jeg i februar hvis ikke at de ting er på plads inden foråret starter op ...

                            Det er simpelhen ikke godt nok ikke at positionere sig i denne sæson hvis vi har ambitioner i næste sæson...
                            I det netop overståede vindue var handlerne på plads tidligt. Og udskiftning vil altid forekomme i en så lille klub som OB. Ja faktisk sker det i alle klubber. Man kan sagtens bygge et hold op samtidig med at der sker en løbende udskiftning. Det må bare ikke være mere end 2-3 spillere i hvert vindue.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Vi bygger jo bare ikke op ... Hallgrimurs kontrakt udløber, Aris kontrakt udløber, Kovals kontrakt udløber samt Falks og Emils ... Og andre ... Givetvis bliver nogle forlænget men jeg vil gætte på at 4-5 startere i næste sæson er nye spillere .... Og som det ser ud nu så kan det sagtens blive 3-4 spillere i grundstammen der skal spilles ind på holdet/bygges op. Og de kommer jo nok ikke først i vinduet .. Så igen risikerer vi at spille 6/7 kampe før vi har start11 samlet og skal de så bruge 3 kampe på at blive spillet sammen så er 1/3 del af sæsonen gået og så gælder det sq om ikke at ligge i den tunge ende...

                              Derfor var det så vigtigt i dette vindue (sidste chance er vintervinduet) at få en langtidsholdbar keeper, et centerforsvar og en centermidten der er langtidsholdbar på plads ... Og det fik vi ikke ...
                              Jeg siger ikke JH raus .... Men det gør jeg i februar hvis ikke at de ting er på plads inden foråret starter op ...

                              Det er simpelhen ikke godt nok ikke at positionere sig i denne sæson hvis vi har ambitioner i næste sæson...
                              og lige præcis næste næste sæson skal holdet være på plads tidligst muligt - der er jo "kun" 26 kampe inden cuttet til medalje/nedrykningsspil

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Vi bygger jo bare ikke op ... Hallgrimurs kontrakt udløber, Aris kontrakt udløber, Kovals kontrakt udløber samt Falks og Emils ... Og andre ... Givetvis bliver nogle forlænget men jeg vil gætte på at 4-5 startere i næste sæson er nye spillere .... Og som det ser ud nu så kan det sagtens blive 3-4 spillere i grundstammen der skal spilles ind på holdet/bygges op. Og de kommer jo nok ikke først i vinduet .. Så igen risikerer vi at spille 6/7 kampe før vi har start11 samlet og skal de så bruge 3 kampe på at blive spillet sammen så er 1/3 del af sæsonen gået og så gælder det sq om ikke at ligge i den tunge ende...

                                Derfor var det så vigtigt i dette vindue (sidste chance er vintervinduet) at få en langtidsholdbar keeper, et centerforsvar og en centermidten der er langtidsholdbar på plads ... Og det fik vi ikke ...
                                Jeg siger ikke JH raus .... Men det gør jeg i februar hvis ikke at de ting er på plads inden foråret starter op ...

                                Det er simpelhen ikke godt nok ikke at positionere sig i denne sæson hvis vi har ambitioner i næste sæson...
                                Det er sådan set ikke fordi jeg er uenig, at det du skriver ville være ønskescenariet, men det ville altså kræve, at der var hentet ialt 7 langtidsholdbare løsninger til start 11 i dette vindue - det er godt nok voldsomt at forvente/forlange.

                                Comment

                                Working...
                                X