Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bashkim Kadrii
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Træls, men omvendt også svært at stå i vejen for Bashkim, hvis det er noget han gerne vil. Det har nok aldrig været meningen, at han skulle være her hele kontraktperioden ud, og et salg til de breddegrader må også involvere en god økonomi for os.
Går den igennem, antager jeg at det også betyder, at Sabbi kommer allerede nu, hvilket selvfølgelig er glimrende, men det er alligevel svært at se det som andet end en stor svækkelse her på kort sigt. Økonomien skal også være god i et salg, for det kan godt ende med at være top 6 for i år som vi sælger her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Han har været her halvandet år - mener bestemt han kom på en fireårig kontrakt, så mit bud er 2,5.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har ikke nogen anelse om hvilke slags penge den slags klubber har for vane at smide efter spillerne .
Tænker ikke Sabbi vil blive nogen udpræget succes hvis han skal være angriber i et tomands angreb.
Det er måske ikke Sabbis bedste rolle, men det afhænger nu nok også af hvem han bliver omgivet af, i min verden. Vælger vi at spiller med 3 oppe foran, tror jeg derimod at han vil passe rigtigt godt ind. Men han kommer nok ikke til at kunne fylde Bashkims sko ud her på kort sigt under alle omstændigheder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvornår udløber hans kontrakt ?
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...tlængde-tråden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
De betalte omkring 13 millioner for Wikheim i sommer, hvilket må siges at være et pænt beløb, selvom han godt nok er lidt yngre og måske også lidt mere værd på markedet end Bashkim. Jeg vil blive skuffet, hvis ikke prisen i hvert fald er omkring de 10 millioner.
Det er måske ikke Sabbis bedste rolle, men det afhænger nu nok også af hvem han bliver omgivet af, i min verden. Vælger vi at spiller med 3 oppe foran, tror jeg derimod at han vil passe rigtigt godt ind. Men han kommer nok ikke til at kunne fylde Bashkims sko ud her på kort sigt under alle omstændigheder.
Når det så er sagt kan jeg ikke finde en i truppen jeg under et udenlandseventyr mere end ham og håber det er på gensyn. Og ikke farvel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har oprettet en tråd med kontraktlængder på alle i truppen her
https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...tlængde-tråden
- Likes 1
Comment
Comment