Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning tirsdag d. 18. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning tirsdag d. 18. august

    Korteste træningsrapport fra undertegnede "ever" :o)

    Mødte op 10.15 - træningen var begyndt kl. 9.30 fandt jeg ud af og sluttede 10.30 :o( Der er jo 2. reserveholdskamp i dag.

    Momo lavede øvelser med fys. Det så fornuftigt ud. Men lyskeskader er jo noget skidt.

    Fedt at se AK i Ådalen igen! Han og Falk lavede afslutninger på Tørnes. 1-2 mellem to attrapspillere. Falk så helt fit ud igen - scorede på de fleste men det var så også fra ca. 11. m.-pletten hver gang, så Tørnes jublede højt når han reddede. AKs højreben ser rigtig godt ud. Hans venstre ser lidt svagt ud - jeg har aldrig forstået at ærgerrige fodboldspillere på højeste niveau ikke træner det venstreben op til noget bedre. Men det er nok bare mig....

    JH kiggede træning - han så meget rolig ud :o)

    Resten - og det var ikke mange: Ari, Emil, Lund, Kirke, Zohore, Fester, Makrini (kan ikke huske flere - men jeg synes, at der var en mere og det var ikke Lasse Nielsen), lavede pres/afleverings-øvelse med Kent Nielsen.

    Vigtigste iagttagelser: Falk ser fit ud igen - pyha + AK scorer på alt med det højreben ;o)

    #2
    Tak
    Så ud fra hvad du kunne se var Lasse ikke med i træningen?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tak
      Så ud fra hvad du kunne se var Lasse ikke med i træningen?
      Måske skal han spille reserveholdskamp - de var alle ikke med!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Måske skal han spille reserveholdskamp - de var alle ikke med!
        Det skal han ikke nej. Det laveste spiller nummer i den trup er 11

        Comment


          #5
          Skal ak ikke spille med? Han har vel brug for kamp

          Comment


            #6
            Ved jeg ikke - kan han næsten nå til KBH til kl. 13, når han står i shorts i Ådalen kl. 10.30?

            Comment

            Working...
            X