Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Truppen til i morgen

    http://www.bold.dk/nyt/kent-nielsen-...l-kamp-mod-aab

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      så diarra og lasse begge klar igen - spændende hvem af dem der starter

      Comment


        #33
        Lado ude af truppen - AK inde.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          så diarra og lasse begge klar igen - spændende hvem af dem der starter
          Jeg håber på Lasse

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Lado ude af truppen - AK inde.
            Lado har vist også været ringe i alt hvad han har spillet i den stribede trøje det sidste stykke tid. Om det så har været træning, reservekampe eller indhop i superligaen. Han skal bare væk. Og det kan kun gå for langsomt

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lado har vist også været ringe i alt hvad han har spillet i den stribede trøje det sidste stykke tid. Om det så har været træning, reservekampe eller indhop i superligaen. Han skal bare væk. Og det kan kun gå for langsomt
              Man må sige, at han er faldet helt igennem - desværre.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg håber på Lasse
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Jeg håber på Diarra.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg håber på Lasse
                    ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Jeg håber på Diarra.

                      +1
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
                        Det ville være fint at se Diarra på dm, men som cf håber jeg på den kæmpstærke viking, så lad os fejre mandag "The Return of the red baron".
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ganske enig - syntes diarra så fpr "let" ud - mangler altså noget fysik og så har en en tendens til at tage på skovture....
                          Han mangler noget taktisk forståelse, som gør at han kommer til at se meget usikker ud i flere situationer. Men hans afleveringer i RFC kampen var de bedste i hele 4-back-kæden. Hårde og præcise. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg vil håbe på. Man får to meget forskellige forsvar, når der skal vælges mellem Lasse og Diarra. Ingen af dem er jo ret beset gode nok - så jeg håber virkelig at JH får signet i meget solid CF´er den næste uges tid!

                          Comment


                            #43
                            Jeg håber Lasse Nielsen får pladsen i midterforsvaret, men jeg kunne godt tænke mig at se Diarra på midten istedet for Ari.

                            Ari har sgu været dårlig med sine afleveringer i sæsonen, her tror jeg Diarra er en langt bedre spilfordeler med hans hårde og altid præcise afleveringer.

                            Comment


                              #44
                              http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

                              hm..ligner AaB i stærkeste opstilling, muligvis kan Risgaard ikke holde hele kampen, men det er stadigvæk en grim mundfuld på deres hjemmebane. 1 point ligner et godt resultat.

                              Comment


                                #45
                                Würtz er klar igen, Augu er skadet.

                                http://www.bold.dk/nyt/wuertz-og-kas...ilbage-for-aab

                                Jeg håber virkelig at Kent prøver en ny start 11'er i mod AaB, min drømmeopstilling ville være følgende:

                                Lund-Haddi-Lasse-Kirke
                                Falk-Diarra-Makrini-Emil
                                Zohore-Festersen

                                Comment

                                Working...
                                X