Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu har vi tabt. Ville det ikke være en god idé for dem der ikke kan li usaglig (frustration) at holde sig væk de næste 24 timer, til folk er kølet lidt ned?

Brok over brok giver ikke mindre brok. Men dobbelt så meget brok.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      det er jo det jeg mener....Tørnes' rekord i den finske liga bliver igen og igen hevet frem som et eller andet "kvalitets" stempel - det mener jeg på ingen måde det er.
      Det var så ikke lige det jeg fik ud af dit indlæg, men fair nok. Tørnes skal vurderes på sine præstationer - uanset om det er i OB, Finalnd eller Brøndby.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Nu har vi tabt. Ville det ikke være en god idé for dem der ikke kan li usaglig (frustration) at holde sig væk de næste 24 timer, til folk er kølet lidt ned?

MvH ChrisOB

Ja eller omvendt ikke?

Comment

MvH ChrisOB
          OK: "Vær enig med mig eller hold dig væk". Er det ikke dig, der mange ´gange har slået til lyd for, at det her er et debatforum, hvor der skal være plads til at være kritisk? Så virker det utrolig dobbeltmoralsk at spille 'brok over brok'-kortet.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Hvad har det med sagen at gøre? Du siger at du læser dine indlæg igennem, og bruger finere ord og vendinger for at lyde klogere, det har du vidst glemt der.

Der er en der beklager sig for at sige det mildt, over at jeg kritisere Tørnæs, og siger det er derfor at han ikke kommer på forum, på trods af at han lige har logget ind for at brokke sig. Så spørg jeg, om han så slukkede sit fjernsyn da kommentatorene kom med den samme kritik.

Hvad skal din kommentar til for?
            Din kritik af Tørnes er skudt helt ved siden af. Hans debut kan bedst af alt sammenlignes med Magnus Pedersen's men jeg ser ikke din hårde kritik af denne..??
            Last edited by Z.A.E; 16-08-2015, 19:34.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
              Din kritik af Tørnes er skudt helt ved siden af. Hans debut kan bedst af alt sammenlignes med Magnus Pedersen's men jeg ikke din hårde kritik af denne..??
              Så skriv det istedet for det andet. Min kritik kom 10 sekunder efter målet, derfor var den som den var, jeg var sindssyg ked af det og rasende, nu synes jeg også i har kørt nok i det.

Comment

Hvad har det med sagen at gøre? Du siger at du læser dine indlæg igennem, og bruger finere ord og vendinger for at lyde klogere, det har du vidst glemt der.

Der er en der beklager sig for at sige det mildt, over at jeg kritisere Tørnæs, og siger det er derfor at han ikke kommer på forum, på trods af at han lige har logget ind for at brokke sig. Så spørg jeg, om han så slukkede sit fjernsyn da kommentatorene kom med den samme kritik.

Hvad skal din kommentar til for?
                Tørnes debut kan i bedste fald sammenlignes med Magnus Perdersen's... Og self. er han uden skyld i det afgørende mål!

Comment

Så skriv det istedet for det andet. Min kritik kom 10 sekunder efter målet, derfor var den som den var, jeg var sindssyg ked af det og rasende, nu synes jeg også i har kørt nok i det.
                  Nå ja klart... Så er man self. undskyldt...

Comment

MvH ChrisOB

Comment

Nå ja klart... Så er man self. undskyldt...
                      I bliver ved med at køre i det, så troede jeg at en forklaring vil stoppe jer, det gjorde det åbenbart ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        OK: "Vær enig med mig eller hold dig væk". Er det ikke dig, der mange ´gange har slået til lyd for, at det her er et debatforum, hvor der skal være plads til at være kritisk? Så virker det utrolig dobbeltmoralsk at spille 'brok over brok'-kortet.
                        På hvilken måde er mit forslag "vær enig med mig eller hold dig væk?" Jeg tænkte bare at de første 24 timer efter et nederlag ikke plejer at være det mest saglige paradis.

Jeg kunne da også vende den om. Hvis man er frustreret over et nederlag så skal man nok også overveje om det er en god idé at holde sig væk indtil ens humør er faldet ned.

Det var ikke ment som en diktering.

MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                          Ja eller omvendt ikke?
                          Ja selvfølgelig.

MvH ChrisOB

Comment

Pis at vi taber idag, ny målmand, nyt midterforsvar, er måske en forklaring andre vil sige dårlig indkøb.
                            Jeg synes ellers at både Makrini og Ari havde godt fat på midten idag. Men vi skal ha stabiliseret forsvaret og den defensive del.
                            Vi spiller lidt for naivt på vores back. Kirke blev ofte fanget, og Johnny Thomsen boltrede sig lidt for meget og med mange indlæg til følge.
                            Kenneth Zohore så meget tung ud i 1. Halvleg, men var lidt mere i drev i 2. Halvleg.
                            Men hvorfor skulle Lado ind?? Vi spillede høje bolde så her ville Kryger måske have været bedre.
                            Jeg har skrevet det før, og gentager gerne, vi er på vej, der kommer nogle bump, idag var det et bump. Kom igen, videre

Comment

Det var så ikke lige det jeg fik ud af dit indlæg, men fair nok. Tørnes skal vurderes på sine præstationer - uanset om det er i OB, Finalnd eller Brøndby.
                              ok - vi kan åbenbart ikke læse hinandens indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Come on... en bruger der ellers gerne holder sig væk, skal lige ind 5. min. efter en tabt kamp og starte drama...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X