Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror du tager frygtelig fejl af Kadrii hvis du tror han kun har stor betydning inde på banen. Det er langt fra min opfattelse. Han er en del af ledergruppen.

    Men jeg er meget enig i det sidste du skriver
    Kan godt være, at jeg gør det. Er ikke tæt nok på holdet til at kunne sige det. Som sagt er det også bare det indtryk, jeg har af ham som værende lidt indadvendt. Jeg tag ikke fejl - jeg mener stadig, at han er en leder, men bare at det hovedsageligt er på banen han udstråler det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

      Kan godt være, at jeg gør det. Er ikke tæt nok på holdet til at kunne sige det. Som sagt er det også bare det indtryk, jeg har af ham som værende lidt indadvendt. Jeg tag ikke fejl - jeg mener stadig, at han er en leder, men bare at det hovedsageligt er på banen han udstråler det.
      Kan man umuligt vide uden at være der i hverdagen

      Jeg holder mig bare til at Kadrii tog til Hobro for at overtale Sabbi til at komme til OB. Han er 1 ud af 3-4 stykker i en ledergruppe på holdet. Jacob Michelsen har ved flere lejligheder rost Kadrii til skyerne for at være en leder og kulturbærer i klubben.

      Jeg tror han har en kæmpe betydning. Og den erstatter vi ikke bare med Sabbi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Kan man umuligt vide uden at være der i hverdagen

        Jeg holder mig bare til at Kadrii tog til Hobro for at overtale Sabbi til at komme til OB. Han er 1 ud af 3-4 stykker i en ledergruppe på holdet. Jacob Michelsen har ved flere lejligheder rost Kadrii til skyerne for at være en leder og kulturbærer i klubben.

        Jeg tror han har en kæmpe betydning. Og den erstatter vi ikke bare med Sabbi
        I så fald bliver det et større tab end jeg havde frygtet. Så håber jeg bare, at der er bund og kultur nok i holdet til at andre kan steppe op og tage ansvar. Skip AK afsted nu og hiv Lieder og Sabbi ind med det samme. Så er jeg tilfreds og fortrøstningsfuld.

        Comment


          Ekstra Bladet erfarer nu også at OB forhandler med Al-Fateh

          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/7973803

          Men har ikke noget nyt at byde ind med ellers

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

            I så fald bliver det et større tab end jeg havde frygtet. Så håber jeg bare, at der er bund og kultur nok i holdet til at andre kan steppe op og tage ansvar. Skip AK afsted nu og hiv Lieder og Sabbi ind med det samme. Så er jeg tilfreds og fortrøstningsfuld.
            Der er kultur nok. Men vi mister noget. Sådan er det med profiler. Det gælder bare om at have nye på spring hele tiden. For vi er nød til at sælge profiler for store penge for at holde gang i forretningen.

            Sabbi skal som minimum ind. Også gerne Lieder i bytte for AK. Men så gerne en profil mere ind til midten. Så kan vi rydde ud i det tynde øl sidst på ugen og få truppen ned hvor den skal være. Det må være ca 24-25 mand

            Comment


              For Kadrii er det nok den bedste mulighed for at score kassen i karriere, der har været præget af skader. Han fortjener det og skal have al tak med på vejen. Håbede måske at se ham i Holland eller lign., men hvis det er bedste bud for ham, så er det sådan.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Men hvorfor skulle vi sælge vores klart vigtigste spiller med 2,5 år tilbage af kontrakten for småpenge? Wikheim var ikke på samme måde afgørende for FCM's spil. Vi får at se, men jeg har svært ved at tro, vi går med til noget under 10.
                Det vil ikke umiddelbart give meget mening, men der er som altid mange ubekendte med med - klausuler bl.a. Hvis det det er ren handel uden div. betingelser osv. synes jeg også BK skal indbringe +10 mill. med den enorme betydning han har for OB. Jeg føler mig overbevist om at vores dynamiske duo gør alt hvad de kan for fylde kassen godt op med et pænt beløb.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                  Kan godt være, at jeg gør det. Er ikke tæt nok på holdet til at kunne sige det. Som sagt er det også bare det indtryk, jeg har af ham som værende lidt indadvendt. Jeg tag ikke fejl - jeg mener stadig, at han er en leder, men bare at det hovedsageligt er på banen han udstråler det.
                  Det er jeg egentlig ikke uenig i. JM nævner det selv i seneste podcast fra SFÅ hvor han siger at BK "leder med eksemplet". Det kan selvf. også gøres udenfor banen med livsstil, ernæring osv oosv. Han behøves ikke nødvendigvis at råbe op for være en del af anførergruppen.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Hvis man skal sælge Bashkim midt i sæsonen, så skal der nogle seriøse penge på bordet. Jeg mener at det skal være nærmere 20 end 10 mio. Ellers håber jeg ,at man udskyder det til efter sæsonen. Så man kan bygge en ny trup op, der kan rykke holdet endnu mere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Hvis man skal sælge Bashkim midt i sæsonen, så skal der nogle seriøse penge på bordet. Jeg mener at det skal være nærmere 20 end 10 mio. Ellers håber jeg ,at man udskyder det til efter sæsonen. Så man kan bygge en ny trup op, der kan rykke holdet endnu mere
                      Det tror jeg jeg ikke der nogen der uenige med dig i. BKs værdi for holdet er og klubben er langt mere end 5-7 mill. Personligt har jeg svært ved at acceptere under 10 mill., men det kan jeg blive tvunget til. 10-15 synes jeg er rimeligt, med den alder, status og betydning han har i OB. +20 er usandsynligt, men MEGET acceptabelt og virkelig stærkt arbejde ag JH og MH.
                      Last edited by manner; 25-01-2020, 08:28.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Hvis man skal sælge Bashkim midt i sæsonen, så skal der nogle seriøse penge på bordet. Jeg mener at det skal være nærmere 20 end 10 mio. Ellers håber jeg ,at man udskyder det til efter sæsonen. Så man kan bygge en ny trup op, der kan rykke holdet endnu mere
                        Kan ikke se hvordan vi skulle komme i nærheden af 20 mill for Kadrii. Det ville nok kræve en budkrig mellem 2-3 klubber. Mit gæt er 8-10 mill. Alt under vil være uacceptabelt når man tænker på hans betydning for holdet og FCK nok skal have 10% også

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Hvis man skal sælge Bashkim midt i sæsonen, så skal der nogle seriøse penge på bordet. Jeg mener at det skal være nærmere 20 end 10 mio. Ellers håber jeg ,at man udskyder det til efter sæsonen. Så man kan bygge en ny trup op, der kan rykke holdet endnu mere
                          15+ vil være kanon, hvis du spørger mig. 10+ er helt fint også.

                          Jeg tror det kan være farligt at udskyde til sommer, hvis der er en klub, der her og nu vil lægge en seriøs pose penge for ham. Forestil dig at være sportschef og så modtage et håndgribeligt bud på mellem 10 og 15 millioner for en spiller, du muligvis har en aftale om at skulle sælge enten nu eller til sommer. Den er godt nok svær at sige nej til. Især hvis du i din trup i forvejen er godt besat i angrebet og desuden allerede har sikret dig to nye til de forreste pladser. Det må være en no-brainer.

                          For mig, er der for mange hvis'er i at afvise og håbe at lignende bud kommer til sommer. For det første vil vi nægte Bashkim at skifte. Hvordan vil han reagere på det (er jeg dog ikke så bekymret for). For det andet, så risikerer vi, at Bashkim ikke fortsætter samme høje niveau i foråret. Kommer vi i top seks skal vi næsten hver uge spille mod god modstand, hvor vi må forventes ikke at høvle mål ind. Kommer vi ikke i top seks, så skal vi lige pludselig sælge en profil fra den dårlige halvdel af Superligaen. Det eneste der kan få hans værdi til at stige fra nu til sommer, som jeg ser det, er hvis vi kommer i top seks og vi samtidigt gør det rigtigt godt mens Bashkim fortsætter sit målsnit. Og som vi har spillet i denne sæson indtil nu, så ser jeg det som det mindst sandsynlige af de tre scenarier, jeg har opstillet.

                          Måske jeg lægger for meget vægt på det med at kunne sælge vores spillere, men som markedet er lige nu, så skal vi simpelthen også vise, at vi kan være med. De summer som nogle af de andre klubber får for deres spillere, skal vi også vise, at vi kan være med på for at skabe kontinuitet i forretningen og sund løbende udskiftning i truppen. Hvis vi skal drømme om, at Thorborg bliver ved med at kaste penge efter klubben, så skal vi også vise, at vi kan omsætte de penge til både resultater på banen og en bæredygtig økonomi.

                          Comment


                            Bashkim har om nogen leveret varen for OB, gennem den tid han har været her. Han har i den grad fortjent, at få lov til at få den kontrakt, der fylder pengetanken godt op. Vi sender også et signal til de folk der kommer, der siger kommer der noget, der er godt, så ser vi på det.

                            OB har skrevet med Sabbi og Lieder. Vi har Sander, Jebali og AK (Hyllegaard). Henter vel Sabbi, hvis Kadrii ryger.

                            Kadrii har spillet optimalt i et halvt år, jeg kan ikke se bedre tidspunkt end nu. En million euro er fint med mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Bashkim har om nogen leveret varen for OB, gennem den tid han har været her. Han har i den grad fortjent, at få lov til at få den kontrakt, der fylder pengetanken godt op. Vi sender også et signal til de folk der kommer, der siger kommer der noget, der er godt, så ser vi på det.

                              OB har skrevet med Sabbi og Lieder. Vi har Sander, Jebali og AK (Hyllegaard). Henter vel Sabbi, hvis Kadrii ryger.

                              Kadrii har spillet optimalt i et halvt år, jeg kan ikke se bedre tidspunkt end nu. En million euro er fint med mig.
                              Enig, vi skal ikke stå i vejen hvis det er det Baskim ønsker. 1 million euro er OK uden at være prangende. Hvis det sker håber jeg dog vi investerer pengene i en Nikolaj Thomsen eller lign.. og så skal Sabby naturligvis hentes med det samme.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Kan man umuligt vide uden at være der i hverdagen

                                Jeg holder mig bare til at Kadrii tog til Hobro for at overtale Sabbi til at komme til OB. Han er 1 ud af 3-4 stykker i en ledergruppe på holdet. Jacob Michelsen har ved flere lejligheder rost Kadrii til skyerne for at være en leder og kulturbærer i klubben.

                                Jeg tror han har en kæmpe betydning. Og den erstatter vi ikke bare med Sabbi
                                Måske han er taget til Hobro og sagt : Hvis du kommer så skrider jeg
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X