Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen onsdag d. 5. August

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningen onsdag d. 5. August

    Så ca. 75 minutter af dagens træning og jeg kan kun gentage mig selv: super-engagerende træning – som altid under KN/John. Jeg har en bekendt på holdet: jeg må lige tage mig sammen og få ham spurgt om det også føles sådan PÅ træningsbanen og ikke kun udenfor.

    Og så man må sige at KN holder hvad han lover: der er 100% fokus på 2 ting:
    1. skille sig af med bolden under pres / løbe i position efter man har afleveret, så man kan spille sig ud af et pres = det store problem i de 2 sidste kampe
    2. afslutninger


    Jeg vil ikke gå i detaljer med de enkelte øvelser; men kan fremhæve, at målmændene indgik i den første pasningsøvelse. Fedt at der også er fokus på deres omgang med bolden. Her blev der lagt fokus på indersideafleveringer med speed og 100% langs jorden. Lado, Makrini, Azer og Momo havde størst problemer med at holde den langs jorden 3-4 gange i træk. John snakkede om, at bolden og foden skal give en klik-lyd, når der afleveres. Fedt med så detaljerede anvisninger til spillerne, som kan forbedre selv ældre spilleres teknik.

    Ud over denne øvelse var der en 6 mod 6 med én fast mand på baglinjen for hvert hold. Derefter en øvelse hvor de 6 (+målmand) bagerstes samarbejde i den defensive organisation blev øvet. KN med fine instrukser. Først spillede Markrini/Ari centralt derefter Azer og JJ! Kan godt forstå at KN vil holde fast i nogle kampe med M/A-kombien. Men han har åbenbart også andet i spil….
    Angriberne trænede samtidig afslutninger med John. Hård flad aflevering fra midten på en angriber, som tæmmer, runder en modstander og afslutter. Derefter indlæg fra skiftevis Emil og Falk med 3 i feltet og to forsvarere.
    Til sidst blev der trænet 6 mod 6 på lille bane med 2 x 2 hold, hvor der blev skiftet hold hver 4. minut ca.

    Der er som altid super progression i øvelserne og man kan sige, at KN og John præsenterer spillerne for de øvelser, som TB burde have anvendt for at blive en succes – hold kæft han er og bliver en klaphat!

    Til sidst øvede 4 spillere en hjørnesparkskombination, som vi nok kommer til at se på fredag. Jeg vil ikke afsløre noget om den herinde, hvis de forkerte læser med. Det bliver spændende :o)

    Af de mere ”sjove” indslag:

    I den andensidste øvelse laver Diarra en ”ud af kommunen” clearing og KN klapper og råber højt: Now Momo, thats what I call af clearing

    En hollandsk familie med tre børn var på besøg for at overvære træningen. Tydeligvis Cambuur fans. De fik en lang snak og fotoseance med Makrini efter træning. Det så hyggeligt ud.

    John Bredahl jokede med mig om ”attrap”-spillerne: John: jeg stiller dem lige her, fordelen er, at de ikke svarer igen. Jeg: Det ville være rart, hvis det var sådan derhjemme. John: …… ja. ;o)

    #2
    Fedt fedt fedt..
    Håber virkelig snart at der kommer styr på den midtbane...

    Tak

    Comment


      #3
      Fed update - tusind tak
      Det er lidt bekymrende med El Makrini; men jeg håber, at han skal vænne sig til tingene. Lyder fedt med smæk på til træning; Kent og John lyder super fokuserede og skarpe. FEDT!

      Comment


        #4
        Tak for super dejligt update af træningen :)

        Comment


          #5
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Tak for feeeeeeed Update ... Er mest af alt glad for der bliver trænet afslutninger, for der halter vi bagefter. Vi havde altså muligheder nok for at score mod FCM.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    #10
                    Jaaa, jeg kan ikke sige det nok gange! 1000 tak! Sætter stor pris på Update fra træningerne. Da jeg har lidt langt til Odense. Men skal til barnedåb i weekenden hvor vi møder f.ck, så der ses vi på station! Tak igen. God dag til alle!
                    Nu går fremad

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Hvor lang tid træner de normalt? Ifht. Dagens træning? God træningsrapport! (;

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                          Hvor lang tid træner de normalt? Ifht. Dagens træning? God træningsrapport! (;
                          Slutter normalt ca. 11.40 med start kl. 10.00.

                          Comment


                            #14
                            Okay. Tak

                            Comment

                            Working...
                            X