Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen er Gud - ( ligesom Kim Brink var det )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Du må føle dig truffet når du nu henvender dig til mig - jeg henvendte mig ikke til dig, eller - det mener du så.
    Nej, jeg afprøvede blot din banebrydende "sagt med et glimt i øjet" med tilbagevirkende kraft metode til at sige noget negativt om folk man er uenig med og så bagefter lade som om man ikke rigtigt mente det. ;-) Det må snarre være dig, der føler dig truffen. :-)

    Anyways er vi jo fans af det samme hold og glæden er nøjagtigt den samme.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Vil da gerne give min vurdering af JH´s arbejde :

      Mine vurderinger tager højde for hvad der bør og skal forventes af en sportsdirektør i en klub som OB . Vi er stadig en storklub i DK på trods af de senere års morads , og har stadig en vis pondus og tiltrækningskraft , samt at vi ligger med et spillerbudget i top 4 .

      1 . Det ekstraordinære :

      Ove P , godt set og den rette mand til at redde vores røv.

      Det nuværende træner team , her skal JH have topkarakter også selvom jeg har hørt rygtet om at det var bestyrelsen som pegede på KN , JH fik ham ansat og tak for det.

      AK ligger på grænsen mellem ordinær/ekstraordinær . Tror KN har stor indflydelse på at AK ville hjem.


      2 . Det ordinære :

      Fyringen af Troels Bech , var ikke til at undgå.

      Makrini ligger i top at det ordinære har efterhånden spillet sig op .

      Afskibning af JC og N´Koum var noget enhver kunne se måtte gøres , ingen ved hvad det kostede men det var det eneste rigtige at gøre .

      Plombering af kakaoautomat og stop for Redbull . logisk at skære ned på goder i en økonomisk svær tid .

      Køb af Lasse Nielsen . LN havde vel ikke så mange andre muligheder og OB var et oplagt skifte da andre klubber af vores størrelse var godt besat på pladsen .

      Køb af Spellmann . Jeg havde hellere set Mike Jensen da vi fik Spell , da Mike har bedre evner med bold end MS . Spellmann var vel aldrig en del af en velfungerende midtbane og var reelt bedst i en rolle som hængende angriber . Men Spell´s fighterhjerte og vilje gjorde ham til et godt køb , dog stadig et logisk køb igen fordi der ikke var så mange andre muligheder for spilleren . Solgt videre for et fornuftigt beløb.

      Oliver Lund igen et godt og fornuftigt indkøb , vistnok et ønske fra KN men stadig skal der forhandles pris og vilkår godt arbejde .
      Festersen er et rigtig godt køb og han ligger lidt på grænsen til ekstra ordinær . Det trækker ned at vi ikke havde den store konkurrence om ham og at han kun har få sæsoner på topplan , samt vi har lokket med en pæn stor løn ( rygtet siger 175.000 ,- pr md )

      Kirkeskov har bevæget sig op fra sjusk til ordinær grundet sin gode start på sæsonen.

      Forlængelse af kontrakter med klubbens talenter, det hører vel med til de almindelige forventninger .


      3. Under middel :
      Zohore ikke en angriber jeg har fidus til , men med tilgangen af Fester og AK er han acceptabel som 3. valg hvis lønnen er tilstrækkelig lav ( hvilket jeg dog tvivler på derfor under middel )

      JBL , unødig transfer.

      Falkesgaard , hvis han var hentet som reserve ville han ryge i ekstraordinær da det ville være en super god reserve . Det vides ikke om han skulle være 1. valg , hvis det var tilfældet ville han være røget i sjusk. Jeg kan simpelthen ikke tro at vi ville satse på en målmand med Falkes niveau og erfaring på et hold under genopbygning uden fasttømret organisation samt et relativt nyt forsvar. Det ville i mine øjne være et gamble som hverken ville gavne forsvar eller målmand

      4. Sjusk :
      COB , et fuldstændigt uforståligt køb

      Kryger , med JH´s kendskab til Kryger burde han aldrig være hentet . Upåagtet at han kan spille andre pladser ( hvilket han ej heller er god nok til ) var det hovedløst at hente ham ind som hb . Denne dårlige handel førte ekstra udgifter med sig først til Ruud og siden Skogskied , udgifter som sammen med prisen på Kryger kunne have været brugt på det rette indkøb fra starten.

      Thomas Mikkelsen , behøver vel ikke at skrive mere end 4 årig kontrakt .

      Lado havde et fint cv , men ude af form og pga af ventetiden kom han aldrig til at passe ind . Blev hentet alt for sent og sæsonen var allerede gået helt skævt .

      Thomas Dalgaard lignede et panikkøb som kom uden afstemning med Ove P . Sammen med Zohore var det ekstra udgifter grundet dårlige indkøb.

      Tørnes , endnu en ekstra udgift fordi man ikke havde en 1. keeper på plads i tide .

      Truppens sammensætning og forfatning ved sæsonstart , sidste år var det angriberne , i år forsvar/målmand.

      Udmeldinger ift handling . Syntes ikke det har været afstemt hvad man har meldt ud og hvad man har handlet ind .

      Opnåelse af klubbens målsætning.

      Da JH ankom manglede vi angribere , en højre back og en god central midt , det ser først ud til at være løst nu 2 år senere med en hel del afprøvede spillere og ekstra udgifter til følge.

      Skabelse af kontinuitet . Der har været for stor aktivitet i svingdøren fordi man har haft svært ved at finde de rette spillere.

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Jeg har sikkert glemt en masse men har vel lidt transferkuller og derfor kan der komme rettelser og tilføjelser . Dette var lige et løseligt af min vurdering af JH , taget ift forventninger og ambitioner.


      Last edited by Magge; 31-08-2015, 18:02.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Nej, jeg afprøvede blot din banebrydende "sagt med et glimt i øjet" med tilbagevirkende kraft metode til at sige noget negativt om folk man er uenig med og så bagefter lade som om man ikke rigtigt mente det. ;-) Det må snarre være dig, der føler dig truffen. :-)

        Anyways er vi jo fans af det samme hold og glæden er nøjagtigt den samme.

        MvH ChrisOB
        jeg adressere intet indlæg specifikt til dig - men du læste mit indlæg og følte dig truffet.
        Du citerede mig oh skrev en besked tilbage til mig. Se forskellen?

        Men hey - i det mindste har vi striwerne til fælles

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          jeg adressere intet indlæg specifikt til dig - men du læste mit indlæg og følte dig truffet.
          Du citerede mig oh skrev en besked tilbage til mig. Se forskellen?

          Men hey - i det mindste har vi striwerne til fælles
          Du har helt tydeligt ikke forstået pointen med mit indlæg. Men hey du er jo også en over optimistisk, lalleglad ignorant... sagt med et glimt i øjet, forstås. ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Ekstra Bladet skriver følgende http://ekstrabladet.dk/sport/komment...indere/5710501

            • OB fik med ukrainske Maksym Koval adresseret, at Michael Tørnes – trods en stærk kamp mod FCK – måske ikke helt holder niveau til Superligaen. Lagt sammen med Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen-købet og det faktum, at Rasmus Falk og Emil Larsen også er OB-spillere, så er det absolut godkendt.

            Jeg er enig.

            Comment


              Jeg mener ikke JH har bestået.

              Vi er simpelthen for udsat i forsvaret.
              Det kommer til at koste 5-8 point mere i efteråret.

              Midtbanen kunne være rar med Matti, men ikke så slemt som forsvaret.

              Comment


                Nu er det 5 år siden at OB delte fyresedler ud, og sikke da en process vi har været igennem.... Nu har vi en sportsdirektør som tiltrådte i 2013, og stadig ikke har formået at sammensætte en trup, som bare fungerer nogenlunde. Ydermere har den "sjove" Troels været et smut forbi og hilse, og ej at forglemme tv-stjernen Poul.

                Jeg er faktisk skræmt, men alligevel dukker jeg op til næste hjemmekamp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Nu er det 5 år siden at OB delte fyresedler ud, og sikke da en process vi har været igennem.... Nu har vi en sportsdirektør som tiltrådte i 2013, og stadig ikke har formået at sammensætte en trup, som bare fungerer nogenlunde. Ydermere har den "sjove" Troels været et smut forbi og hilse, og ej at forglemme tv-stjernen Poul.

                  Jeg er faktisk skræmt, men alligevel dukker jeg op til næste hjemmekamp
                  Det er forbandet ærgerligt, at man ikke bare kan blive fan af en anden klub - det grænser jo til ren tortur

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det er forbandet ærgerligt, at man ikke bare kan blive fan af en anden klub - det grænser jo til ren tortur
                    selvpineri er meget udbredt bland OB fans pt....
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Nu er det 5 år siden at OB delte fyresedler ud, og sikke da en process vi har været igennem.... Nu har vi en sportsdirektør som tiltrådte i 2013, og stadig ikke har formået at sammensætte en trup, som bare fungerer nogenlunde. Ydermere har den "sjove" Troels været et smut forbi og hilse, og ej at forglemme tv-stjernen Poul.

                      Jeg er faktisk skræmt, men alligevel dukker jeg op til næste hjemmekamp
                      OB kommer ikke i den vigtige top 6, før Jesper Hansen frigøres for den opgave som han tydeligvis ikke magter. Alle laver fejl, men JH laver næsten kun fejl.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        OB kommer ikke i den vigtige top 6, før Jesper Hansen frigøres for den opgave som han tydeligvis ikke magter. Alle laver fejl, men JH laver næsten kun fejl.
                        Kunne man godt frygte, det er i den grad også et spørgsmål om ledelsen, som jeg heller ikke er just imponeret over.

                        Comment

                        Working...
                        X