MvT .............. Føler mig lidt dum hvis jeg lige har overset en joke.
Der var et sejlivet rygte på forum i en periode, som gik på at vi havde en spiller ved navn Timmi... nogen påstod ovenikøbet at de havde set ham, men det var vist lidt som med den afskyelige snemand... ,o)
Netop hjemvendt fra stadion. Var sgu en omgang møg at se på. Spillerne virkede uinteresseret. Ingen fight. Satte dem slet ikke under pres eller deres målmand under pres. Nå men en sejr er en sejr. Og vi er videre
Tankevækkende, at TPI kun træner 3 gange om ugen. Man kan træne for lidt, men mon ikke også man kan træne for meget?
Det tror jeg så sjældent er tilfældet for professionelle fodboldspillere. Når man ser på, hvor meget andre elitesportsfolk træner, for meget få penge, er det næsten en joke at se, hvor lidt en professionel fodboldspiller reelt "arbejder" på ugebasis. Spillerne ned i Ådalen bliver bestemt heller ikke slidt op på træningsbanen eller i styrkerummet, og jeg tror heller ikke, at der bruges forfærdeligt mange timer ugentligt, månedligt på at pleje sponsorere og samarbejdsklubber uden for træningstimerne, som man har stor fokus på mange andre steder.
Comment