Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tørnæs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Flyttet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Jeg mindes, at "vi" havde en snak herinde for et par sæsoner siden ang. tidspunkt, hvorpå en ny spiller skal være registeret hos DBU for at kunne være spilleberettiget i den kommende spillerunde (i dette tilfælde nu i weekenden). Var der noget med, at den deadline hed fredag-agtigt?
      (det kan også ske, jeg bare husker forkert).

      Hvad har OB i ungdomsrækkerne af målmænd, der evt. kunne være reservekeeper på søndag?
      Ja der var jo en sag i sidste sæson med antipas hos Hobro mod netop OB. DBU havde erklæret, at der var deadline fredag eftermiddag, og deres handel gik først igennem lørdag, men fordi de nåede at indberette det og papirarbejdet gik igennem, så måtte han gerne spille. DBU mente det åbenbart mere som "guideline", så JH kan trække spændingen helt til det sidste.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...protest-afvist

      I øvrigt spillede FCK da vidst også med Adi før han fik arbejdstilladelsen godkendt. Og det fik ikke de store konsekvenser selvom han scorede, hvis jeg husker rigtigt.

      Comment




        http://www.fyens.dk/sport/Ny-maalman...rtikel/2763522

        Comment


          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Vil gerne se længden på den kontrakt før jeg udtaler mig yderligere men vi skal spille om 4 dage så noget skal der ske.
            Håber på en kort kontrakt som reserve for Jesper Hansen fra Evian der tegnes lige før vinduet lukker ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Tørnæs. Tja. Ok med mig at han hat være i Brøndby, men er han god nok til os - jeg mener, meget bedre end Toppel.
              Bolden er rund

              Comment


                Måske skulle vi stave hans navn rigtigt nu: Tørnes

                Comment


                  Så mangler vi bare lige en kontrakt med en 2-3 klasser bedre keeper og udlejning af Radza til 1 div ( så han får noget erfaring)
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Vil gerne se længden på den kontrakt før jeg udtaler mig yderligere men vi skal spille om 4 dage så noget skal der ske.
                    Håber på en kort kontrakt som reserve for Jesper Hansen fra Evian der tegnes lige før vinduet lukker ...
                    Enig
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                      Tørnæs. Tja. Ok med mig at han hat være i Brøndby, men er han god nok til os - jeg mener, meget bedre end Toppel.
                      Imo er Toppel bedre
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Og endnu ikke et ord om kontrakt med TørnEs på ob.dk - det er da for dårligt, ikke.

                        Men måske kan der være brug for hemmeligholdelse af kontraktens længde i forbindelse med kontrakt med førstemålmand....
                        På den anden side, når vi kan læse det i aviser.
                        Bolden er rund

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                          Og endnu ikke et ord om kontrakt med TørnEs på ob.dk - det er da for dårligt, ikke.

                          Men måske kan der være brug for hemmeligholdelse af kontraktens længde i forbindelse med kontrakt med førstemålmand....
                          På den anden side, når vi kan læse det i aviser.
                          Fyens.dk skriver jo, at han mangler at gennemgå lægetjek. Det offentliggøres jo aldrig før det er på plads.

                          Comment


                            PINLIGT, OB!! Hvorfor smide kulturmanden og udmærkede Toppel på porten til gengæld for en latterligt ringe Brøndbymand? Når man alligevel ikke har råd eller kan få fat i en ordentligt målmand, kan man da lige så godt beholde den rigtige klubmand.

                            Tørnes er ELENDIG med elendig på og endnu mere elendig lagt oven på. FØJ! Han kommer til at konkurrere med Martin S. Jensen og Ulrik Lind om at være den ringeste målmand i OB's historie i det nye årtusinde. Og så er jeg ligeglad med, at han er hentet som en nødløsning.

                            Helt 100 alvorligt: Lars Høgh ville være bedre at have på kassen nu - 15 år efter hans pension - end Michael Tørnes.
                            Last edited by StateTrooper; 13-08-2015, 12:07.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              PINLIGT, OB!! Hvorfor smide kulturmanden og udmærkede Toppel på porten til gengæld for en latterligt ringe Brøndbymand? Når man alligevel ikke har råd eller kan få fat i en ordentligt målmand, kan man da lige så godt beholde den rigtige klubmand.

                              Tørnes er ELENDIG med elendig på og endnu mere elendig lagt oven på. FØJ!
                              Hold nu op, ingen havde da regnet med at MF ville gå i stykker vel. Jeezz...
                              Er da overhovedet ikke i tvivl om at MT var blevet tilbudt en bedre aftale hvis det lå i kortene at han skulle være nr. 2, men det ville man jo have Razda til at være, eller en der skulle komme ind sidst i vinduet. Nu er Tøsne hentet fordi vi ikke med så kort varsel kan finde den nye 1. keeper.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Vil gerne se længden på den kontrakt før jeg udtaler mig yderligere men vi skal spille om 4 dage så noget skal der ske.
                                Håber på en kort kontrakt som reserve for Jesper Hansen fra Evian der tegnes lige før vinduet lukker ...
                                helt enig - er det en ½ årlig kontrakt så lever jeg med det....er det 3-4 år så bliver jeg godt nok skuffet.

                                Håber på mere, men som lap nu og her.....ok

                                Comment

                                Working...
                                X