Eftersigende var det en skade. Det er vel heller ikke noget nyt. Det har jo været nævnt en del gange, at hans knæ har haft lidt opstartsproblemer og derfor har man forsøgt at skåne ham.
Eftersigende var det en skade. Det er vel heller ikke noget nyt. Det har jo været nævnt en del gange, at hans knæ har haft lidt opstartsproblemer og derfor har man forsøgt at skåne ham.
Men derfor kan han jo godt blive solgt.
Fyens Stiftstidende skrev i hvert fald at knæet var overbelastet
kadrii var ikke på A-holdet ved træningen i fredags, da de øvede kampsituationer. og så vidt jeg husker løb han en opvarmningsrunde med Anders Møller da de andre trænede presspil i en lille firkant i begyndelsen af fredagens træning, så mon ikke den er god nok at de passer lidt på ham?
Fyens Stiftstidende skrev i hvert fald at knæet var overbelastet
kadrii var ikke på A-holdet ved træningen i fredags, da de øvede kampsituationer. og så vidt jeg husker løb han en opvarmningsrunde med Anders Møller da de andre trænede presspil i en lille firkant i begyndelsen af fredagens træning, så mon ikke den er god nok at de passer lidt på ham?
okey. Det er bare noget fuck med Kadrii. Han kunne potentielt have indbragt 10-20 mill men nu ender det med at kontrakten løber ud pga skadens omfang og følgevirkninger eller han bliver solgt for et snoldet beløb
okey. Det er bare noget fuck med Kadrii. Han kunne potentielt have indbragt 10-20 mill men nu ender det med at kontrakten løber ud pga skadens omfang og følgevirkninger eller han bliver solgt for et snoldet beløb
Det var så pisse uheldigt - Kadriis figthterhjerte kunne have udløst en helt anden mentalitet og tro på tingene på holdet i de følgende kampe. Jeg tror, at den Kadrii-skade har kostet rigtig meget i denne sæson - ud over tabte millioner :o(
Som forventet en fucking lorte situation med Kadrii.
Lige nu er han ikke meget værd efter en alvorlig skade og vi kan nok ikke få meget for ham.
Og om 1 år er han transferfri og garanteret i sit livs form.
Hvis vi ikke kan få mere end 2-3 millioner for ham syntes jeg han skal blive. Snakker vi 5-8 mill er vi nok nød til at sælge ham for klubbens bedste
Håber vi kan holde ham til vinter også
sælge ham der
Eller håbe på at han scorer en del mål her i de første kampe og at skaden ikke kan mærkes mere.
Så burde det være muligt at tjene nogle millioner på ham.
Men det lugter mere og mere af et 3 kløver salg
Comment