Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status efter ca. 1/5 af sæsonen og med en uge tilbage af transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Uenig. Du lader dig ikke friste til at afvige fra din altid saglige tone, når det gælder håndteringen af brok.

    Andre kapper over eller bliver helt væk.

    Derfor synes jeg du er bedre. For du får folk til at reflektere.

    Du skulle i øvrigt prøve at blive beskyldt for at være troll, hovedansvarlig for dårlig stemning på stadion, Brøndby-fan i forklædning, truet med både politianmeldelse, tæsk og andre gode ting fra såkaldte "positive" både på forum og i PM og så spørge dig selv, om det er det hele værd?

    MvH ChrisOB
    Nja... eneste forskel er nok at jeg markerer indholdet, sletter det, og skriver det samme, bare på en ordentlig måde, før jeg trykker send... men for DÆLEN hvor kribler det i mine fingre efter at skyde svinere af engang i mellem... ,o)

    Og jeg siger i øvrigt ikke at man ikke må, skal og bør skrive det, hvis der er noget der skal ændres, efter ens optik. Men nogen skulle måske overveje om den elendige sportsdirektør BEHØVES at nævnes i alle indlæg, om alle emner? Måske man, bare engang i mellem, kunne lade nogen snakke om hvor god Festersen er, uden at behøve at få drejet samtalen hen på hvor ringe et indkøb Lado var, og hvor dårlige forsvaret er...? Der er en tendens til at INGEN må sige noget pænt eller neutralt, uden der kommer en modreaktion, oftest om emner der reelt intet havde med det emne der var pæne og/eller neutrale ord om.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Nja... eneste forskel er nok at jeg markerer indholdet, sletter det, og skriver det samme, bare på en ordentlig måde, før jeg trykker send... men for DÆLEN hvor kribler det i mine fingre efter at skyde svinere af engang i mellem... ,o)

      Og jeg siger i øvrigt ikke at man ikke må, skal og bør skrive det, hvis der er noget der skal ændres, efter ens optik. Men nogen skulle måske overveje om den elendige sportsdirektør BEHØVES at nævnes i alle indlæg, om alle emner? Måske man, bare engang i mellem, kunne lade nogen snakke om hvor god Festersen er, uden at behøve at få drejet samtalen hen på hvor ringe et indkøb Lado var, og hvor dårlige forsvaret er...? Der er en tendens til at INGEN må sige noget pænt eller neutralt, uden der kommer en modreaktion, oftest om emner der reelt intet havde med det emne der var pæne og/eller neutrale ord om.

      Mvh

      MaxHH
      +1
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #63
        Altså jeg havde inden sæsonen gik i gang, sagt at ud fra startprogrammet ville jeg spå os til at have 7 point efter 7 runder. Det ser ud til at holde stik, men jeg må indrømme at efter de to første kampe og 6 point havde jeg regnet og forventet noget mere.
        Så har jeg lagt mærke til at holde hold har spillet deres bedste kamp mod os, og det kan vel ikke være en tilfældighed? Hobro sagde de var egentlig fint tilfreds med antallet af chancer de havde mod os, men fik det ikke udnyttet. BIF referer hele tiden til vores kamp mod dem, når Thomas F. skal forsvare deres spil. Midtjylland havde spillet to dårlige kampe indtil de mødte os, og fik gang i deres spil. AGF havde deres bedste kamp i sæsonen mod os, hvor de havde meget boldbesiddelse og masser af chancer. Det samme kan siges om Randers som ellers også kom fra et par dårlige kampe, og lidt det samme kan siges om AaB, som dog også havde en god kamp mod AGF.
        Det ligner desværre bare at vores niveau ikke er særligt højt, når alle andre klubber kan være dominerende mod os.

        Vi har en målmand, der ikke har niveau til superliga, og det samme kan siges om vores to backer, som blev hentet fra nedrykkere hvor de ikke engang var førstevalg. Vores centrale midtbanespillere er ikke gode nok med bolden og i presspillet, hvorfor vi ofte kommer under pres. Og så har vi to centrale forsvarer, som ikke spiller den plads de foretrækker.
        Og som jeg skrev i en anden tråd, så er det mest frustrerende, at det lige præcis er disse positioner, hvor vi inden sæsonen vidste vi skulle ud og forstærke os, hvilket så ikke er lykkedes, endnu.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Nej, det er et sted hvor folk kommer for at snakke om deres lidenskab... og hvor de bliver væk, hvis der er "brokkehoveder", der trækker enhver debat i en negativ retning, uanset emne.
          Som sagt, der er ingen censur, og du finder ikke et eneste eksempel på at nogen er blevet smidt ud for at skrive deres mening... Jeg siger bare, at det har en effekt, når de "professionelle brokkere" frådende kaster sig over ethvert tilløb til nogen der smiler, og sørger for at gøre dem det klart at det er en gråvejrsdag, og alt lugter surt... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Ja, et sted hvor folk i alle aldre kommer for at give deres mening til kende, snakke om den og andres, rose og kritisere, opføre sig voksent og barnligt, sagligt og usagligt, være vred eller glad... Hvilket vil sige det følger resten af samfundet ret godt... Så der er ikke nogen der bør gøre noget anderledes, eller stoppe med noget...

          Jeg ser ingen professionelle brokkere, ej heller professionelle indbyggere i La La Drømmeland, men mennesker der bare er som de er, og så kan jeg involvere mig eller ej, lade mig provokere eller ej, ignorere eller ej... Nogen er hurtige til at se sort, nogen er hurtige til at se lyserødt, og så er der nogen der er hurtige til at mene at andre ser sort/lyserødt ;-)

          Fæles for det hele er at man ikke kan sige hvad der er rigtig eller bedst, og hvad andre derfor bør gøre, eller ikke bør gøre...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Nja... eneste forskel er nok at jeg markerer indholdet, sletter det, og skriver det samme, bare på en ordentlig måde, før jeg trykker send... men for DÆLEN hvor kribler det i mine fingre efter at skyde svinere af engang i mellem... ,o)

            Og jeg siger i øvrigt ikke at man ikke må, skal og bør skrive det, hvis der er noget der skal ændres, efter ens optik. Men nogen skulle måske overveje om den elendige sportsdirektør BEHØVES at nævnes i alle indlæg, om alle emner? Måske man, bare engang i mellem, kunne lade nogen snakke om hvor god Festersen er, uden at behøve at få drejet samtalen hen på hvor ringe et indkøb Lado var, og hvor dårlige forsvaret er...? Der er en tendens til at INGEN må sige noget pænt eller neutralt, uden der kommer en modreaktion, oftest om emner der reelt intet havde med det emne der var pæne og/eller neutrale ord om.

            Mvh

            MaxHH
            OB er en helhed, så jeg ser altså ikke det store problem i at diskutere de enkelte elementer, der f.eks kan gøre Festersens gode arbejde nærmest omsonst.

            Der er afstikkere i alle debatter, der er ingen debat, der holder sig 100 procent til emnet, men jeg vil da godt medgive, det kan være drøjt at komme igennem 20-40 siders debat hvis halvdelen handler om alt muligt andet end det tråden oprindelig handlede om.

            Men sportsdirektøren, træneren, det evt dårlige forsvar er så vigtige og centrale emner, at det er svært at holde det ude af et et hvert aspekt af, hvad vi diskuterer.

            Så jeg har svært ved at se, hvordan man skal undgå at bringe det på banen. Jeg ville påstå at debatten lynhurtigt ville dø ud hvis man helt stringent holdt sig til det givne emne, lad os sige: Festersen er god. Hvad kan man sige til det? Ja. Og hvad så mere?

            Men jeg er helt obs på de irritationer, der kan opstå herinde. Jeg synes bare, at du og andre måske gør det værre, end det reelt er.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              OB er en helhed, så jeg ser altså ikke det store problem i at diskutere de enkelte elementer, der f.eks kan gøre Festersens gode arbejde nærmest omsonst.

              Der er afstikkere i alle debatter, der er ingen debat, der holder sig 100 procent til emnet, men jeg vil da godt medgive, det kan være drøjt at komme igennem 20-40 siders debat hvis halvdelen handler om alt muligt andet end det tråden oprindelig handlede om.

              Men sportsdirektøren, træneren, det evt dårlige forsvar er så vigtige og centrale emner, at det er svært at holde det ude af et et hvert aspekt af, hvad vi diskuterer.

              Så jeg har svært ved at se, hvordan man skal undgå at bringe det på banen. Jeg ville påstå at debatten lynhurtigt ville dø ud hvis man helt stringent holdt sig til det givne emne, lad os sige: Festersen er god. Hvad kan man sige til det? Ja. Og hvad så mere?

              Men jeg er helt obs på de irritationer, der kan opstå herinde. Jeg synes bare, at du og andre måske gør det værre, end det reelt er.

              MvH ChrisOB
              Især til den sidste linje...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Der er kun én nedrykker og det er ikke os.
                det gjorde ondt igår, men sæsonen er lang og folk har for høje forventninger for hurtigt - så gør det kun endnu mere ondt.

                denne sæson er omstilling og jeg har selv accepterer det, men ville selvfølgelig ønske bedre dage. Mon ikke det kommer med kontinuitet. Se AaB's hold. Det efterhånden flere års kontinuitet. Vi har haft et par mdr.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja, et sted hvor folk i alle aldre kommer for at give deres mening til kende, snakke om den og andres, rose og kritisere, opføre sig voksent og barnligt, sagligt og usagligt, være vred eller glad... Hvilket vil sige det følger resten af samfundet ret godt... Så der er ikke nogen der bør gøre noget anderledes, eller stoppe med noget...

                  Jeg ser ingen professionelle brokkere, ej heller professionelle indbyggere i La La Drømmeland, men mennesker der bare er som de er, og så kan jeg involvere mig eller ej, lade mig provokere eller ej, ignorere eller ej... Nogen er hurtige til at se sort, nogen er hurtige til at se lyserødt, og så er der nogen der er hurtige til at mene at andre ser sort/lyserødt ;-)

                  Fæles for det hele er at man ikke kan sige hvad der er rigtig eller bedst, og hvad andre derfor bør gøre, eller ikke bør gøre...
                  Jeg siger heller ikke at man ikke MÅ gøre det... blot at det har indflydelse på andres lyst til debatten i særdeleshed, og fodbold generelt i mindre grad...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    OB er en helhed, så jeg ser altså ikke det store problem i at diskutere de enkelte elementer, der f.eks kan gøre Festersens gode arbejde nærmest omsonst.

                    Der er afstikkere i alle debatter, der er ingen debat, der holder sig 100 procent til emnet, men jeg vil da godt medgive, det kan være drøjt at komme igennem 20-40 siders debat hvis halvdelen handler om alt muligt andet end det tråden oprindelig handlede om.

                    Men sportsdirektøren, træneren, det evt dårlige forsvar er så vigtige og centrale emner, at det er svært at holde det ude af et et hvert aspekt af, hvad vi diskuterer.
                    Det er heller ikke det jeg efterspørger. Jeg spørger, om man måske bare engang i mellem kunne lade være med at dreje/tvinge enhver debat hen på ens "prygelknabe", og lade folk have et smil på... også selvom man måske synes at der er meget andet galt, som folk skulle være sure over. Bare engang i mellem. Lade nogen være "lalleglade" over at noget er gået godt, uden at skulle ind og sikre sig at få pillet humøret ud af dem øjeblikkeligt, så de kommer ned på samme gråvejrsstadie som dem selv... Bare engang i mellem... ,o)

                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Så jeg har svært ved at se, hvordan man skal undgå at bringe det på banen. Jeg ville påstå at debatten lynhurtigt ville dø ud hvis man helt stringent holdt sig til det givne emne, lad os sige: Festersen er god. Hvad kan man sige til det? Ja. Og hvad så mere?
                    Så lad den dø ud... hvis et emne ikke er interessant, forsvinder det. Man BEHØVER ikke gøre det til en debat om sportsdirektøren, som alle de andre grene af trådene...

                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Men jeg er helt obs på de irritationer, der kan opstå herinde. Jeg synes bare, at du og andre måske gør det værre, end det reelt er.

                    MvH ChrisOB
                    Hvis det bare var en "fornemmelse" jeg havde i maven, kunne du have ret. Det er det ikke. Faktuelt er der mennesker der bliver væk fra debatten, fordi alt skal gøres gråt og trist, uanset emne... og det synes jeg da personligt er træls. Jo flere der deltager, jo sjovere debat...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      #70
                      Og så vil jeg da gerne lige sige, at det ikke var mig der bragte emnet "brokkehoveder" på bane... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Hvis det bare var en "fornemmelse" jeg havde i maven, kunne du have ret. Det er det ikke. Faktuelt er der mennesker der bliver væk fra debatten, fordi alt skal gøres gråt og trist, uanset emne... og det synes jeg da personligt er træls. Jo flere der deltager, jo sjovere debat...
                        Ja, jeg er en af dem der kan finde på at blive væk. Har vi tabt en kamp, så holder jeg mig typisk væk fra forum i hvert fald et par dage, pga den meget negative stemning. I dag er en undtagelse fordi der er et transfervindue der snart lukker.
                        Om min deltagelse i debatten er med til at gøre den sjovere skal jeg dog lade være usagt

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Jeg siger heller ikke at man ikke MÅ gøre det... blot at det har indflydelse på andres lyst til debatten i særdeleshed, og fodbold generelt i mindre grad...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Det er jeg med på, min pointe er bare at det ligesom hænger i luften, at der er en rigtig stemning for forum, og en forkert stemning... den luft har også nogle gange holdt folk væk fra at debattere, ligesom den "negative" har, eller hvis folk ikke gider debattere Lindegaard mere overhovedet, fordi det "lyserøde" univers nævner ham på daglig basis...

                          Og hvem ved, måske deltager flere grundet den "sorte" debat... ;-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det er jeg med på, min pointe er bare at det ligesom hænger i luften, at der er en rigtig stemning for forum, og en forkert stemning... den luft har også nogle gange holdt folk væk fra at debattere, ligesom den "negative" har, eller hvis folk ikke gider debattere Lindegaard mere overhovedet, fordi det "lyserøde" univers nævner ham på daglig basis...

                            Og hvem ved, måske deltager flere grundet den "sorte" debat... ;-)
                            Det har jeg ALDRIG hørt før, fra nogen, hverken herinde eller i det virkelige liv... har du, eller griber du bare efter halmstrå nu? ,o)

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Det har jeg ALDRIG hørt før, fra nogen, hverken herinde eller i det virkelige liv... har du, eller griber du bare efter halmstrå nu? ,o)

                              Mvh

                              MaxHH
                              At folk hopper med på vognen, fordi de har fundet andre med fælles følelser..? Ja det har jeg da oplevet, selvfølgelig...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                At folk hopper med på vognen, fordi de har fundet andre med fælles følelser..? Ja det har jeg da oplevet, selvfølgelig...
                                At folk bliver væk, fordi de er trætte at nogen gerne så Lindegaard blive hentet... f.eks...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X