Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduets sidste dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Talent fuld venstre back fritstillet i bif efter juelsgaard er kommet til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Men det sker jo ikke. Den fede jyde kan jo ikke se det store billede som os fans...

      Jeg syntes at JH har har lavet fine handler i dette vindue. Alligevel er jeg skuffet..
      Kan man tillade sig at være det?? I cant help it
      Jeg var på vej til at syntes det lysnede og der var grobund for optimisme med tilgang af Fester , AK og til dels Lund . Makrini skulle lige ses an .
      Blev så skuffet over Falke og nøleriet med at få en 1. keeper på plads , blev ked af salget af Høegh men følte mig sikker på at der kom en erstatning .
      Men med en svækket defensiv , som i forvejen ikke var prangende samt roderiet på målmandsposten ligner det igen at vi ikke får sat det fundament der er vigtigt for udviklingen og arbejdet for at komme tilbage til toppen .

      Trænerteamet trækker selvfølgelig op .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Kom nu bare med Matti og Sanneh, så jeg kan få mig en transferorgasme.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Det tror jeg egentlig heller ikke, jeg gør. Men udover, han er stribet indeni, mangler vi så en til den plads, eller er det blot affektionsværdien, der gør, vi gerne vil købe ham? Vi har vel ret beset både Makrini, Azer, JJT og på sigt Dessler, som kan spille centralt - og for den sags skyld Diarra, so mange udråber som central midtbane. Fæler lidt, vi er ude i at købe bare for at købe.
          Vi meget gerne ud over den der "kan spille pladsen hvis det er" og over i at hvis en spiller er bedre end dem vi har skal han da hentes. Så må en nederst i hirakiet bare videre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Talent fuld venstre back fritstillet i bif efter juelsgaard er kommet til.
            Ham nappede Randers for lidt siden, Marxen er blevet skadet...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Kom nu bare med Matti og Sanneh, så jeg kan få mig en transferorgasme.

              MvT
              Matti er vidst blevet fristillet af sin klub, så ham behøver de ikke nå at skrive under med i aften..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ham nappede Randers for lidt siden, Marxen er blevet skadet...
                Ja, Da Silva på leje i Randers, så fritstillet kan han nu ikke være...
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Jeg vil sige at det at vi fortsat har Emil og Falk i truppen, vejer op for at vi måske mangler en midterforsvar. Vi så i går at Jona og Lasse godt kan løse den defensive del, og så må vi leve med at Momo eller Magnus får et par enkelte kampe. Jeg tror et tab af Emil eller Falk, ville have været et meget større minus, end det at vi ikke får en midterforsvar ind nu. En ny midterforsvar ville alligevel have taget en 5-10 kampe at spille ind, og så er vi fremme ved vinterpausen. Så har vi ikke kunne finde den rette nu, synes jeg det er fint vi venter til vinter. At vi holder på Falk og Emil, og samtidig har fået Festersen og AK, betyder at vi har et af ligaens bedste offensiv, og det med at vi skal score en 2-3 mål i hver kamp for at vinde, må vi lige vente og se. Vi har trods alt fået en målmand med international erfaring, og målmandsposten er den vigtigste del af forsvaret, hvis han formår at kommunikere og virke sikker i målet, da det giver ro til resten af forsvaret. Jeg tror de har haft stor usikkerhed pga af målmanden i de første kampe i denne sæson, så forhåbentlig kan en ny målmand hjælpe på det.

                  Jeg er fint tilfreds med vinduet, og jeg havde ikke drømt om en så god offensiv da vi sluttede sidste sæson, da jeg havde regnet med at både Emil og Falk ville være væk, og havde ikke troet at vi kunne hente Festersen og AK. Og så er jeg sikker på at Kent nok skal få sat det forsvar ordentligt på plads. Han viste både i Horsens og Aalborg at han kan have en fornuftig defensiv, selv med spillere uden den store kvalitet.
                  Ingen her er jo dissideret utilfreds med HJ/LN duoen. Det er alternativerne der er et problem..
                  Men helt enig omkring Falk og Emil. Vigtigt de bliver

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi meget gerne ud over den der "kan spille pladsen hvis det er" og over i at hvis en spiller er bedre end dem vi har skal han da hentes. Så må en nederst i hirakiet bare videre
                    Hvem af de fire ovenstående- udover Diarra, synes du i så fald skulle videre? Jeg synes, Azer og Makrini spillede rigtig godt mod FCK og Dessler og JJT ser jeg stort fremtidspotentiale i.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ham nappede Randers for lidt siden, Marxen er blevet skadet...
                      Mon ikke at det var ham her han mente?

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...til-backtalent

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                        Ja, Da Silva på leje i Randers, så fritstillet kan han nu ikke være...
                        Nej det har du helt ret i, det må være leje så...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke at det var ham her han mente?

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...til-backtalent
                          Nå for den... Jo det var nok den så, det går dælme stærkt...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nej det har du helt ret i, det må være leje så...
                            Lejeaftale året ud .
                            Men vi har jo 3 venstre backs så havde ingen interesse
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Lejeaftale året ud .
                              Men vi har jo 3 venstre backs så havde ingen interesse
                              Nej bestemt ikke, backs må sammen med angrebet være helt uaktuelt nu...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                OB får 10 og 12 for transfervinduet i FodboldFM

                                Comment

                                Working...
                                X