Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-rfc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Meget, meget enig.
    Jeg savner Lasse Nielsen. Var han skadet? Eller kan Kent ikke lide hans navn?
    Det var skrækkelig for mig at se Momo mod denne fysisk stærke angribere...
    Jeg synes faktisk Momo gjorde det ok. Han vandt en del dueller, også mod stærkere og højere spillere. Jeg så ham meget gerne prøvet på den defensive midtbane. Han er langt mere afleveringsstærk end Ari.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes faktisk Momo gjorde det ok. Han vandt en del dueller, også mod stærkere og højere spillere. Jeg så ham meget gerne prøvet på den defensive midtbane. Han er langt mere afleveringsstærk end Ari.

      er 100 % enig
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes faktisk Momo gjorde det ok. Han vandt en del dueller, også mod stærkere og højere spillere. Jeg så ham meget gerne prøvet på den defensive midtbane. Han er langt mere afleveringsstærk end Ari.
        Enig. Men jeg ser ham ikke i cf. Synes han har ikke fysis at spille mod sådan stærke angribere.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg synes faktisk Momo gjorde det ok. Han vandt en del dueller, også mod stærkere og højere spillere. Jeg så ham meget gerne prøvet på den defensive midtbane. Han er langt mere afleveringsstærk end Ari.

          Comment


            #35
            Min sidemand og jeg havde helt klart Diarra som MoM. Synes at han gjorde det super. Og så (som set de få gange han har fået chancen) skiller han sig altså rigtig godt af med bolden. Han er altså god mand-mod-mand og pænt boldsikker. I går får han altså også sat hovedet på nogle pænt giftige bolde (host-host Kasper Larsen…).
            Jeg forstår ikke, at han ikke har fået flere chancer. Og jeg forstår SLET ikke, at en spiller som har været anføre på næsten samtlige PSG ungdomshold (mener jeg at der blev skrevet om ham i sin tid..) på DEN CENTRALE/DEFENSIVE MIDTBANE er udset som forsvarsspiller i OB?!
            Han ville sgu da være guld værd inde ved siden af Makrini. Så kommer man godt nok til at mangle Skulason's frispark - men han får jo næsten aldrig lov til at sparke alligevel - selvom han vist scorede mange frisparksmål i hans tidligere klub…?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
              Min sidemand og jeg havde helt klart Diarra som MoM. Synes at han gjorde det super. Og så (som set de få gange han har fået chancen) skiller han sig altså rigtig godt af med bolden. Han er altså god mand-mod-mand og pænt boldsikker. I går får han altså også sat hovedet på nogle pænt giftige bolde (host-host Kasper Larsen…).
              Jeg forstår ikke, at han ikke har fået flere chancer. Og jeg forstår SLET ikke, at en spiller som har været anføre på næsten samtlige PSG ungdomshold (mener jeg at der blev skrevet om ham i sin tid..) på DEN CENTRALE/DEFENSIVE MIDTBANE er udset som forsvarsspiller i OB?!
              Han ville sgu da være guld værd inde ved siden af Makrini. Så kommer man godt nok til at mangle Skulason's frispark - men han får jo næsten aldrig lov til at sparke alligevel - selvom han vist scorede mange frisparksmål i hans tidligere klub…?
              Man kunne jo sætte Ari ned på vb...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Man kunne jo sætte Ari ned på vb...
                Det mener jeg bare, at man har prøvet - uden den store effekt/success…?
                På den anden side; Lazio havde vel også kun Mihajlovic på banen, for at kunne score på frispark!!! ;o)

                Comment

                Working...
                X