Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

JH får alle tæsk for de "forfejlede" køb de sidste vinduer. Jeg er ikke ekspert i OBs / fodboldklubbers ansvarsfordeling, når det drejer sig om spillerkøb. Derfor kaster jeg lige et spørgsmål op i luften: når der hentes en spiller bygger det så på scoutinputs, trænerholdning, sportsdirektør og bestyrelse (krav til max. brug af penge i et givent vindue etc.?) - eller er det mere sportsdirektøren som dikterer, hvad der skal købes.

På mig virker det som om at JH får alle møgfald i øjeblikket - er det måske mere komplekst end som så?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      JH får alle tæsk for de "forfejlede" køb de sidste vinduer. Jeg er ikke ekspert i OBs / fodboldklubbers ansvarsfordeling, når det drejer sig om spillerkøb. Derfor kaster jeg lige et spørgsmål op i luften: når der hentes en spiller bygger det så på scoutinputs, trænerholdning, sportsdirektør og bestyrelse (krav til max. brug af penge i et givent vindue etc.?) - eller er det mere sportsdirektøren som dikterer, hvad der skal købes.

På mig virker det som om at JH får alle møgfald i øjeblikket - er det måske mere komplekst end som så?
      det er det da helt sikkert - det vil jeg da håbe.

Men ligesom det er trænerens ansvar når holdet ikke præstere - og derfor træneren der evt. mister sit job - selv om det er ledelsens der har solgt ud af profilerne uden rigtigt at erstatte dem - bare se på EFB. Det er det samme her - JHs ansvar og så er det jo ham man går efter. Selv om han nok blev stillet en opgave med at reducere vores forbrug - og derfor har shoppet på de billigere rækker.
      Der blev jo også sparet på scouts - det har vi så fået tilbage nu - og man kan da håbe og tro at det er det vi begynder at se nu. For syntes da det er nogle bedre signinger JH har hevet i land i denne sæson.
      Der er bare meget der endnu skal ryddes op i.

Comment

Du kan være sikker på, at JH og Kent er et team i det her. Jeg tror vi vil se både indkøb direkte til startopstillingen (Lund og Makrini) og udviklingsspillere - især af en type vi ikke selv har på U21 og U20.
        Jeg har en fornemmelse af, at Kent ser muligheder i Diarra. Jeg mener nu stadig, der er noget langt endnu.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Working...
        X