Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Emil eller Falkesgaard.

    Jeg giver den til Emil.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Jeg synes vores forsvar står skidt i dag. Specielt haddi og Larsen. 2 gange fejlvurderet haddi en simpel bold og 2 gange bliver Larsen over matchet for nemt af Duncan (målet og duncans indlæg)

      Men stemme går derfor til falke. Fin kamp med et skidt spillede forsvar foran sig.

      Falk og Emil som runners up.

      Comment


        #18
        Emil... Han var den mest overbevisende gennem hele kampen

        Kasper, Falke og Kirke som runner up

        Comment


          #19
          Emil, Kasper runner up.

          Comment


            #20
            EL får min efter meget eftertanke...
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
              Jeg synes vores forsvar står skidt i dag. Specielt haddi og Larsen. 2 gange fejlvurderet haddi en simpel bold og 2 gange bliver Larsen over matchet for nemt af Duncan (målet og duncans indlæg)

              Men stemme går derfor til falke. Fin kamp med et skidt spillede forsvar foran sig.

              Falk og Emil som runners up.
              Enig, vil dog ikke sige at KL var særlig slem i forhold til mange andre, og omkring Duncan så fandt han bare de 5 ekstra cm. i går uanset hvem han stod overfor, KL var bare overmatchet, og ud fra det synes jeg det var nogenlunde ok(Må så også sige, Duncan er sgu blevet god, han har altid været farlig, men nu er han også blevet en god fodboldspiller)... Til gengæld ser KL godt nok skidt ud ved det annullerede mål, han går helt galt af bolden, og han er heldig med det blev annulleret...

              Jeg kan ikke se hvordan han kan få MoM... det kan jeg så heller ikke med Falkesgaard, det var en fin kamp bestemt, men ved ikke hvad det særlige skulle have været set i forhold til hvad andre præsterede...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Enig, vil dog ikke sige at KL var særlig slem i forhold til mange andre, og omkring Duncan så fandt han bare de 5 ekstra cm. i går uanset hvem han stod overfor, KL var bare overmatchet, og ud fra det synes jeg det var nogenlunde ok(Må så også sige, Duncan er sgu blevet god, han har altid været farlig, men nu er han også blevet en god fodboldspiller)... Til gengæld ser KL godt nok skidt ud ved det annullerede mål, han går helt galt af bolden, og han er heldig med det blev annulleret...

                Jeg kan ikke se hvordan han kan få MoM... det kan jeg så heller ikke med Falkesgaard, det var en fin kamp bestemt, men ved ikke hvad det særlige skulle have været set i forhold til hvad andre præsterede...
                Alert alert alert! Modsatrettet mening alert! ;-) Er helt enig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Emil

                  Comment


                    #24
                    Emil får den også herfra!

                    Comment

                    Working...
                    X