Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Maksym Koval

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bed også mærke i Stiftens karakter til Koval. Det er helt i skoven, men skyldes helt klart det gule kort til sidst.

Nu er jeg bare spændt på om Maksym ikke bliver kampafgørende i positiv retning inden længe, jeg tror det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ok kamp af Maksym, der var lidt usikkerhed i en enkelt situation, men helt galt at give ham 0... og det gule kort var også overdrevet, altså 9 ud af 10 så rejser modstanderen sig bare op når de "får en hånd"...
      Modspilleren har lige fået bolden hårdt i baghovedet ... det var usportsligt af Koval og helt fair at han fik gult.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Modspilleren har lige fået bolden hårdt i baghovedet ... det var usportsligt af Koval og helt fair at han fik gult.
        Men hvis dommeren giver gult derfor så skal ham sende Bechmann til mindst fra pladsen med gult-rød for brokkeri i overtiden. Vi havde en virkelig dårlig dommerpræsentation i går.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

I min bog står Koval til en høj karakter, alene for at være så tændt og medlevende hele kampen igennem og stå en fornuftig kamp. Også hans high five til bolddrengen, der kludrede i det, trækker op.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

I BT er han en af 4 der får 7 (som er det højeste der er givet til striwer fra i går) - de 3 andre var Festersen, Zohore og Lasse N.

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              I min bog står Koval til en høj karakter, alene for at være så tændt og medlevende hele kampen igennem og stå en fornuftig kamp. Også hans high five til bolddrengen, der kludrede i det, trækker op.
              jeg sadogså og varmede mig ved den high5 til bolddrengen og jeg er også enig i at tændingen var i top, men han agerer usportsligt da han forlader målet for at bede jyden om at rejse sig....advarsel ok, og acceptabelt spil i det omfang han blev testet og det var ikke voldsomt meget
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Men hvis dommeren giver gult derfor så skal ham sende Bechmann til mindst fra pladsen med gult-rød for brokkeri i overtiden. Vi havde en virkelig dårlig dommerpræsentation i går.
                Bechmann havde ret, men jeg ved selvfølgelig ikke hvad han sagde til dommeren.
                Jeg mener dog ikke at brok skal føre til rødt ... så skal det være i helt ekstreme tilfælde.

Hver situation skal ses for sig ... man kan ikke begynde at kompensere for tidligere domme.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                  I BT er han en af 4 der får 7 (som er det højeste der er givet til striwer fra i går) - de 3 andre var Festersen, Zohore og Lasse N.
                  Det er så også uforståeligt de giver 7 til Lasse Nielsen. Han spillede en skidt skidt kamp.

Comment

Jeg må erkende, at jeg langt fra har været imponeret af Koval indtil videre. Det er ikke bare hjerneblødningerne; det er mere manglen på kommunikation med midterforsvaret (sikkert også pga sprog) og hans placeringer. Men han er også meget ny stadigvæk, og man har lov at håbe, at det bliver bedre. Også helt enig med dem herinde, der er inde på, at en målmand sjældent spiller meget bedre end forsvaret foran ham; fair point. Venter og håber.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg må erkende, at jeg langt fra har været imponeret af Koval indtil videre. Det er ikke bare hjerneblødningerne; det er mere manglen på kommunikation med midterforsvaret (sikkert også pga sprog) og hans placeringer. Men han er også meget ny stadigvæk, og man har lov at håbe, at det bliver bedre. Også helt enig med dem herinde, der er inde på, at en målmand sjældent spiller meget bedre end forsvaret foran ham; fair point. Venter og håber.
                      Jeg har endnu også til gode at se noget der gør det forståeligt at han skulle hæve så stor en hyre i det ukrainske... Og glæder mig til Falkegaard er klar igen... ,o)

Mvh

MaxHH

Comment

Jeg er sikker på at når forsvar og målmand har det hele på plads så kan vi se hans fulde potentialle.

Jeg er dog sikker på at det kræver bedre forsvarsspillere. Han har bedre forsvarsspillere foran sig i Ukraine, og det er nok det der gør den store forskel.

Håber vitterligt at han får bedre spillere foran sig efter jul, ellers er det jo fløjtende ligegyldigt om du har en super målmand.
                        De målmand der er bedst er dem der får mest hjælp af deres forsvar, og der er vores målmand (ligemeget hvem der ville stå) bare ikke særligt godt stillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg har endnu også til gode at se noget der gør det forståeligt at han skulle hæve så stor en hyre i det ukrainske... Og glæder mig til Falkegaard er klar igen... ,o)

Mvh

MaxHH
                          Tjaa om det er Falke el Tørnes som er 2. målmand er mig ligegyldigt , jeg glæder mig mere til vi får den helt tigtige 1. Keeper hvor der ikke er tvivl om heraki , evner og fremtidsperspektiv . Gerne en med Arek's vildskab .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tjaa om det er Falke el Tørnes som er 2. målmand er mig ligegyldigt , jeg glæder mig mere til vi får den helt tigtige 1. Keeper hvor der ikke er tvivl om heraki , evner og fremtidsperspektiv . Gerne en med Arek's vildskab .
                            Jeg har ikke noget problem med at der kommer en forstærkning, der skubber Falkesgaard ned af rangstigen... men af de fire vi har i truppen pt, synes jeg han er den jeg vil være mest tryg ved...

Mvh

MaxHH

Comment

Gad vide hvor mange point vi havde haft hvis Toppel havde stået alle kampe ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Gad vide hvor mange point vi havde haft hvis Toppel havde stået alle kampe ?
                                Det er et godt spørgsmål.

Kan dog sige, at vi på nuværende tidspunkt har 6 point flere efter 12 kampe, end vi havde sidste år på samme tidspunkt - med Toppel på mål. Og i øvrigt lukket 4 mål mindre ind, end vi har nu.

Tror ikke Toppel havde gjort nogen synderlig forskel. Forsvaret ville stadig være dårligt.

MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Working...
                                X