Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-trøjer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Flot trøje! Den kunne jeg godt finde på at købe.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Flot trøje! Den kunne jeg godt finde på at købe.
      tja...mit første indtryk var at det er noget af en "bastard-tøje" men jeg er bare så glad for sejren og det gode spil i går at jeg nok køber den med de 20% rabat fra mit CC1887 kort.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Man skulle næsten tro det var 1. april. Nøj - hvor er den nasty!!!

        Comment


          #34
          Fed trøje. Nogen der ved hvorfor børnetrøjen ikke må ha "Carlsberg Sport" på maven?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
            Fed trøje. Nogen der ved hvorfor børnetrøjen ikke må ha "Carlsberg Sport" på maven?
            Carlsberg droppede det, grundet kritik...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Synes den grønne er okay.

              Noget helt andet. Jeg kunne godt tænke mig den næste hjemmetrøje havde en blå krave (som EFB).

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Synes den grønne er okay.

                Noget helt andet. Jeg kunne godt tænke mig den næste hjemmetrøje havde en blå krave (som EFB).
                Enig. Jeg kunne i det hele taget godt tænke mig, at den næste hjemmebanetrøje var helt enkel. Ingen fancy kraver, ingen blå skuldre, ingen "Carlsberg Sport"-logoer med to forskellige skrifttyper. Bare en helt enkel, stribet blå-hvid trøje, med et pænt Carlsberg-logo på maven. Jeg er træt af Pumas eksperimenter. En blå-hvid udgave af den nye udebanetrøje ville være klasse.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Er der nogen som ved om der bliver solgt Matchworn trøjer i Fanshoppen i øjeblikket?

                  Og hvis der er: Er der så nogen som kunne overtales til at forsøge at købe en nr. 24 med Ruud på ryggen? Det betyder ikke så meget om det er hjemme eller ude - alle trøjer med et OB-logo er pæne. :)

                  Jeg bor i Skotland, så kan ikke særlig nemt komme forbi Ådalen, og den skal derfor sendes til mine forældre. Jeg kan naturligvis overføre penge for trøje og porto.

                  Comment

                  Working...
                  X