Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ballade er vel at stramme den lige rigeligt, men kan da godt forstå hvis fanklubben undrer sig over at tildeler Kadrii “ vores” nummer uden der har været en dialog omkring det. Igen et bevis på at OB ikke er interesserede i at inddrage os fans i noget som helst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ballade er vel at stramme den lige rigeligt, men kan da godt forstå hvis fanklubben undrer sig over at tildeler Kadrii “ vores” nummer uden der har været en dialog omkring det. Igen et bevis på at OB ikke er interesserede i at inddrage os fans i noget som helst.
Men enig. På det område lærer de det bare aldrig. De laver samme fejl gang på gang på gang... Måske klubbens SLO Morten der lige burde have smidt dem en mail som orientering. Jeg kan ikke hidse mig op over det personligt men forstår godt den generelle problematik
Comment
-
Man skal nok være mere end almindelig sensitiv, hvis det kan bringe ens pis i kog, og jeg ser heller ikke nogen for alvor være sure over det, signalet er bare lidt ærgerligt. Det kommer bare til at ligne endnu et eksempel, hvor OB igen gør noget henover hovedet på fansene, og som får det til at ligne, at de ikke regne fansenes mening for noget særligt. Og det kunne så let være undgået. Jeg nægter at tro på, at Brøndby havde gjort det samme, uden lige at henvende sig til deres fans først, og det er nok bare det der er forskellen. Man kunne bare godt ønske lidt mere respekt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægStod det til mig, så havde spillerne i kamptruppen numrene fra 1 til 14 med nr1 til målmanden, 2 til højre back osv. Alternativt har truppen numrene fra 1 til 24. Så må fanklubben vælge nummer derefter.
Mvh Lasse
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlægTænkte egentlig lidt på om Bashkim har kultstatus eller om han bare vil blive husket som en god spiller der altid var til rådighed for OB, hva siger i?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlægTænkte egentlig lidt på om Bashkim har kultstatus eller om han bare vil blive husket som en god spiller der altid var til rådighed for OB, hva siger i?
Hvis han er her de næste 3-4 år, er en profil på holdet og er med til at opnå noget rigtigt interessant sportsligt, en pokaltitel tænker jeg som værende det mest realistiske, så synes jeg han er ved at være der. Til den tid vil han så også have ramt en 250-300 kampe, og mange af dem som en af holdets bedste, så er vi nok der, hvor vi kan snakke om ham som en af de største OB-spillere i 10erne og 20erne. Men der mangler lidt synes jeg, især et resultat som vi allesammen vil huske.Last edited by Sheed; 09-02-2021, 17:08.
- Likes 1
Comment
-
Velkommen tilbage til provinsby nr.1 i det kolde nord Bashkim. Folk er lidt pirrelige, specielt her i Odense hvor der ved gud er meget langt imellem snapsene, men hvis du lover at bombe kasser som du plejer, så vælger du for min skyld selv hvilket nr. du skal bære. Lieder burde tildeles nr. 45, som vel svarer til det samlede antal minutter han har spillet for OB, alternativt må han få nr. 0, som angiver antallet af mål. I mine øjne er du en ægte 9er, og bør have nr.9
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Synes faktisk mere at det er en fin gestus overfor fans'ne, da nærmest samtlige fans har bedt om at få Bashkim igen..
Sorry to say - but get over it
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Må sgu være ærlig og sige jeg synes det er noget piveri. Så kan det godt være man er utilfreds med ledelsen osv. men det her er sgu lidt småligt må jeg sige..
Synes faktisk mere at det er en fin gestus overfor fans'ne, da nærmest samtlige fans har bedt om at få Bashkim igen..
Sorry to say - but get over itLast edited by Sheed; 09-02-2021, 18:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det synes jeg er fair at mene, men så er vi vel også enige om, at det er til grin, hvis OBs ledelse "freder" nummeret igen? Så stå bare ved, at der ikke er nogle numre der er fredet, og at det der med at frede nr. 12 til fansene alligevel bare er noget pjat man engang kopierede fra nogle andre klubber fordi at det lød smart.
Comment
Comment