Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen til FC Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Selvfølgelig har de ikke taget fejl af de to. Vil medgive, at det er en overraskende transfer, men... De ville kunne lave den nødvendige skelnen selv med en wikipedia søgning, og med alt det video materiale etc. der er tilgængeligt i dag, så er det altså en kende for søgt.
    Nu var indlægget, som sådan, ikke ment så bogstaveligt, som du får det til at fremstå. Jeg ved godt, at de nok ikke har taget fejl imellem Daniel Høegh og Kasper Larsen. Det var mere for at illustrere det, som jeg synes, er på grænsen til det lidt absurde; nemlig at Kasper Larsen efter 2 år med tvivlsomme præstationer og massiv ustabilitet lige pludselig skulle være god nok til at blive solgt til udlandet. Ikke ret meget indikerede dette. Synes jeg.

    Og derfor lancerede jeg min "teori", som nok lige skal tages med et gran salt, mere end det skal tages fuldstændigt bogstaveligt. Som du gør.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment

    Working...
    X