Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Det skal du endelig også bare gøre, og jeg ved da heller ikke hvor mange det drejer sig om der er takket af, eller kender evt. af dem, men kan selvfølgelig se navne der ikke optræder så tit længere, eller slet ikke... Jeg fornemmer så bare ikke at vi er færre herinde, mindre aktivitet, eller at forum er blevet fattigere, der er andre navne der er kommet frem, andre der har skruet op... at "stemningen" så ikke har passet ind med nogle brugere og de er stoppet, det er så bare ikke målstokken for mig, lidt hårdt sagt/delt op...
...men når det så er sagt, så vil jeg da godt generelt erklære mig enig med dig... Det blev lidt en skyttegrav jeg kastede mig ned i, det må jeg indrømme, og det var ikke meningen, for selvfølgelig er der ingen grund til at skal kværne det samme igennem tit, men det er nok bare for fristende at gøre det for mange, når det nu engang er det man føler, eller komme med de der små oneliners, som jeg i øvrigt også har stoppet mig selv i engang imellem, as in real life... og hvis jeg kan, så kan alle gøre det... Så selvfølgelig, lige at tænke kort over det engang imellem, det må også være en del af opskriften, enig...
Så du starter ud med at fører 1-0 så, eller hedder det 0-1...
Comment