Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

    Jeps nr. 24 var hans første trøje

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Glæder mig til noget mere Kadrii/Jebali magi. Husker vi ikke alle denne kamp for lige over 1 år siden?

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kede-silkeborg

      Tror mange har glemt Kadriis fantastiske teknik og hvad han kan tilføre andet end mål
      Bare alene hans flødefod tror jeg kommer til at gøre os godt ved dødbolde. Men ja. Han er altså ikke ''bare'' en Ronni Schwartz, som sparker hårdt og rammer kassen hver gang. Han kan så mange ting med bolden og det eneste man savner, hvis man tænker tilbage er hans fart fra sin første tid. Den har han mistet, men det er jo selvfølgelig det, der gør at han er aktuel for et hold som OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Bare alene hans flødefod tror jeg kommer til at gøre os godt ved dødbolde. Men ja. Han er altså ikke ''bare'' en Ronni Schwartz, som sparker hårdt og rammer kassen hver gang. Han kan så mange ting med bolden og det eneste man savner, hvis man tænker tilbage er hans fart fra sin første tid. Den har han mistet, men det er jo selvfølgelig det, der gør at han er aktuel for et hold som OB.
        Mener bestemt ikke han har mistet sin fart. Det viste han da til fulde sidst han var her. Og det er immervæk ikke længe siden. Klasse spiller intet mere. Hans vildskab og afslutningsfod bliver vigtig igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Bare alene hans flødefod tror jeg kommer til at gøre os godt ved dødbolde. Men ja. Han er altså ikke ''bare'' en Ronni Schwartz, som sparker hårdt og rammer kassen hver gang. Han kan så mange ting med bolden og det eneste man savner, hvis man tænker tilbage er hans fart fra sin første tid. Den har han mistet, men det er jo selvfølgelig det, der gør at han er aktuel for et hold som OB.
          Ja det har han lidt ja. Det kan være at det taler for at Hylle får lidt tid sammen med ham. Men det er klart at hvis Jebali og Kadrii skal spille sammen ville det være fint med lidt fart på kanterne

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det er nok det store spørgsmål. Vi må håbe at det kun er kampform han mangler. De er jo igang med sæsonen dernede så han burde være fysisk fit. Spørgsmålet er nok hvordan kroppen reagerer på det kolde vejr. Det er alligevel noget af en kontrast
            Krydser da fingre for at han kunne spille en indskifter rolle på søndag
            Hvorfor fik han ophævet? Har der været noget om det? Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke er god nok til den saudiske liga? Hvad kan niveauet være?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

              Hvorfor fik han ophævet? Har der været noget om det? Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke er god nok til den saudiske liga? Hvad kan niveauet være?
              Reglerne blev ændret ift. hvor mange udlændinge, der må registreres til truppen samtidig med at han var skadet. Så satsede de på andre. Og forøvrigt tror jeg ikke nivrauet er så skidt endda. Der render en del spillere rundt, der har gjort sig i betydeligt bedre ligaer end den danske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

                Hvorfor fik han ophævet? Har der været noget om det? Jeg forstår ikke, hvorfor han ikke er god nok til den saudiske liga? Hvad kan niveauet være?
                Der blev vidst indført nogle udlændinge regler i efteråret 2020 hvor der max måtte være 7 stk i en trup. Der valgte de så at hente 4 nye ind der gjorde at de blev alt for mange som ikke kunne registreres. Der trak Kadrii nitten. Jeg tror nu at han er god nok. De valgte bare anderledes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der blev vidst indført nogle udlændinge regler i efteråret 2020 hvor der max måtte være 7 stk i en trup. Der valgte de så at hente 4 nye ind der gjorde at de blev alt for mange som ikke kunne registreres. Der trak Kadrii nitten. Jeg tror nu at han er god nok. De valgte bare anderledes.
                  Var der ikke også noget med at han var skadet i forbindelse med de skulle udtage truppen til sæsonen. Det kan nok også have spillet ind. Ellers er jeg også svært ved at se at han ikke skulle være god nok til et bundhold dernede.
                  Der kan dog selvfølgelig altid være noget med at de har købt en række prominente navne, hvis CV i højere grad end den aktuelle form gør dem mere interessante at have med. Det har man hørt om før.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Var der ikke også noget med at han var skadet i forbindelse med de skulle udtage truppen til sæsonen. Det kan nok også have spillet ind. Ellers er jeg også svært ved at se at han ikke skulle være god nok til et bundhold dernede.
                    Der kan dog selvfølgelig altid være noget med at de har købt en række prominente navne, hvis CV i højere grad end den aktuelle form gør dem mere interessante at have med. Det har man hørt om før.
                    Jo det har du nok ret i at han var. Så det har nok også spillet ind. Jeg tænker vi får historien i dagens diverse artikler når det bliver breaket.
                    Bashkim er altså en succes historie i OB. Vi har tjent 2*10 mill på ham og får ham igen tilbage mens han har lidt gode år tilbage i sig. Håber at 3.gang også er lykkens gang

                    Comment


                      Tæt på nu. Teaser på Twitter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Tæt på nu. Teaser på Twitter.
                        Je glææææææer maj

                        Comment


                          Jaaaaaaaa

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...ur-til-odense/

                          Comment


                            I det kommende halve år har han lånt trøje nummer 12 af fansene, og det ser han som en stor ære.

                            - Det bliver specielt at skulle spille med fansenes nummer, men jeg håber, jeg kan bære det med værdighed og gøre det godt, så det glæder jeg mig virkelig meget til, siger Bashkim Kadrii.

                            Satser man på at flå nr 9 trøjen at Lieder til sommer?

                            Comment


                              De der udtalelser, ik'... De gå rent hjem. Det lyder til, at han ikke er blevet solgt et urealistisk projekt i forhold til, hvor vi er lige nu som klub.

                              Kæft jeg glæder mig til at se ham banke på kassen fra kanten af feltet. Get in!

                              Comment


                                Velkommen tilbage Kadrii, now go and do your thing!

                                Comment

                                Working...
                                X