Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg synes 3 millioner er en del, og jeg synes også dels han er hentet som erstatning for salget af Spelmann...
    At der slet ikke og overhovedet er handlet det mindste til det centrale forsvar, det nægter jeg og tro på er økonomiens skyld...
    Skal lige forstå logikken....: Hvis vi har råd til at give 3 millioner, har vi råd til at bruge 3 millioner mere? Eller hvordan mener du?

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Skal lige forstå logikken....: Hvis vi har råd til at give 3 millioner, har vi råd til at bruge 3 millioner mere? Eller hvordan mener du?

      Mvh

      MaxHH
      Nej, så er logikken at vi ikke er så svage, som det oftest er gjort til...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nej, så er logikken at vi ikke er så svage, som det oftest er gjort til...
        Jeg er nok lidt sløv i dag, men det giver ingen mening inde i mit hoved. Med mindre du mener at fordi vi brugte 3 mille på Festersen, bør de transferindtægter der er kommet ind siden være likvide, da vi ikke ville have købt Festersen hvis der var huller der skulle fyldes først...?

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Jeg er nok lidt sløv i dag, men det giver ingen mening inde i mit hoved. Med mindre du mener at fordi vi brugte 3 mille på Festersen, bør de transferindtægter der er kommet ind siden være likvide, da vi ikke ville have købt Festersen hvis der var huller der skulle fyldes først...?

          Mvh

          MaxHH
          Det er blot eksempler på hvorfor jeg ikke mener situationen er som: "Alt indikerer at vi reelt ikke har specielt mange penge" eller "En ting er sikker, vi har ikke økonomi til at udkonkurrere ret mange klubber i DK" Som du skrev sidste gang...

          Mht. det andet, så ved jeg ikke om pengene for salget af KL kommer fordelt over de næste 8000 måneder, eller om de kom på én gang, og derfor måske kunne være til rådighed nu...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det er blot eksempler på hvorfor jeg ikke mener situationen er som: "Alt indikerer at vi reelt ikke har specielt mange penge" eller "En ting er sikker, vi har ikke økonomi til at udkonkurrere ret mange klubber i DK" Som du skrev sidste gang...

            Mht. det andet, så ved jeg ikke om pengene for salget af KL kommer fordelt over de næste 8000 måneder, eller om de kom på én gang, og derfor måske kunne være til rådighed nu...
            Ok. Jeg er ikke voldsomt imponeret over 3 mille, men hvis det indikerer "storklub" for dig, så er det fint. Det var i hvert fald et godt køb, som vi bliver rigtigt glade for. Og kom så med den forsvarer... (som minimum)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Ok. Jeg er ikke voldsomt imponeret over 3 mille, men hvis det indikerer "storklub" for dig, så er det fint. Det var i hvert fald et godt køb, som vi bliver rigtigt glade for. Og kom så med den forsvarer... (som minimum)

              Mvh

              MaxHH
              Som du også udmærket godt kan se, skrev jeg jo ikke kun Festersen som eksempel, men en række af eksempler, der så samlet giver mig et indtryk... Jeg tror det er det største beløb vi har betalt i transfer sum i ret lang tid efterhånden, og så igen, lagt sammen med alt det andet, så holder fattigmands-visen ikke helt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Som du også udmærket godt kan se, skrev jeg jo ikke kun Festersen som eksempel, men en række af eksempler, der så samlet giver mig et indtryk... Jeg tror det er det største beløb vi har betalt i transfer sum i ret lang tid efterhånden, og så igen, lagt sammen med alt det andet, så holder fattigmands-visen ikke helt...
                Lad os se... jeg tror vi går ud med endnu et underskud... hvad tror du?

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Lad os se... jeg tror vi går ud med endnu et underskud... hvad tror du?

                  Mvh

                  MaxHH
                  Det gør vi sikkert... ligesom flertallet af de andre klubber gør det...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...odstander-mal/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      vil du skifte Kent ud? eller bare tilføje Ove der kan styre defenssiven?
                      Nu når pulsen har lagt sig, så ingen af delene. Men i hvert fald det sidste. Er ramt på stoltheden over det nederlag. Alt var galt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Nu når pulsen har lagt sig, så ingen af delene. Men i hvert fald det sidste. Er ramt på stoltheden over det nederlag. Alt var galt.

                        MvT
                        Det kan vi hurtigt blive enige om.....alt var galt.
                        for en gangs skyld vil jeg hellere fyre holdet end træneren......Kent ramte ved siden af i går men tror stadig på ham.
                        især hvis elles han får et ordenligt materiale stillet til rådighed.

                        Comment


                          Endelig ved en computer...
                          Det sker at et hold rammer den specielt gode dag samtidig med at det andet rammer en specielt dårlig dag. Det var det, der skete. Men det udstillede også holdets mangler - og Kents. Lasse N. skulle have startet inde indtil Kent og Jesper - nu med fart på - finder den rette til CF. Jeg mener også det er nødvendigt med en forstærkning på midtbanen - en ala Spellman.
                          Jeg er helt tryg ved Lund - Kirke er stadig for ustabil men skal stadig have chancen.
                          Diarra SKAL væk. Måkse har han fået spilletid i håb om at han ville lave noget så en eller anden klub vil købe ham.
                          Azer har heller ikke niveauet.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ha jeg må sgu, undskyld, le. Tore var sgu heller ikke acceptabel kvalitet. Sammen med AMC var han del af et forsvar der lukkede 61 mål ind på ét år. Det kan godt ske, han er bedre end Jonasson, men som han præsterede i OB, så var han ikke bedre. Det var ikke underligt Tore røg. Måske kun for dig. Og nogle få andre.

                            MvH ChrisOB
                            Tore Reginiussen, anfører i Rosenborg:
                            http://www.bold.dk/nyt/selvsikker-mi...-at-holde-nede

                            Mon ikke det - trods alt - borger for acceptabel kvalitet som OB kunne have brugt? Det vil jeg ihvertfald mene.

                            Comment


                              Var ærgerlig over det gik som det gik med Tore, en træls skade og for ustabile præstationer kostede, men jeg er stadig overbevist om det kunne have blevet rigtig godt, men tålmodighed havde vi ikke mest af, og Tore måske heller ikke...

                              Han startede rigtig godt, men tror den manglende sommerpause fik taget på ham som sæsonen skred frem, og det dalede for ham mere eller mindre den resterende tid han var her...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X