Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB-FCK. 30.08.2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Santander begynder at blive frustreret. Glimrende.
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      #32
      Jeg synes det er vildt rat at se Lasse Nielsen tilbage. Han har virkelig den rette indstilling, det overgår langt hans tekniske evner.

      Comment


        #33
        Vi holdt skansen til pause!
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #34
          Rigtig fornuftigt spil!
          El Makrini og Falk ser rigtig gode ud!

          Comment


            #35
            Vores offensive er farlig og kan blive rigtig giftig. Forsvaret synes at være stabiliseret men deres kanter får alt for meget plads, fordi vores backer skal være så offensive. FCK satser på indlæg fra kanterne til Cornelius og Satander. Vores midt har rimelig godt fat Mo bliver bedre og bedre godt køb, Azer gør det også fint.

            Comment


              #36
              God og lige 1. halvleg. Og en bekræftelse på, at Kent tog fejl ved ikke at benytte Lasse - nu med meget manglende fortand.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Makrini har virkelig spillet en god første halvleg, Azer har også gjort det godt, nu må Kent da kunne se, at Skulason på midtbanen er et dødfødt projekt.

                Og hold kæft, hvor har jeg savnet vores røde viking, dejligt at have ham tilbage. Jeg er glad for at Kent er vores træner, men han kan ikke finde på flere undskyldninger for at sylte Lasse på bænken eller for at smide Skulason op på midten, det skal være slut nu.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Makrini har virkelig spillet en god første halvleg, Azer har også gjort det godt, nu må Kent da kunne se, at Skulason på midtbanen er et dødfødt projekt.

                  Og hold kæft, hvor har jeg savnet vores røde viking, dejligt at have ham tilbage. Jeg er glad for at Kent er vores træner, men han kan ikke finde på flere undskyldninger for at sylte Lasse på bænken eller for at smide Skulason op på midten, det skal være slut nu.
                  synes også det er gået godt men skulason har nogle rigtig dumme boldtab ... og jo længere han spiller tilbage på banen jo farligere bliver det når han mister bolden :(

                  fedt med Røde Viking jeg er også glad for han er tilbage. han var jo småskadet de sidste par kampe.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af rash Se indlæg
                    makrini har virkelig spillet en god første halvleg, azer har også gjort det godt, nu må kent da kunne se, at skulason på midtbanen er et dødfødt projekt.

                    Og hold kæft, hvor har jeg savnet vores røde viking, dejligt at have ham tilbage. Jeg er glad for at kent er vores træner, men han kan ikke finde på flere undskyldninger for at sylte lasse på bænken eller for at smide skulason op på midten, det skal være slut nu.
                    enig
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Ak ser giftig ud. Han skal bare lige have den rigtige bold i dybden, så er jeg sikker på han klapper den i kassen.

                      Synes de sidste 20 min var bedre end starten. Vi er stadig for passive omkring vores eget felt. Særligt når de spiller ud på kant.

                      Jeg savner også, at vi nogle gange tror på vores eget pres. Sjælden vi vinder bolden højt på banen - kun når FCK laver opspilsfejl.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                        synes også det er gået godt men skulason har nogle rigtig dumme boldtab ... og jo længere han spiller tilbage på banen jo farligere bliver det når han mister bolden :(

                        fedt med Røde Viking jeg er også glad for han er tilbage. han var jo småskadet de sidste par kampe.
                        Nu er der heller ingen der siger at Skulason absolut skal spille :)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          Nu er der heller ingen der siger at Skulason absolut skal spille :)

                          Comment


                            #43
                            Den Røde Viking!!!
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #44
                              Azer har i hvert fald ikke spillet sig af. Kirke for Ari er bestemt en mulighed. Pil opad for Tørnes.
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Det er nogle elendige afslutninger, vi har haft, men trods alt rigtig fint opspil

                                Comment

                                Working...
                                X